Tanssii Tähtien kanssa 2026
Kesä menee nopeasti ja pian alkaa TTK millaisia tyyppejä toivotte syksyn ohjelmaan.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4238)
Piti vielä toistamiseen katsoa tuo J & J tango, oli upea. Mutta pelkään että ihmiset ei äänestä heitä että äänet menee Jaakolle jolla on paljon faneja. Yleensä oma suosikki ei ole pärjännyt
Paso dobleen valittu Toxic Britney Spearsiltä. Liian outo kappale. Olisivat vaan pitäytyneet suomalaisessa musiikissa, vaikka kovin helppoa ei ole sovittaa musiikkia paso dobleksi, mahdollista silti, kuten dramaattisen vahvasta Olen suomalaisesta, reippaasta Satumaasta tai marssimaisen poljennon omaavasta Tahdon olla sulle hyvin hellästä (siinä olisi ollut huumoriakin kerrakseen).
TTK on ihana ohjelma koko viikon odotan ja Sunnuntaina jännitys lisääntyy,tunti tunnilta tuijotan kelloa.
19 pintaan parasta vaatetta päälle,suolaiset ja makeat tarjolle kahvi pian tippumaan.
Vielä kerran huulikiitoa huuliin ja pian odotus palkitaan,TTK alkaa ne ensimmäiset sävelmät niin valtava
hurmos.
Mitä elämä olisi ilman TTK ohjelmaa,syksy on ihmisen elämän parasta aikaa.
Tulevia tansseja silmälläpitäen. Wieninvalssille voisi valita Eppu Normaalin Kaikki häipyy, on vain nyt tilalle Irwin Goodmanin satiirisen Juhlavalssin, hieman dramaattisen Kultaisten korvarenkaiden tanssin, nopeammaksi sovitettuna Siks' oon mä suruinen tai Sävelhurmaa (< https://areena.yle.fi/1-64863467 >). Muttei kulunutta, turhan vasemmistolaisaatteista Akselin ja Elinan häävalssia nyt ainakaan.
Ellinoora vaikuttaa diivalta. Ei vaikuta siltä, että iloitsisi toisten suorituksista. Naama vakavana tuijottaa vain. Aika silmiinpistävää, kun muut on niin iloisia.
Vierailija kirjoitti:
TTK on ihana ohjelma koko viikon odotan ja Sunnuntaina jännitys lisääntyy,tunti tunnilta tuijotan kelloa.
19 pintaan parasta vaatetta päälle,suolaiset ja makeat tarjolle kahvi pian tippumaan.
Vielä kerran huulikiitoa huuliin ja pian odotus palkitaan,TTK alkaa ne ensimmäiset sävelmät niin valtava
hurmos.
Minä pistän yöpaidan ja aamutakin päälle ja vedän villasukat jalkaan ja käperryn sohvalle katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Ellinoora vaikuttaa diivalta. Ei vaikuta siltä, että iloitsisi toisten suorituksista. Naama vakavana tuijottaa vain. Aika silmiinpistävää, kun muut on niin iloisia.
Hän on spessupersoona. Varmaan erityispiirteineen tuossa hälinäpoppoossa äärirajoilla. Koetetaan ymmärtää, kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Tulevia tansseja silmälläpitäen. Wieninvalssille voisi valita Eppu Normaalin Kaikki häipyy, on vain nyt tilalle Irwin Goodmanin satiirisen Juhlavalssin, hieman dramaattisen Kultaisten korvarenkaiden tanssin, nopeammaksi sovitettuna Siks' oon mä suruinen tai Sävelhurmaa (< https://areena.yle.fi/1-64863467 >). Muttei kulunutta, turhan vasemmistolaisaatteista Akselin ja Elinan häävalssia nyt ainakaan.
KOM-teatterin viisuja vaan kehiin pärkkele!
Chydeniuksen itkuvirsiäki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanssit on ihan kiva katsoa YHDEN kerran, mutta monelta kanavalta samana iltana uusintana! Voi jum...uta! Mitä hevonsontaa meille syötetään. Ja näyttää vielä maistuvan useammallekin.
Juuuh, kyllä on kauhiaa kun kaiket päivät ja illat kuluu niitten uusintojen katsomiseen, ihan törkeää tämmöttinen touhu!!!!!
😂
Toxicia on tanssittu tangona:
Tanssii tähtien kanssa nykytanssi - Toxic:
Monta päivää aikaa kuunnella niin sunnuntaina 4 minutes on jo tuttu kappale:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KOM-teatterin viisuja vaan kehiin pärkkele!
Chydeniuksen itkuvirsiäki.
Nightwish voisi olla solisteille (tai naiselle) liian vaativaa, totta.
Vierailija kirjoitti:
Naurua.
Vierailija kirjoitti:
hurmos.
Parasta vaatetta päälle?!?!?! 🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
On kyllä mielenkiintoista että miten esittävät tän. Kuka on Timppalandia siinä sitten? Ehkä joku räppäri tulee fiittaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Paso dobleen valittu Toxic Britney Spearsiltä. Liian outo kappale. Olisivat vaan pitäytyneet suomalaisessa musiikissa, vaikka kovin helppoa ei ole sovittaa musiikkia paso dobleksi, mahdollista silti, kuten dramaattisen vahvasta Olen suomalaisesta, reippaasta Satumaasta tai marssimaisen poljennon omaavasta Tahdon olla sulle hyvin hellästä (siinä olisi ollut huumoriakin kerrakseen).
Tässä jotkut ammattilaiset tanssii Paso doblen tuohon kappaleeseen:
Tuleekohan Celine sunnuntaina laulamaan meidänkin TTK-ohjelmaan? Jos ei, niin on epäreilua:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hurmos.
Minä pistän yöpaidan ja aamutakin päälle ja vedän villasukat jalkaan ja käperryn sohvalle katsomaan.
Minä pistän tanssimekon ja tanssin olohuoneessa mukana. Tanssikärpänen puree aina kun tätä katsoo! Pari sidukkaa ja jalalla koreaksi! Sitten aamulla töihin reippaana.
Olisi voinut valita suomalaista, kuten svengaavan Kuu riittää mielenrauhaan, suositun Mies joka ei koskaan tanssi, modernin svengaavan Mielenrauhaa, dramaattisen vauhdikkaan Rebecca, Sateen tangon, lavatanssiklassikon Tanssi cha cha cha tai Kaihon Karavaanilta Ystävänpäivä.
Nyt liian vieras laulu, jolla ainakaan musiikilla ei saa yhteyttä katsojiin.