Mitä tekisit, jos miehesi sanoo lähtevänsä baariin 1-2 oluelle kaverinsa kanssa ja olevansa tunnin päästä takaisin
Ja sitten hän tuleekin kotiin 4.30 aamuyöllä, täysin humalassa, ja kertoo olleensa kiertelemässä eri ravintoloita naispuolisen kaverinsa kanssa? Et tunne tätä naista, vanha opiskelukaveri. Ja tätä miespuolista kaveria miehesi ei tavannut lainkaan reissullaan.
Puhelinta ei mukana.
Miten suhtautuisit?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Olettaisin miehen laittavan väliaikatiedotetta milloin tulee, että tietäisin kannattaako valvoa vai menenkö nukkumaan. Jos ei laittaisi, huolestuisin mitä sille on käynyt. Saa kyllä mennä aamuyölle jos ilmoittaa.
Millä se mitään ilmoittaisi?
Vierailija kirjoitti:
Suomi näkyy olevan täynnä tyhmiä naisia, jotka eivät osaa mitään sanoa ja tehdä ilman neuvon tai mielipiteen kysymistä vauvapalstalta. Ei ihme, jos mies loikottaa mielellään kylillä.
Suomi näkyy myös olevan täynnä tyhmiä miehiä, jotka eivät osaa mitään muuta kuin roikkua vauvapalstalla. Ei ihme, jos naiset ovat mielummin sinkkuina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok, aikuinen saa tehdä mitä haluaa.
Jep, kuten päättää että ei katsele tuollaista elämässään.
Onko sinulla ongelmia joista haluaisit keskustella?
Ei, ongelmia on kaikkiaan 0 kun ei pidä miestä elämässään.
Eli jotain ongelmia on.
Ei ole, ongelmat ovat siellä missä miehet ovat. En tiedä missä eikä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olettaisin että minulla on oikeus tehdä samoin. Siis viettää aamuyöhön asti humalassa vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa.
Näin on. Sinulla on oikeus samaan. Molemmat olette vapaita tekemään mitä vain. On sitten eri asia jos mokaatte. Silloin kärsitte seuraukset.
En minä estä miestäni lähtemästä naisen kanssa baariin. Jos ja kun hän palaa takaisin eikä mitään ole tapahtunut, niin kaikki on kunnossa. Jos hän ei palaa tai on pettänyt, niin sitten lentää mies pihalle. Sama toisinpäin.
Jos aletaan ottamaan tällaisia omia oikeuksia, niin homma ei toimi niin että mies ottaa oikeuden ja samalla vapauttaa naiselle saman oikeuden. Vaan niin, että kun yksi ottaa minkä tahansa oikeuden, kaikki muutkin säännöt lakkaavat pätemästä. Toinen voi haluta ottaa jonkun toisen oman oikeuden tai vaikka kaksi. Tai tehdä jotain muuta mitä nyt mieleen tulee, koska toinenkaan ei kunnioita yhteisiä pelisääntöjä, niin sitten ei ole mitään sääntöjä.
Naurettava tuo ajatus, että "koska minä petän niin on ok että sinäkin petät". Ei se toimi niin. Tällaisesta sovitaan yhdessä etukäteen tai sitten jos todellakin yksipuolisesti aletaan muuttelemaan sääntöjä niin silloin nainenkin saa muuttaa ihan mitä sääntöä haluaa, ja niin montaa sääntöä kuin haluaa.
Älkää olko tyhmiä.
Mutta selväähän se, että tuollaisen ihmisen kanssa toimimisesta ei seuraa kuin sotaa, sillä hän ei tule koskaan kunnioittamaan naista ja jos nainen kohtelee häntä yhtä huonosti, mies saa raivohepulit ja lopulta todennäköisesti tappaa naisen.
Mitä sinä oikein selostat?
Millä oikeudella sinä määrittelet muiden parisuhteen ja heidän sääntönsä? Et sinä voi määrätä mitä muut ajattelevat tai kuinka toisten tulee käyttäytyä parisuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok, aikuinen saa tehdä mitä haluaa.
Jep, kuten päättää että ei katsele tuollaista elämässään.
Onko sinulla ongelmia joista haluaisit keskustella?
Ei, ongelmia on kaikkiaan 0 kun ei pidä miestä elämässään.
Eli jotain ongelmia on.
Ei ole, ongelmat ovat siellä missä miehet ovat. En tiedä missä eikä kiinnosta.
Havaitsenko pienoista katkeruutta kirjoituksessasi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olettaisin että minulla on oikeus tehdä samoin. Siis viettää aamuyöhön asti humalassa vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa.
Näin on. Sinulla on oikeus samaan. Molemmat olette vapaita tekemään mitä vain. On sitten eri asia jos mokaatte. Silloin kärsitte seuraukset.
En minä estä miestäni lähtemästä naisen kanssa baariin. Jos ja kun hän palaa takaisin eikä mitään ole tapahtunut, niin kaikki on kunnossa. Jos hän ei palaa tai on pettänyt, niin sitten lentää mies pihalle. Sama toisinpäin.
Jos aletaan ottamaan tällaisia omia oikeuksia, niin homma ei toimi niin että mies ottaa oikeuden ja samalla vapauttaa naiselle saman oikeuden. Vaan niin, että kun yksi ottaa minkä tahansa oikeuden, kaikki muutkin säännöt lakkaavat pätemästä. Toinen voi haluta ottaa jonkun toisen oman oikeuden tai vaikka kaksi. Tai tehdä jotain muuta mitä nyt mieleen tulee, koska toinenkaan ei kunnioita yhteisiä pelisääntöjä, niin sitten ei ole mitään sääntöjä.
Naurettava tuo ajatus, että "koska minä petän niin on ok että sinäkin petät". Ei se toimi niin. Tällaisesta sovitaan yhdessä etukäteen tai sitten jos todellakin yksipuolisesti aletaan muuttelemaan sääntöjä niin silloin nainenkin saa muuttaa ihan mitä sääntöä haluaa, ja niin montaa sääntöä kuin haluaa.
Älkää olko tyhmiä.
Mutta selväähän se, että tuollaisen ihmisen kanssa toimimisesta ei seuraa kuin sotaa, sillä hän ei tule koskaan kunnioittamaan naista ja jos nainen kohtelee häntä yhtä huonosti, mies saa raivohepulit ja lopulta todennäköisesti tappaa naisen.
Usein mietin mistä olette noin traumatisoituneita, te jotka kuvittelette jokaisen parisuhteen ongelman johtavan aina siihen, että mies tappaa naisen?
Tutkisin vehkeen, onko vastapesty tai panonkurttuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olettaisin että minulla on oikeus tehdä samoin. Siis viettää aamuyöhön asti humalassa vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa.
Näin on. Sinulla on oikeus samaan. Molemmat olette vapaita tekemään mitä vain. On sitten eri asia jos mokaatte. Silloin kärsitte seuraukset.
En minä estä miestäni lähtemästä naisen kanssa baariin. Jos ja kun hän palaa takaisin eikä mitään ole tapahtunut, niin kaikki on kunnossa. Jos hän ei palaa tai on pettänyt, niin sitten lentää mies pihalle. Sama toisinpäin.
Jos aletaan ottamaan tällaisia omia oikeuksia, niin homma ei toimi niin että mies ottaa oikeuden ja samalla vapauttaa naiselle saman oikeuden. Vaan niin, että kun yksi ottaa minkä tahansa oikeuden, kaikki muutkin säännöt lakkaavat pätemästä. Toinen voi haluta ottaa jonkun toisen oman oikeuden tai vaikka kaksi. Tai tehdä jotain muuta mitä nyt mieleen tulee, koska toinenkaan ei kunnioita yhteisiä pelisääntöjä, niin sitten ei ole mitään sääntöjä.
Naurettava tuo ajatus, että "koska minä petän niin on ok että sinäkin petät". Ei se toimi niin. Tällaisesta sovitaan yhdessä etukäteen tai sitten jos todellakin yksipuolisesti aletaan muuttelemaan sääntöjä niin silloin nainenkin saa muuttaa ihan mitä sääntöä haluaa, ja niin montaa sääntöä kuin haluaa.
Älkää olko tyhmiä.
Mutta selväähän se, että tuollaisen ihmisen kanssa toimimisesta ei seuraa kuin sotaa, sillä hän ei tule koskaan kunnioittamaan naista ja jos nainen kohtelee häntä yhtä huonosti, mies saa raivohepulit ja lopulta todennäköisesti tappaa naisen.
Usein mietin mistä olette noin traumatisoituneita, te jotka kuvittelette jokaisen parisuhteen ongelman johtavan aina siihen, että mies tappaa naisen?
Mitä voi odottaa ihmisestä jonka elämänkatsomus ja opit perustuvat netin keskustelupalstojen sisältöön.
No eihän tuollainen toiminta kiellettyä ole. Hullujako te naiset olette? Suomessa on yksilönvapaus ja itsemääräämisoikeus ihan perustuslaissa.
Kyseessä olisi jonkun muun mies. Omaani en edes ikinä ole nähnyt juovuksissa, koska ei tykkää alkoholista. Melkein 20v jo kimpassa.
Aina jos suunnitelmat muuttuu, ilmoitamme toiselle. Puhelin on tietenkin aina mukana. Kuulostaa siltä että miehesi järti ouhelimen tarkoituksella matkasta ja teillä on melkoisia ongelmia kun pitää valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Aina jos suunnitelmat muuttuu, ilmoitamme toiselle. Puhelin on tietenkin aina mukana. Kuulostaa siltä että miehesi järti ouhelimen tarkoituksella matkasta ja teillä on melkoisia ongelmia kun pitää valehdella.
Ei ollut puhelinta hänellä tuolloin. Siis lainkaan. Ap
Puhelinta ei mukana? Höpöhöpö. En kyllä pidemmän päälle katselisi valehtelevaa juoppoa.
Lapinlahden Lintujen mukaan: antaisit mun joskus olla ihminen.
Sanoisin, että nuku sohvalla ja kääntäisin kylkeä.