Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi vitsaus moottoriteillä: rangeahdistuneet patteriautot tulevat perä edellä vastaan

Vierailija
25.06.2026 |

🚗🔌

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköautoilijan kaahailu tuntuu kantamassa, haisupärinäpömpelikuskin kaahailu tuntuu lompakossa.

Tuntuu se lompakossa sähköautoilijallakin, jos oletetaan sähkön hinta suunnilleen vakioksi. Ja kantamassa polttomoottorikuskilla, tyhjeneehän se tankki nopeammin, kun kulutus kasvaa.

Vierailija
22/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tehtiin perheen kanssa lomareissu, ajoa yhteensä n. 850 kilsaa. Tankkasin tankin täyteen dieseliä, kun lähdettiin, ja reissun jälkeenkin oli vielä menovettä jäljellä. Kertaakaan ei tarvinnut matkan aikana pysähtyä tankille.


Motarilla sai paahtaa ihan korkeinta sallittua nopeutta. Monta sähköautoa piti ohittaa.

Mutta pysähdyitte niin pitkille tauoille että se auto olisi latautunut siinä samalla ;) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha länkytys. Vispilällä voi liittyä rekkajonoon, ei haittaa ketään.

Vierailija
24/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiellä on muitakin autoja kuin minun auto. On vitsaus ja ahdistaa syvästi. Poliisin pitäisi puuttua tähän.

Vierailija
25/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tehtiin perheen kanssa lomareissu, ajoa yhteensä n. 850 kilsaa. Tankkasin tankin täyteen dieseliä, kun lähdettiin, ja reissun jälkeenkin oli vielä menovettä jäljellä. Kertaakaan ei tarvinnut matkan aikana pysähtyä tankille.


Motarilla sai paahtaa ihan korkeinta sallittua nopeutta. Monta sähköautoa piti ohittaa.

Just tuollainen perheloma on paras! Paahdetaan satoja kilometrejä autolla pysähtymässä ilman ruoka-, juoma- ja vessataukoja. Ihanaa laatuaikaa perheen kanssa. 

Vierailija
26/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tehtiin perheen kanssa lomareissu, ajoa yhteensä n. 850 kilsaa. Tankkasin tankin täyteen dieseliä, kun lähdettiin, ja reissun jälkeenkin oli vielä menovettä jäljellä. Kertaakaan ei tarvinnut matkan aikana pysähtyä tankille.


Motarilla sai paahtaa ihan korkeinta sallittua nopeutta. Monta sähköautoa piti ohittaa.

Just tuollainen perheloma on paras! Paahdetaan satoja kilometrejä autolla pysähtymässä ilman ruoka-, juoma- ja vessataukoja. Ihanaa laatuaikaa perheen kanssa. 

Se on ihana vapaus, kun saa pysähtyä, missä haluaa ja miten pitkäksi aikaa haluaa. Ei tarvitse miettiä, missä on sähköautonlatauspaikka tai odotella jossain ABC:lla, että sellainen vapautuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tuollaista ilmiötä ole havainnut, päin vastoin varsinkin Teslat ovat varsin innokkaita

ohittelijoita. Yleensä ohittaja on Tesla tai Skoda Octavia ja Bemari.

 

5 polttista omistava

Vierailija
28/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 l hitain auto ja se jonon kerääjä, tientukkija oli lada. Yleinen vitsin aihe surkeudessaan.

 

Nyt tuon NOLON statuksen otti TESLA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Tampereella ulkom. naisella auton joka oli koristeltu ehkä Kiinalaisin tekstein ja kuvat. Tai joku muu kieli Japani, Korea tms.

Vierailija
30/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tehtiin perheen kanssa lomareissu, ajoa yhteensä n. 850 kilsaa. Tankkasin tankin täyteen dieseliä, kun lähdettiin, ja reissun jälkeenkin oli vielä menovettä jäljellä. Kertaakaan ei tarvinnut matkan aikana pysähtyä tankille.


Motarilla sai paahtaa ihan korkeinta sallittua nopeutta. Monta sähköautoa piti ohittaa.

Just tuollainen perheloma on paras! Paahdetaan satoja kilometrejä autolla pysähtymässä ilman ruoka-, juoma- ja vessataukoja. Ihanaa laatuaikaa perheen kanssa. 

Se on ihana vapaus, kun saa pysähtyä, missä haluaa ja miten pitkäksi aikaa haluaa. Ei tarvitse miettiä, missä on sähköautonlatauspaikka tai odotella jossain ABC:lla, että sellainen vapautuu. 

Olen sähköutoilija ja pysähdyn missä haluan. Perheen kesälomareissulla latasin yöllä hotellin latauspisteellä. Range on 400 km ja se riittää minulle vallan mainiosti, ei lasten kanssa lomalla ajella päivässä satoja kilometrejä, lomaa ei ole tarkoitus viettää autossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannu että Uudellamaalla ja erityisesti pk-seudulla ajellaan paljon hitaammin kuin vaikka itä-Suomessa.

Vierailija
32/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tehtiin perheen kanssa lomareissu, ajoa yhteensä n. 850 kilsaa. Tankkasin tankin täyteen dieseliä, kun lähdettiin, ja reissun jälkeenkin oli vielä menovettä jäljellä. Kertaakaan ei tarvinnut matkan aikana pysähtyä tankille.


Motarilla sai paahtaa ihan korkeinta sallittua nopeutta. Monta sähköautoa piti ohittaa.

Just tuollainen perheloma on paras! Paahdetaan satoja kilometrejä autolla pysähtymässä ilman ruoka-, juoma- ja vessataukoja. Ihanaa laatuaikaa perheen kanssa. 

Se on ihana vapaus, kun saa pysähtyä, missä haluaa ja miten pitkäksi aikaa haluaa. Ei tarvitse miettiä, missä on sähköautonlatauspaikka tai odotella jossain ABC:lla, että sellainen vapautuu. 

Olen sähköutoilija ja pysähdyn missä haluan. Perheen kesälomareissulla latasin yöllä hotellin latauspisteellä. Range on 400 km ja se riittää minulle vallan mainiosti, ei lasten kanssa lomalla ajella päivässä satoja kilometrejä, lomaa ei ole tarkoitus viettää autossa. 

Lappiin mennessä tarttette kolme yötä pysähdyksille ja latauksille, talvella jopa enemmän kun range tippuu. Polttikset ajaa yhtenä päivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä