Tanssii Tähtien kanssa 2026
Kesä menee nopeasti ja pian alkaa TTK millaisia tyyppejä toivotte syksyn ohjelmaan.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7814)
Nyt meni Lindalla penkin alle :(
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok, mutta melko jäykkä.
Vähäenerginen koreografia korkeaenergiseen biisiin on aina kyllä vähän ongelma.
Helena kiteytti hyvin ja rohkeasti.
Linda ja Valtteri hieno !
Mikä tanssi, valaistus ja Valtteri meikki ja kampaus, hienoa vaikuttavaa.
Vaikkei tuomarit tykännyt , mut oli näyttävä esitys.
Kivahan se olisi paso doblea katsoa, mutta verkkokalvoilla pyörii vaan provosoivat tatuoinnit...
Menkää roskiin haukkujat! On todella moukkamaista käytöstä arvostella juontajan ulkonäköä. Ja muidenkin. Tatuoinneista ei ole pakko tykätä mut niiden sijaan iljettävää on rumasti puhuminen ja oksennusemojien heittely.
Hyvä, kun arvostelivat musiikkivalintaa.
Minun meielestäni Jari Sarasvuo olisi tyylikäs valinta ohjelman uudeksi juontajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ellinooran asu oli aivan hirveä ja hänellä on muutenkin niin huono tyylitaju,tanssikin on samaa nykimistä.
Kylmä olo jäi heidän tanssista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veronika on kuin naisvankilasta tai merimiespubista tempaistu lähetykseen.. Hirveet käsivarret eikä natsaa puvun kanssa yhtään.
Niin, kyllähän tällainen look laskee koko ohjelman ja maikkarin tasoa.
Samaa mieltä. Ainakin ohjelman esteettistä tasoa ja tyyliä se laskee roimasti. Meni maku koko ohjelmasta.
Näen näitä tökeröitä tatuointeja ihan riittävästi päivittäin työpaikan naapurissa Kelan oven edessä huojuvillla narkkareilla.
Ei huvittaisi katsella niitä enää sunnuntai-illan viihdeohjelmassa.
Kaikki muut esiintyjät ovat laittaneet paljon paukkuja siihen että ovat kauniita ja hyvin pukeutuneita ja sitten juontaja on joku halvan näköinen tatuointihirvitys.
Eikö joku voisi maksaa tuolle tatuointien poiston ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten noi ei itse kyllästy tatskoihinsa??
Miten itse et kyllästy vaikka omaan naamaasi tai peppuusi?
Kasvot ja takapuoli eivät ole (yleensä) terveysriski pelkällä olemassaolollaan.
Miksi puvustus ei saa tuolle juontajatytölle jo takkia päälle kahden mainostauon aikana. Juontajan ei kannata sanoa mitään, että jokin näkyy hänelle, jos katsojille ei näy.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on jotenkin väärin muita kohtaan, että yksi pari pääsee sairauden vuoksi nakkisuojaan näin inttislangilla sanottuna. Ei tietenkään sairaana pidä lähteä tanssimaan, mutta onko muitakaan kohtaan oikein, että yksi pari on silloin suojassa ja muut tulilinjalla?
Itse ehdottaisin näihin tilanteisiin sellaista ratkaisua, että jos joku pari on sairastumisen tai muun syyn vuoksi pois, ei siinä lähetyksessä putoa silloin yksikään pari, mutta seuraavassa lähetyksessä putoaa kaksi paria. Minun mielestäni tuollainen olisi tasapuolisempi ja oikeudenmukaisempi ratkaisu.
Pitäiskö ottaa VAR tai maalikamera esiin. Ota rauhallisesti, ei tää mikään kilpailu ole
En saanut Lindan tanssista mitään fiilistä. Linda putoaa tänään.
Veronica on aivan upea.
Ja tämänvuotisten osallistujien yhteishenki on mahtava.
Olkaa kilttejä toisillenne!
Ja vielä haukutaan Veronican tatuointeja. Oletteko huomanneet että Markollakin on. niistä ei kukaan ole sanonut mitään. olisit laittanut edes värilliset niin nekin huomattais.(Haukuttaisi.)
Veronicaa katselee ja kuuntelee paljon mieluummin kuin Pimiän kiljumista.
Kaipaisin kyllä tangoon tangoa enkä poppia. Tarkoitan siis Markoa ja Ellinooraa.
Mikä on kun suomalainen vartalo ei taivu. Keskipistettä vartalosta ei löydy.
Miten itse et kyllästy vaikka omaan naamaasi tai peppuusi?