Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssii Tähtien kanssa 2026

Vierailija
25.06.2026 |

Kesä menee nopeasti ja pian alkaa TTK millaisia tyyppejä toivotte syksyn ohjelmaan.

Kommentit (4236)

Vierailija
4181/4236 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johannasta ja Jurzasta tuli minun lempi parini. Hienoin tanssi eilen. Moni muukin onnistui kyllä.

Inhokki opettaja, jotenkin vaan niin luotaantyöntävän näköiset kasvot, olemus ja ilmeet (lempi pari on yhdyssana, voisitteko edes vähän yrittää kirjoittaa esimerkillistä suomen kieltä ja kehittyä; ei ainakaan kannata ärsyttää tahallaan väärin sanavälein).

Eikös sun logiikallasi myös inhokkiopettaja olisi yhdyssana, jos lempiparikin olisi?

Nämä ovat kyllä hauskoja. Yhdyssanavirheitä on kyllä oikeasti todella paljon nykyään. 

Kun aiheesta ei enää keksitä sanottavaa, alkaa yhdyssana-, kielioppi- ja kirjoitusvirheistä huomauttelu. Aivan turha pätemisen paikka.

Joo vois tehdä oman ketjun kieliopille. 

Vierailija
4182/4236 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta päivää aikaa kuunnella niin sunnuntaina 4 minutes on jo tuttu kappale: 

Naurua.

Mitä naurua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4183/4236 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää kertoko etukäteen näitä biisejä! Menee yllätyksellisyys ohjelmasta!

Vierailija
4184/4236 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille joita ärsyttää R-vika: 

Vierailija
4185/4236 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johannasta ja Jurzasta tuli minun lempi parini. Hienoin tanssi eilen. Moni muukin onnistui kyllä.

Inhokki opettaja, jotenkin vaan niin luotaantyöntävän näköiset kasvot, olemus ja ilmeet (lempi pari on yhdyssana, voisitteko edes vähän yrittää kirjoittaa esimerkillistä suomen kieltä ja kehittyä; ei ainakaan kannata ärsyttää tahallaan väärin sanavälein).

Eikös sun logiikallasi myös inhokkiopettaja olisi yhdyssana, jos lempiparikin olisi?

Nämä ovat kyllä hauskoja. Yhdyssanavirheitä on kyllä oikeasti todella paljon nykyään. 

Kun aiheesta ei enää keksitä sanottavaa, alkaa yhdyssana-, kielioppi- ja kirjoitusvirheistä huomauttelu. Aivan turha pätemisen paikka.

Ei oikeastaan. Onhan nuo yhdyssanat luokattoman huonosti hallussa.  Ja itse olen oppinut muutaman sanan oikeinkirjoituksen täältä vauvalta, kun joku on minulle siitä "ystävällisesti" huomauttanut. Kannattaa ottaa opiksi seuraavaa kertaa varten.

Vierailija
4186/4236 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän ne tulee samalla korjattua ja kaikki voi oppia. 

Vierailija
4187/4236 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssit on ihan kiva katsoa YHDEN kerran, mutta monelta kanavalta samana iltana uusintana! Voi jum...uta! Mitä hevonsontaa meille syötetään. Ja näyttää vielä maistuvan useammallekin. 

Yömyöhään tuli eilen. Voisi lähettää uusintana prime timeen.

Vierailija
4188/4236 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssit on ihan kiva katsoa YHDEN kerran, mutta monelta kanavalta samana iltana uusintana! Voi jum...uta! Mitä hevonsontaa meille syötetään. Ja näyttää vielä maistuvan useammallekin. 

Joskus uusinnat on hyväksi,mutta liika on aina liikaa. Tämä nyt ei kuulu tähän keskusteluun,mutta ihmetyttää elokuvienkin  uusinnat,sama kuva monta kertaa viikossa. Ja filmejä varmasti löytyisi muitakin ...

Vierailija
4189/4236 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 minutes on menevä kappale. Jäi päähän soimaan. 

Vierailija
4190/4236 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen siinä ohjelman lopussa kun ne tanssiparit teki sen ringin siihen Uniikin ja Liisan ympärille ja välillä tekivät sellaisen liikkeen, että toisiansa käsistä pitäen menivät siihen keskelle ja taas sinne kauemmas, sellainen "aaltoliike", niin molemmilla kerroilla Jurtsa jäi lyttyyn siihen Janin ja Johannan(ko) väliin, hänet siis runtattiin sinne, Jani jyräs siihen hänen eteensä. 

Harmitti Jurtsan puolesta. Katsokaa vaikka siitä ihan lopusta. 

Kiitos, katson tänään.

Katsoitko? Huomasitko saman kuin minä?

Vierailija
4191/4236 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TTK on ihana ohjelma koko viikon odotan ja Sunnuntaina jännitys lisääntyy,tunti tunnilta tuijotan kelloa.

19 pintaan parasta vaatetta päälle,suolaiset ja makeat tarjolle kahvi pian tippumaan.

Vielä kerran huulikiitoa huuliin ja pian odotus palkitaan,TTK alkaa ne ensimmäiset sävelmät niin valtava

hurmos.

Mitä elämä olisi ilman TTK ohjelmaa,syksy on ihmisen elämän parasta aikaa.

Sitten kun alkaisi vielä pentulive, niin avot. 👌

Vierailija
4192/4236 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä luota täällä kenenkään neuvoihin. 

Vierailija
4193/4236 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtteri nimenomaan ei tuo asiaa mitenkään liikaa esille, aivan asiallisesti vain. Vapaus iloon ja onneen, niin kuin asia onkin.

Vierailija
4194/4236 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ois parempi että musiikit ois perinteisempää tanssimusiikkia eikä mitään listahittejä. Menee fiilis. Ja parhaat päälle katsoessa tietty, kun glamourisin ohjelma mitä on.

Vierailija
4195/4236 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä luota täällä kenenkään neuvoihin. 

Neuvot tarkistan yleensä oikeakielisyys-sivuilta. Oppia ikä kaikki.

Vierailija
4196/4236 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus uusinnat on hyväksi,mutta liika on aina liikaa. Tämä nyt ei kuulu tähän keskusteluun,mutta ihmetyttää elokuvienkin  uusinnat,sama kuva monta kertaa viikossa. Ja filmejä varmasti löytyisi muitakin ...

No eihän se olekaan tarkoitus, että sama ihminen katsoo kaikki uusinnat :D  Minulle ainakin käy aika usein niin, että en ehdi katsoa sitä ensimmäistä lähetystä ja vaikka niitä uusintoja sitten tulisi monena päivänä, silti koko jakso jää näkemättä, koska onkin omia menoja tai muuta silloin, kun uusinta tulee. tai sitten uusinta tulee niin myöhään, että jää sen takia katsomatta. Minua ei uusinnat haittaa vaikka tulevat kuinka usein, kun eihän minun niitä tarvitse katsoa.  Mutta hyvä, jos edes yksi uusinta tulee siihen aikaan, että sen pystyy katsomaan. 

TTK:n katson aina sunnuntaisin, enkä edes Tiedä/ seuraa sitä milloin niitä uusintoja tulee.  Mutta onko niin, että jotkut oikeasti katsoo töllöä niin paljon, että kaikki uusinnatkin tulee huomioitua?

Vierailija
4197/4236 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen siinä ohjelman lopussa kun ne tanssiparit teki sen ringin siihen Uniikin ja Liisan ympärille ja välillä tekivät sellaisen liikkeen, että toisiansa käsistä pitäen menivät siihen keskelle ja taas sinne kauemmas, sellainen "aaltoliike", niin molemmilla kerroilla Jurtsa jäi lyttyyn siihen Janin ja Johannan(ko) väliin, hänet siis runtattiin sinne, Jani jyräs siihen hänen eteensä. 

Harmitti Jurtsan puolesta. Katsokaa vaikka siitä ihan lopusta. 

Kiitos, katson tänään.

Katsoitko? Huomasitko saman kuin minä?

Huomasin, ei voinut olla huomamatta.

Vierailija
4198/4236 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti vielä toistamiseen katsoa tuo J & J tango, oli upea. Mutta pelkään että ihmiset ei äänestä heitä että äänet menee Jaakolle jolla on paljon faneja. Yleensä oma suosikki ei ole pärjännyt

j & J oli paras pari, mikä ihana piiloeroottinen tango. Somettaja-tubettaja Jaakon silmät ja esiintyminen loistivat kirkkaasti useammam Pamin voimalla. Voi sitä iloisuutta, ja kaikki oli niin kaunista. Niin satavarma juttu kuin olla voi. Onkohan siellä koskaan ollut mitään seulaa, ei silti, en toisen hyvää pami-fiilistä tuomitse.

Vierailija
4199/4236 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän se olekaan tarkoitus, että sama ihminen katsoo kaikki uusinnat :D  Minulle ainakin käy aika usein niin, että en ehdi katsoa sitä ensimmäistä lähetystä ja vaikka niitä uusintoja sitten tulisi monena päivänä, silti koko jakso jää näkemättä, koska onkin omia menoja tai muuta silloin, kun uusinta tulee. tai sitten uusinta tulee niin myöhään, että jää sen takia katsomatta. Minua ei uusinnat haittaa vaikka tulevat kuinka usein, kun eihän minun niitä tarvitse katsoa.  Mutta hyvä, jos edes yksi uusinta tulee siihen aikaan, että sen pystyy katsomaan. 

TTK:n katson aina sunnuntaisin, enkä edes Tiedä/ seuraa sitä milloin niitä uusintoja tulee.  Mutta onko niin, että jotkut oikeasti katsoo töllöä niin paljon, että kaikki uusinnatkin tulee huomioitua?

Miulla on taltiointi päällä, tanssithan tulee solkenaan miltei joka päivä.

Vierailija
4200/4236 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikkous, ettei 4 Minutes ole mikään klassikko, tuttu suurimmalle osalle varmastikaan. Cha cha chahan Jannelle. Mies- ja naislaulaja toivottavasti laulavat sen silti Madonnan ja Justin Timberlaken tapaan yhdessä. Hip-hopiahan se on tai kaupallista musiikkia, mutta ehkä sen voi kääntää cha cha chaksikin.

Olisi voinut valita suomalaista, kuten svengaavan Kuu riittää mielenrauhaan, suositun Mies joka ei koskaan tanssi, modernin svengaavan Mielenrauhaa, dramaattisen vauhdikkaan Rebecca, Sateen tangon, lavatanssiklassikon Tanssi cha cha cha tai Kaihon Karavaanilta Ystävänpäivä.
Nyt liian vieras laulu, jolla ainakaan musiikilla ei saa yhteyttä katsojiin.

Hyvät ehdotukset sinulla. Kannatan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi