Ihmiset täällä ovat hirveitä
Empatiakyvyttömiä, jotka kykenevät vain kiusaamiseen. Just saying.
Kommentit (31)
Tänään ollut kyllä harvinaisen typerää kommentointia. Onkohan mode lomalla?
Vierailija kirjoitti:
Empatia ei kuulu politiikkaan.
Empatia ei kuulu NAISEEN!
Painu vttuun siitä vinkumasta jo! Vainoamisesta ja kiusaamisesta tuomittu vammanen pskaläjä, jonka olemassaolo ei kiinnosta ketään ja ihan syystä!
Ihan oikeasti. Kun vastaat johonkin ketjuun, mieti sanoisitko samoin, jos kyseessä olisi sinulle rakas henkilö. Et ole oikeutettu kohtelemaan huonosti tuntemattomia ihmisiä. Et ole oikeutettu kiusaamaan etkä mollaamaan tuntemattomia etkä myöskään anonyymejä henkilöjä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Painu vttuun siitä vinkumasta jo! Vainoamisesta ja kiusaamisesta tuomittu vammanen pskaläjä, jonka olemassaolo ei kiinnosta ketään ja ihan syystä!
Tässä esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Ap on paska ilman elämää oleva trolli, joka asuu palstalla.
Itse antaa joka kerran aihetta. Pakko sen turpa on on tukkia.
Vierailija kirjoitti:
Mene vessaan imemään lörsöttävää persvittuas emakko.
Olen kylläkin mies. Selkeästi eksynyt väärään paikkaan. Kunnialliset miehet eivät hauku naisia. Eivätkä myöskään kunnialliset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi epäilys että jotkut modet kommentoi täällä.
Olet vainoharhainen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Mene vessaan imemään lörsöttävää persvittuas emakko.
Ja sinä lerpahtanutta kikkeliis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painu vttuun siitä vinkumasta jo! Vainoamisesta ja kiusaamisesta tuomittu vammanen pskaläjä, jonka olemassaolo ei kiinnosta ketään ja ihan syystä!
Tässä esimerkki.
Hyppää kaivoon! Ihan itse tuolla jatkuvalla marinallasi ja spämmäämisellä kaiken aiheutat eli turha uhriutua!
ilmiannettu rasistisena