Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos miehesi sanoo lähtevänsä baariin 1-2 oluelle kaverinsa kanssa ja olevansa tunnin päästä takaisin

Vierailija
25.06.2026 |

Ja sitten hän tuleekin kotiin 4.30 aamuyöllä, täysin humalassa, ja kertoo olleensa kiertelemässä eri ravintoloita naispuolisen kaverinsa kanssa? Et tunne tätä naista, vanha opiskelukaveri. Ja tätä miespuolista kaveria miehesi ei tavannut lainkaan reissullaan.

Puhelinta ei mukana.

 

Miten suhtautuisit?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että nuku sohvalla ja kääntäisin kylkeä.

Vierailija
22/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olettaisin miehen laittavan väliaikatiedotetta milloin tulee, että tietäisin kannattaako valvoa vai menenkö nukkumaan. Jos ei laittaisi, huolestuisin mitä sille on käynyt. Saa kyllä mennä aamuyölle jos ilmoittaa.

Millä se mitään ilmoittaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi näkyy olevan täynnä tyhmiä naisia, jotka eivät osaa mitään sanoa ja tehdä ilman neuvon tai mielipiteen kysymistä vauvapalstalta. Ei ihme, jos mies loikottaa mielellään kylillä. 

Suomi näkyy myös olevan täynnä tyhmiä miehiä, jotka eivät osaa mitään muuta kuin roikkua vauvapalstalla. Ei ihme, jos naiset ovat mielummin sinkkuina. 

Vierailija
24/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok, aikuinen saa tehdä mitä haluaa.

Jep, kuten päättää että ei katsele tuollaista elämässään.

Onko sinulla ongelmia joista haluaisit keskustella?

Ei, ongelmia on kaikkiaan 0 kun ei pidä miestä elämässään.

Eli jotain ongelmia on.                         

Ei ole, ongelmat ovat siellä missä miehet ovat. En tiedä missä eikä kiinnosta.

Vierailija
25/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olettaisin että minulla on oikeus tehdä samoin. Siis viettää aamuyöhön asti humalassa vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa. 

Näin on. Sinulla on oikeus samaan. Molemmat olette vapaita tekemään mitä vain. On sitten eri asia jos mokaatte. Silloin kärsitte seuraukset.

En minä estä miestäni lähtemästä naisen kanssa baariin. Jos ja kun hän palaa takaisin eikä mitään ole tapahtunut, niin kaikki on kunnossa. Jos hän ei palaa tai on pettänyt, niin sitten lentää mies pihalle. Sama toisinpäin.

Jos aletaan ottamaan tällaisia omia oikeuksia, niin homma ei toimi niin että mies ottaa oikeuden ja samalla vapauttaa naiselle saman oikeuden. Vaan niin, että kun yksi ottaa minkä tahansa oikeuden, kaikki muutkin säännöt lakkaavat pätemästä. Toinen voi haluta ottaa jonkun toisen oman oikeuden tai vaikka kaksi. Tai tehdä jotain muuta mitä nyt mieleen tulee, koska toinenkaan ei kunnioita yhteisiä pelisääntöjä, niin sitten ei ole mitään sääntöjä. 

Naurettava tuo ajatus, että "koska minä petän niin on ok että sinäkin petät". Ei se toimi niin. Tällaisesta sovitaan yhdessä etukäteen tai sitten jos todellakin yksipuolisesti aletaan muuttelemaan sääntöjä niin silloin nainenkin saa muuttaa ihan mitä sääntöä haluaa, ja niin montaa sääntöä kuin haluaa.

Älkää olko tyhmiä.

Mutta selväähän se, että tuollaisen ihmisen kanssa toimimisesta ei seuraa kuin sotaa, sillä hän ei tule koskaan kunnioittamaan naista ja jos nainen kohtelee häntä yhtä huonosti, mies saa raivohepulit ja lopulta todennäköisesti tappaa naisen.

Mitä sinä oikein selostat?                                       

Millä oikeudella sinä määrittelet muiden parisuhteen ja heidän sääntönsä? Et sinä voi määrätä mitä muut ajattelevat tai kuinka toisten tulee käyttäytyä parisuhteissa.

Vierailija
26/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin miehelle voileivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok, aikuinen saa tehdä mitä haluaa.

Jep, kuten päättää että ei katsele tuollaista elämässään.

Onko sinulla ongelmia joista haluaisit keskustella?

Ei, ongelmia on kaikkiaan 0 kun ei pidä miestä elämässään.

Eli jotain ongelmia on.                         

Ei ole, ongelmat ovat siellä missä miehet ovat. En tiedä missä eikä kiinnosta.

Havaitsenko pienoista katkeruutta kirjoituksessasi..                                    

Vierailija
28/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olettaisin että minulla on oikeus tehdä samoin. Siis viettää aamuyöhön asti humalassa vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa. 

Näin on. Sinulla on oikeus samaan. Molemmat olette vapaita tekemään mitä vain. On sitten eri asia jos mokaatte. Silloin kärsitte seuraukset.

En minä estä miestäni lähtemästä naisen kanssa baariin. Jos ja kun hän palaa takaisin eikä mitään ole tapahtunut, niin kaikki on kunnossa. Jos hän ei palaa tai on pettänyt, niin sitten lentää mies pihalle. Sama toisinpäin.

Jos aletaan ottamaan tällaisia omia oikeuksia, niin homma ei toimi niin että mies ottaa oikeuden ja samalla vapauttaa naiselle saman oikeuden. Vaan niin, että kun yksi ottaa minkä tahansa oikeuden, kaikki muutkin säännöt lakkaavat pätemästä. Toinen voi haluta ottaa jonkun toisen oman oikeuden tai vaikka kaksi. Tai tehdä jotain muuta mitä nyt mieleen tulee, koska toinenkaan ei kunnioita yhteisiä pelisääntöjä, niin sitten ei ole mitään sääntöjä. 

Naurettava tuo ajatus, että "koska minä petän niin on ok että sinäkin petät". Ei se toimi niin. Tällaisesta sovitaan yhdessä etukäteen tai sitten jos todellakin yksipuolisesti aletaan muuttelemaan sääntöjä niin silloin nainenkin saa muuttaa ihan mitä sääntöä haluaa, ja niin montaa sääntöä kuin haluaa.

Älkää olko tyhmiä.

Mutta selväähän se, että tuollaisen ihmisen kanssa toimimisesta ei seuraa kuin sotaa, sillä hän ei tule koskaan kunnioittamaan naista ja jos nainen kohtelee häntä yhtä huonosti, mies saa raivohepulit ja lopulta todennäköisesti tappaa naisen.

Usein mietin mistä olette noin traumatisoituneita, te jotka kuvittelette jokaisen parisuhteen ongelman johtavan aina siihen, että mies tappaa naisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkisin vehkeen, onko vastapesty tai panonkurttuinen.

Vierailija
30/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olettaisin että minulla on oikeus tehdä samoin. Siis viettää aamuyöhön asti humalassa vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa. 

Näin on. Sinulla on oikeus samaan. Molemmat olette vapaita tekemään mitä vain. On sitten eri asia jos mokaatte. Silloin kärsitte seuraukset.

En minä estä miestäni lähtemästä naisen kanssa baariin. Jos ja kun hän palaa takaisin eikä mitään ole tapahtunut, niin kaikki on kunnossa. Jos hän ei palaa tai on pettänyt, niin sitten lentää mies pihalle. Sama toisinpäin.

Jos aletaan ottamaan tällaisia omia oikeuksia, niin homma ei toimi niin että mies ottaa oikeuden ja samalla vapauttaa naiselle saman oikeuden. Vaan niin, että kun yksi ottaa minkä tahansa oikeuden, kaikki muutkin säännöt lakkaavat pätemästä. Toinen voi haluta ottaa jonkun toisen oman oikeuden tai vaikka kaksi. Tai tehdä jotain muuta mitä nyt mieleen tulee, koska toinenkaan ei kunnioita yhteisiä pelisääntöjä, niin sitten ei ole mitään sääntöjä. 

Naurettava tuo ajatus, että "koska minä petän niin on ok että sinäkin petät". Ei se toimi niin. Tällaisesta sovitaan yhdessä etukäteen tai sitten jos todellakin yksipuolisesti aletaan muuttelemaan sääntöjä niin silloin nainenkin saa muuttaa ihan mitä sääntöä haluaa, ja niin montaa sääntöä kuin haluaa.

Älkää olko tyhmiä.

Mutta selväähän se, että tuollaisen ihmisen kanssa toimimisesta ei seuraa kuin sotaa, sillä hän ei tule koskaan kunnioittamaan naista ja jos nainen kohtelee häntä yhtä huonosti, mies saa raivohepulit ja lopulta todennäköisesti tappaa naisen.

Usein mietin mistä olette noin traumatisoituneita, te jotka kuvittelette jokaisen parisuhteen ongelman johtavan aina siihen, että mies tappaa naisen?

Mitä voi odottaa ihmisestä jonka elämänkatsomus ja opit perustuvat netin keskustelupalstojen sisältöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuollainen toiminta kiellettyä ole. Hullujako te naiset olette? Suomessa on yksilönvapaus ja itsemääräämisoikeus ihan perustuslaissa.

Vierailija
32/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä olisi jonkun muun mies. Omaani en edes ikinä ole nähnyt juovuksissa, koska ei tykkää alkoholista. Melkein 20v jo kimpassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi lähteä samantien takaisin.

Vierailija
34/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jos suunnitelmat muuttuu, ilmoitamme toiselle. Puhelin on tietenkin aina mukana. Kuulostaa siltä että miehesi järti ouhelimen tarkoituksella matkasta ja teillä on melkoisia ongelmia kun pitää valehdella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina jos suunnitelmat muuttuu, ilmoitamme toiselle. Puhelin on tietenkin aina mukana. Kuulostaa siltä että miehesi järti ouhelimen tarkoituksella matkasta ja teillä on melkoisia ongelmia kun pitää valehdella. 

Ei ollut puhelinta hänellä tuolloin. Siis lainkaan. Ap

Vierailija
36/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinta ei mukana? Höpöhöpö. En kyllä pidemmän päälle katselisi valehtelevaa juoppoa. 

Vierailija
37/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapinlahden Lintujen mukaan: antaisit mun joskus olla ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme