Tanssii Tähtien kanssa 2026
Kesä menee nopeasti ja pian alkaa TTK millaisia tyyppejä toivotte syksyn ohjelmaan.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7576)
Vierailija kirjoitti:
Minä taas kannustan Janne Saarista. Hänellä aivovamma ja joutuu tekemään varmasti moninverroin enemmän töitä oppiakseen koreografian viikossa uuteen tanssiin. Sinnikkäästi kuntouttanut itseään. Joutunut opettelemaan asioita alusta asti uudestaan. Muistin kanssa edelleen on ongelmia.
Sama. Itselläni on myös aivovamma ja olen ollut todella vaikuttunut siitä, miten Janne on pystynyt oppimaan ja tanssimaan koreografiat näin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas kannustan Janne Saarista. Hänellä aivovamma ja joutuu tekemään varmasti moninverroin enemmän töitä oppiakseen koreografian viikossa uuteen tanssiin. Sinnikkäästi kuntouttanut itseään. Joutunut opettelemaan asioita alusta asti uudestaan. Muistin kanssa edelleen on ongelmia.
Mitään vammakorttia ei saa vetää esiin. Jokainen kisatkoon niillä taidoin joita omaa. Vammaistanssit asia erikseen.
Sulla on luonnevamma, jota ei pysty kuntouttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään vammakorttia ei saa vetää esiin. Jokainen kisatkoon niillä taidoin joita omaa. Vammaistanssit asia erikseen.
Hyvin pärjäsi myös Suur-hamari ilman säälipisteitä vaikka ei ollut toista jalkaa
Kuka on Saariselle säälipisteitä antanut? Eiköhän ne mene Halmeelle...
Vierailija kirjoitti:
Oli hienoa katsoa, kuinka Jani on petrannut paljon edellisestä tanssista. Hänellä on hyvä opettaja.
Taisi kokoiset 2 askelta onnistua. Claudia on hyvä opettaja ja Jani on symmpis, mutta hän ei osaa tanssia lähes ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Huvitti, kun katsoin klipin, jossa tuomareilta kysyttiin miten pisteet muodostuvat. Jukka selitti, kuinka pyrkivät luomaan pareille jonkilaisen järjestyksen, jotta monille ei tulisi samaa pistemäärää. Toimittaja kysyi, oliko jollain pareilla sama pistemäärä. Jukka katsoi papereitaan ja totesi sama pistemäärä oli Ellinooralla ja Markolla ja Nicolla ja Katrilla. Tämä yllätti varmaan tuomaritkin, ainakin Jorman silmistä näki, kuinka väärältä tuo tuntui, Jorma ei sanonut mitään, mutta Jukka ja Helena alkoivat selittelemään. Selväähän oli , että Nicon Katri olivat esityksellään 10 kertaa parempia.
Nicon ja Katrin tanssi ei ollut rumbaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut kahlata koko ketjua, mutta eikö me nyt yhdessä todeta, että vaikka ne Veronika tatskat on aivan ******** rumat , niin hän voisi aivan hyvin pukeutua kuin ikäisensä ihmiset. Ja ne tatskat voi näkyä, kun näyttää siellä olevan yksi muukin henkilö, jota ei pueta poolopaitaan joka lähetykseen.
Tiedän, että katsojissa on paljon ikäihmisiä ja he eivät tykkää isoista tatuoinneista. Kellään.
Katsojissa on paljon eri ikäisiä ihmisiä, jotka eivät tykkää tatuoinneista. Ne ovat rumia kellä tahansa.
Ketään ei kiinnosta, että jotkut eivät tykkää tatuoinneista. Kasvakaa aikuisiksi. Jos on noin vaikeaa, niin sulkekaa silmät tai vaihtakaa kanavaa.
tatuoimaton katsoja
Vieläkö niistä jauhetaan? 🙄 Oon ollu useemman päivän pois tästä ketjusta, ja edelleen täällä jauhetaan samasta asiasta kuin silloinkin, jostain ihme tatuoinneista. Antakaa olla jo!
Oikein on mennyt. Olen tyytyväinen, ja niinhän se on, että moni muukin äänestäjä on samaa mieltä. Tulos on äänestyksen jälkeen monien mielipide.
Tämä on hyvän mielen ohjelma, ja sellaiseen ei tatuointeja tarvita.
t. Reiska
Vierailija kirjoitti:
t. Reiska
TTK on hyvän mielen ohjelma ja siinä samalla voi nähdä taidokkaita tatuointeja.
T: Tuula
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Reiska
TTK on hyvän mielen ohjelma ja siinä samalla voi nähdä taidokkaita tatuointeja.
T: Tuula
Haist....
Minua huolestuttaa ihan vähän se, mitä Janne on kertonut vamman hoidosta: "Lääkärini sanoi, että minun ei pitäisi osallistua Ttk.hon, koska onnettomuudesta on vielä suhteellisen lyhyt aika, mutta ... halusin silti." Nyt on mennyt ilmeisesti hyvin terveyden suhteen, mutta kisan edetessä rasitus kasvaa, jos tanssit jatkuvat. Vaatimuksia ja treeniä tulee lisää, kun haluaa pärjätä.
Johannan ballerina-esitys oli todella kaunis. Mielestäni koko illan paras. Niin herkkä, sulava ja loppuun asti ajateltu kokonaisuus. Ihanat vaatteet ja tanssikoreografia. Tyylikäs kaikin puolin.
Sen sijaan Ellinoora oli aivan kauhea. Ruma pukeutuminen ja nykivä ylimielinen show, jolla ei ollut tanssin kanssa mitään tekemistä. En ymmärrä tuomareiden pisteitä. En myöskään yleisön äänestyskäyttäytymistä.
Aivan väärä pari putosi.
Vierailija kirjoitti:
Viidennettä tuhannetta? Eikö se kuuluisi sanoa viidettä tuhannetta? Vai horjuuko mun kielikorva.
Ei kun viidennettä tuhatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kummasta on kyse Janin kohdalla, Helena Ahti-Hallberg pohtii.
– Se toinen teoria on aika ikävä. Minusta tuntuu välillä, että ihmiset haluavat saada välillä jonkun hahmon, mille voi nauraa ja mistä voi puhua, että vitsi, kun se ei osaa sitä ja tätä. Pitävät vähän niinkuin kiusallaan mukana. Toivon, että tämä ei ole totta, koska se on ikävä tapa ajatella tätä asiaa, mutta väistämättä tulee sekin mieleen.
Vai:
– Ihmiset pystyvät samaistumaan häneen hirveän hyvin. Jokainen osaa varmasti ajatella, että vitsi, kun minulle annettaisiin noin monta tanssiaskelta viikossa ja se pitäisi oppia ja tulla suoraan lähetykseen esiintymään, minäkään en osaisi.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/helena-ahti-hallberg-analysoi-yhden…
Haluaisin uskoa että vastaus on tuo jälkimmäinen, mutta luulen että kyse on ensimmäisestä vaihtoehdosta
Uskon vahvadti, että kyse jälkimmäisestä. Hani on kertakaikkisen aamaistuttava. Hänessä ei minua häiritse kuin ihan hirveä hiystyyli.
Mutta sen sijaan mautonta ja ikävää Helenalta vieläoä tuomarin roolissa julkisesti arvailla, että ihmiset äänestävät jotakuta osallistujaa (nimeltä mainiten) vain vitsin vuoksi. Häpeä Helena!
Katja Ståhl olis ollut tkyllä yylikäs valinta juontajaksi.
https://img.ilcdn.fi/o0rQ1jInyAjGC9kDfG6bZ10904Q=/full-fit-in/920x0/img…
Vierailija kirjoitti:
Siis olisi tyylikäs valinta.
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa enää jauhaa juontajasta, näillä mennään mitä mtv on valinnut.
Nico Lingman on kamala - äärimmäisen itserakas ja itsekeskeinen ihminen!
Hyi olkoon, iästäsi ja ulkonäöstäsi riippumatta sinulla on hirveä luonne.