Tanssii Tähtien kanssa 2026
Kesä menee nopeasti ja pian alkaa TTK millaisia tyyppejä toivotte syksyn ohjelmaan.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7638)
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen 60v ja minua ei nuo tatuoinnit häiritse mutta tuo arvostelu ja haukkuminen alkaa jo häiritä! Jokainen saa tuhertaa kehonsa täyteen jos haluaa ja venyttää korvansa. Itsellä ei ole kuvia eikä lävistyksiä mutta ei minulle kuulu jos jollain muulla on! Asiansa tuo Veronica hoitaa eli juontamisen.
Ei saa. Väärä esimerkki. Huono malli jokaiselle nuorelle ihmiselle. Itseään ei saa tuhota, kun antaa saman mallin kritiikittömästi siten muille. Kansanterveydellinen uhka. Jos joku ei tajua miten tuhoaa terveyttään, siihen tulee puuttua, kunnes harkintakyvytön ihminen myöntää sen julkisesti ja katuu eikä suosittele samaa kenellekään.
Ellinooran asu oli aivan hirveä ja hänellä on muutenkin niin huono tyylitaju,tanssikin on samaa nykimistä.
Onko täällä kyselty kommentoijien sukupuolta ja ikää vai miksi niitä tuodaan esille?
Vierailija kirjoitti:
Nuo Verhon tatskat ei sovi yhtään tuon vaaleanpunaisen barbie-iltapuvun kanssa. Jos on pakko esitellä rumia tatska-käsivarsia niin pitäisi olla yhtenäinen tyyli, rikkinäiset mustat verkkosukat, musta nahkaminihame, jossa repeämä kursittu hakaneulalla yhteen ja yläosassa joku pikku toppi. Hiuksiin vielä joku shokkiraita ja silmämeikin kuuluu olla valunut poskille.
Oho! Oletko stylistikin oman toimen ohella?
Minä en ymmärrä Ellinooran tyyliä. Tanssi kuin tanssi, marssiksi menee!
Yäk mikä juontaja. Pilannut ihonsa jollain tapettitöhryllä.
Vierailija kirjoitti:
Ellinooran asu oli aivan hirveä ja hänellä on muutenkin niin huono tyylitaju,tanssikin on samaa nykimistä.
Hieno asu ja pisteitäkin tuli hienosti.
Ellinooralla on upea kasvojen luusto.
Keränenkin on mennyt tuhoamaan itsensä, onpa mautonta häneltäkin. Harkintakykyä puuttuu, siis muissakin asioissa elämässä.
Käsikirjoituksen mukaan valitettavasti Ellinoora tippuu ja siksi Jormakin oli suotuisa Markolle.
Vierailija kirjoitti:
Olen 69-vuotias nainen ja ihmettelen tämän palstan naisvihamielisyyttä. Ja etenkin sitä loanheittoa mitä NAISET suoltavat Veronica Verhon päälle!!! Lopettakaa jo se tatuoinneista vöyhkääminen. Tämä on suoraa jatkumoa Vapun mollaamiselle. Onko teillä joku kilpailu kuka osaa olla ilkein??? Veronica suoriutuu tehtävästään hyvin ja puku on kaunis hänen päällään ja tatskat sopii puvun väreihin.
Minä kyllä inhoan tasapuolisesti tatuointeja naisten, miesten, heteroiden , homojen, ja eri etnisten ryhmien iholla.
Omissa kommenteissani ei ole kyse naisvihamielisyydesta vaan ihan aidosta tatuointi-inhosta.
Inhoan tatuointeja ensinnäkin siksi että ehjä terve iho on kauneinta mitä ihmisen pinnassa voi olla ja nuo tuherrukset pilaavat sen.
Toiseksi inhoa tatuointeja niiden surkea esteettisen laadun vuoksi.
Näitä tatuointeja tekee itseoppineet ö-luokan tuhertajat, eivät mitkään koulutetut ja harjaantuneet huipputaiteilijat.
99 % kansasta ei kelpuuttaisi Veronica Verhon tatuointeja edes kaverille annettavaan syntymäpäiväkorttiin saati olohuoneensa seinälle.
Mutta koko kansan on niitä tuoijotettava Suomen suosituimmassa tv-ohjelmassa.
Ellinooralla hyvä sopiva pari samanhenkinen Marko.
Turhaan Ellinoora on korviaan peitellyt,tulee mieleen joku satujen keiju🧚
Kahdeksan tuosta järkyttävästä nykimisestä, joka ei ole tanssia nähnytkään...
Vierailija kirjoitti:
HYVÄ ELLINOORA 🤩🤩
Liian hyvät tuomaripisteet. Ilmeisesti eivät halua hänen putoavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 69-vuotias nainen ja ihmettelen tämän palstan naisvihamielisyyttä. Ja etenkin sitä loanheittoa mitä NAISET suoltavat Veronica Verhon päälle!!! Lopettakaa jo se tatuoinneista vöyhkääminen. Tämä on suoraa jatkumoa Vapun mollaamiselle. Onko teillä joku kilpailu kuka osaa olla ilkein??? Veronica suoriutuu tehtävästään hyvin ja puku on kaunis hänen päällään ja tatskat sopii puvun väreihin.
Loistava kirjoitus! Kiitos tästä. Sanasta sanaan samaa mieltä.
Mistä päättelette, että juuri (vain) naiset suoltavat lokaa?
Mutta tangoon se jo käy. Tango on terävämpää ja nykivää.