Uusi vitsaus moottoriteillä: rangeahdistuneet patteriautot tulevat perä edellä vastaan
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Just tehtiin perheen kanssa lomareissu, ajoa yhteensä n. 850 kilsaa. Tankkasin tankin täyteen dieseliä, kun lähdettiin, ja reissun jälkeenkin oli vielä menovettä jäljellä. Kertaakaan ei tarvinnut matkan aikana pysähtyä tankille.
Motarilla sai paahtaa ihan korkeinta sallittua nopeutta. Monta sähköautoa piti ohittaa.
Mutta pysähdyitte niin pitkille tauoille että se auto olisi latautunut siinä samalla ;)
Turha länkytys. Vispilällä voi liittyä rekkajonoon, ei haittaa ketään.
Tiellä on muitakin autoja kuin minun auto. On vitsaus ja ahdistaa syvästi. Poliisin pitäisi puuttua tähän.
Vierailija kirjoitti:
Just tehtiin perheen kanssa lomareissu, ajoa yhteensä n. 850 kilsaa. Tankkasin tankin täyteen dieseliä, kun lähdettiin, ja reissun jälkeenkin oli vielä menovettä jäljellä. Kertaakaan ei tarvinnut matkan aikana pysähtyä tankille.
Motarilla sai paahtaa ihan korkeinta sallittua nopeutta. Monta sähköautoa piti ohittaa.
Just tuollainen perheloma on paras! Paahdetaan satoja kilometrejä autolla pysähtymässä ilman ruoka-, juoma- ja vessataukoja. Ihanaa laatuaikaa perheen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tehtiin perheen kanssa lomareissu, ajoa yhteensä n. 850 kilsaa. Tankkasin tankin täyteen dieseliä, kun lähdettiin, ja reissun jälkeenkin oli vielä menovettä jäljellä. Kertaakaan ei tarvinnut matkan aikana pysähtyä tankille.
Motarilla sai paahtaa ihan korkeinta sallittua nopeutta. Monta sähköautoa piti ohittaa.Just tuollainen perheloma on paras! Paahdetaan satoja kilometrejä autolla pysähtymässä ilman ruoka-, juoma- ja vessataukoja. Ihanaa laatuaikaa perheen kanssa.
Se on ihana vapaus, kun saa pysähtyä, missä haluaa ja miten pitkäksi aikaa haluaa. Ei tarvitse miettiä, missä on sähköautonlatauspaikka tai odotella jossain ABC:lla, että sellainen vapautuu.
Enpä tuollaista ilmiötä ole havainnut, päin vastoin varsinkin Teslat ovat varsin innokkaita
ohittelijoita. Yleensä ohittaja on Tesla tai Skoda Octavia ja Bemari.
5 polttista omistava
80 l hitain auto ja se jonon kerääjä, tientukkija oli lada. Yleinen vitsin aihe surkeudessaan.
Nyt tuon NOLON statuksen otti TESLA!
Näin Tampereella ulkom. naisella auton joka oli koristeltu ehkä Kiinalaisin tekstein ja kuvat. Tai joku muu kieli Japani, Korea tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tehtiin perheen kanssa lomareissu, ajoa yhteensä n. 850 kilsaa. Tankkasin tankin täyteen dieseliä, kun lähdettiin, ja reissun jälkeenkin oli vielä menovettä jäljellä. Kertaakaan ei tarvinnut matkan aikana pysähtyä tankille.
Motarilla sai paahtaa ihan korkeinta sallittua nopeutta. Monta sähköautoa piti ohittaa.Just tuollainen perheloma on paras! Paahdetaan satoja kilometrejä autolla pysähtymässä ilman ruoka-, juoma- ja vessataukoja. Ihanaa laatuaikaa perheen kanssa.
Se on ihana vapaus, kun saa pysähtyä, missä haluaa ja miten pitkäksi aikaa haluaa. Ei tarvitse miettiä, missä on sähköautonlatauspaikka tai odotella jossain ABC:lla, että sellainen vapautuu.
Olen sähköutoilija ja pysähdyn missä haluan. Perheen kesälomareissulla latasin yöllä hotellin latauspisteellä. Range on 400 km ja se riittää minulle vallan mainiosti, ei lasten kanssa lomalla ajella päivässä satoja kilometrejä, lomaa ei ole tarkoitus viettää autossa.
Oon huomannu että Uudellamaalla ja erityisesti pk-seudulla ajellaan paljon hitaammin kuin vaikka itä-Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tehtiin perheen kanssa lomareissu, ajoa yhteensä n. 850 kilsaa. Tankkasin tankin täyteen dieseliä, kun lähdettiin, ja reissun jälkeenkin oli vielä menovettä jäljellä. Kertaakaan ei tarvinnut matkan aikana pysähtyä tankille.
Motarilla sai paahtaa ihan korkeinta sallittua nopeutta. Monta sähköautoa piti ohittaa.Just tuollainen perheloma on paras! Paahdetaan satoja kilometrejä autolla pysähtymässä ilman ruoka-, juoma- ja vessataukoja. Ihanaa laatuaikaa perheen kanssa.
Se on ihana vapaus, kun saa pysähtyä, missä haluaa ja miten pitkäksi aikaa haluaa. Ei tarvitse miettiä, missä on sähköautonlatauspaikka tai odotella jossain ABC:lla, että sellainen vapautuu.
Olen sähköutoilija ja pysähdyn missä haluan. Perheen kesälomareissulla latasin yöllä hotellin latauspisteellä. Range on 400 km ja se riittää minulle vallan mainiosti, ei lasten kanssa lomalla ajella päivässä satoja kilometrejä, lomaa ei ole tarkoitus viettää autossa.
Lappiin mennessä tarttette kolme yötä pysähdyksille ja latauksille, talvella jopa enemmän kun range tippuu. Polttikset ajaa yhtenä päivänä.
Tuntuu se lompakossa sähköautoilijallakin, jos oletetaan sähkön hinta suunnilleen vakioksi. Ja kantamassa polttomoottorikuskilla, tyhjeneehän se tankki nopeammin, kun kulutus kasvaa.