Tanssii Tähtien kanssa 2026
Kesä menee nopeasti ja pian alkaa TTK millaisia tyyppejä toivotte syksyn ohjelmaan.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4082)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika huonosti voivia ihmisiä tällä palstalla. Sanoisinko että moukkia.
Ne on niitä ehtookodin orvokkeja, joilla on itsellään äärettömän huono itsetunto ja katkeruutta kaikesta, koska juna meni jo.
Nämä ilkeät ehtookodin orvokit pitäisi jäljittää ja ottaa puhutteluun. Lopuksi katkaistava heiltä kaikki nettiyhteydet, myös kirjaston koneisiin sulku heille.
Ikärasisteja liikenteessä? Itse en ole kaikkea inhoava (en Veronica Verhoa, enkä tatuointeja), mutta kypsemmässä iässä olen jo. Omaan korvaan tai silmään särähtää aina, kun pelkästään jonkun eriävän mielipitern takia aletaan nimitellä toisia mummoksi, booneriksi tms. Vähän sama kuin iänikuiset läskiksi haukkujat täällä. Minä en arvostele ihmisiä iän tai minkään ulkoisen asian perusteella koskaan muutenkaan ja täällä anonyymillä palstalla emme edes voi tietää, minkä ikäinen ja - näköinen kukakin kommentoija on. Täysin turhaa tuollainen lokerointi, kaiken ikäisillä ja kaiken kokoisilla on erilaisia mielipiteitä.
Ikärasisteja? Tämähän on ihan tutkittu juttu että vanhat naiset ovat pahimpia törkeyksien ja solvauksien kirjoittelijoita. Kannattaa lukea muutakin kuin Vauva-palstaa ja keltaista lehdistöä, niin tietää jotain asioista. Muistakin kuin Vapun kikatteluista ;)
Somesta en tiedä, mutta viime viikolla todistin kahdessa eri tilanteessa vanhempien naisten törkeää ja itsekästä käytöstä. Toisessa itseäni kohtaan ja toisessa ulkopuolista kohtaan.
Samoin todistin myös vanhempien miesten kohteliasta käytöstä.
Samoin olen jo useampien vuosien ajan huomannut vanhempien naisten tuijottavan minua päästä varpaisiin, vaikka olen tavallisen näköinen, tavallisesti pukeutunut. Nuorten ihmisten puolelta en ole tällaista koskaan havainnut.
Vierailija kirjoitti:
Onnea pienokaisesta Sara Sieppi, kaunis nainen ja äiti!
Kyllä oikein säteili kasvoiltaan onnea eikä se isäkään ihan huonon näköinen ollut .
Vierailija kirjoitti:
Minä aina hätkähdin kun Sara Sieppi ilmestyi näkyviin, on niin uskomattoman kaunis aina vaan ja yhä kypsyessään kaunistuu. <3
Säteili äitiyden onnea , jotenkin niin levollisen ja onnellisen näköinen . Kaunishan on aina ollut ja kaunistuu edelleen .
Miinukset ja plussat eilisestä
Miinukset:
1. Veronica, hänestä ei ole juontajaksi, se on nähty jo monta kertaa ja varsinkin nyt tässä. Opettelisi ensin puhumaan selkeästi
2. Ylimääräinen aloitusnumero, aivan hirveä. Hirveä musiikki ja hirveä koreografia. Samanlaista kuin ohjelman muukin taso nykyään
3. Jaakko Parkkali yllätti todella negatiivisesti, ei osannut tanssia yhtään. En pidä hänestä, mutta en odottanut, että hän olisi noin huono
4. Tatuoinnit, niitä on liikaa. Varsinkin Parkkalin tatuoinnit hänen jaloissaan ovat vielä niin hirveän rumia
Plussat:
1. Jennie Storbacka, nyt on saatu hyvä laulaja ja tulkitsija ohjelmaan. Enää ei tarvitse kuunnella Johanna Förstin teräksenkovaa ääntä, joka raapi korvia joka kerta
2. Ellinoora ja Anna yllättivät upeilla tanssitaidoillaan, ja Annikin yllätti positiivisesti
3. Jorma Uotinen, legenda! En osaa kuvitella tätä ohjelmaa ilman häntä, mutta sekin päivä tulee eteen joskus
4. Annan ja Samin asut, kaunis väri ja sopivat heille ja pasodobleen loistavasti. Myös Lindan asu oli kaunis.
Jaakko Parkkali on kertonut julkisesti ADHD-diagnoosistaan, ja se on myös TTK:n suhteen mielessä.
-Kyllä minua jännittää, puskeeko keskittymisvaikeudet läpi, miten jaksan opetella ne kaikki liikkeet ja pystynkö oikeasti oppimaan tanssimaan, hän myöntää rehellisesti.
https://www.suomi24.fi/viihde/jaakko-parkkali-ttk-parketille-yksi-huoli…
Keitä kaikkia julkkiksia bongasitte yleisöstä? Sara Sieppi täällä on jo mainittukkin, okei myös miehensä Pyry oli paikalla. Lisäksi näin Jone Nikulan vaimonsa kanssa. Muita?
Harmi kun nyt jo tiputetaan. Toivon ettei tippuja ole Jani.
Vierailija kirjoitti:
Keitä kaikkia julkkiksia bongasitte yleisöstä? Sara Sieppi täällä on jo mainittukkin, okei myös miehensä Pyry oli paikalla. Lisäksi näin Jone Nikulan vaimonsa kanssa. Muita?
Ellugee ja Alisa Vainio
Raakaa peliä. Olisi kiva nähdä kaikkien esiintyvän useamman kerran. Putoaja on se joka on ehkä vähiten tunnettu ja tietysti tuomariäänetkin vaikuttaa. Veikkaus ekaksi putoajaksi on se tatuoitu mies. Toisaalta Katri Riihilahti on opettaja.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelma kokonaisuutena parani kertaheitolla, kun on tanssijat hienosti huomioiva juontajapari ja huippuhyvä bändi laulajineen! Tätähän katsoo mielellään, kun tanssijat ovat etusijalla! ja juontaminen pehmeämpää, ystävällistä.
Kansa on puhunut, ohjelma on todellakin petraantunut.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Veronicasta juontajana kovasti, ihanan selkeä ja rauhallinen oli eilenkin ja upean tyylikäs! Mutta mulla on sama juttu noiden hänen korvalävistystensä kanssa, en pysty katsomaan niitä ilman että tulee huono olo.
Minusta hän on upea ja selkeä ulosanti, ja enemmän häiritsisi joku huulitäytetty juontaja kenen ääni estyisi ja sössöttyisi huulitäytteiden takia. Kuten Sointu Borgilla puhuessaan, ja roikkuvat tekohuulensa näyttää pukamaisilta ja hermovaurioisilta kun niitä piikitetty liikaa vuosikaudet ties millä takahuoneen puoskarilla sillä asiallinen, ammattitaitoinen klinikka ei tekisi noin huonoa ja "tuksumaisesti" roikkuvaa jälkeä.
Vierailija kirjoitti:
Katri Riihilahden puoliso Aki Riihilahti.
Parkkali on selkee adhd kuten hän itsekin on kertonut.Se näkyy kaikessa tekemisessä. Nyt ei taida Kastanja olla voittoehdokas parinsa kanssa. Harmi. Kastanja on lahjakas.Lakko oli hyvä ja onnistuivat melkein voittamaan. Nyt tulee pudotus uskoisin. Ei ehkä vielä mutta alkuvaiheessa. Tuomaripisteet lasketaan moninkertaisesti verrattuna puhelinääniin.
Jerkku oli juontaja jo syntyessään.
T.Jamppa
Tuo ADHD alkaa olemaan jo "muotisairaus" ja on varmaan jóka toisella ns. julkkikiksella. Aika monta diagnoosin saanutta tunnen. Kaikki ovat olleet erilaisia ihmisinä, osasta ei olisi voinut mitenkään käytöksen perusteella epäillä. No, tuolla adhd:llä ei voi mielestäni suoraan perustella yhtään mitään, ei huonoa käytöstä, ei oppimisvaikeuksia, ei yhtään mitään. Se ei myöskään ole este menestykselle työelämässä tai onnistumiselle parisuhteessa.
Nyt Parkkalin fiasko on kääntynyy palstoilla siihen, että Kassu suunnitteli koreografian, jossa saa itse loistaa.
Hohhoijaa, eikö jengi tajua, että jos oppilas ei opettele yhtään cha cha askelta, niin ei häntä voi laittaa tanssilattialle niitä tekemään. Kassu on upea tanssija ja on suunnitellut upeita koreografioita vuosien varrella. Ärsyttää tälläinen hänen mustamaalaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä aina hätkähdin kun Sara Sieppi ilmestyi näkyviin, on niin uskomattoman kaunis aina vaan ja yhä kypsyessään kaunistuu. <3
Feikin näköinen feikkitukkineen, feikkihuulineen, feikkiposkineen, feikkihampaineen ja feikkiripsineen. Luulin ensin että kyseessä Sofia Ruusila Belorf mutta 25 kiloa tanakampana!
Mitä tuo nuorempi urheilijamies on nähnyt laiskan oloisessa ja feikiksi tuunatussa Sarassa?
Voisit katsoa itse peiliin, niin sieltä taitaa näkyä henkilö joka on kateellinen, sisältä ruma ihminen, eikä varmaan ulkonäkökään päivänvaloa kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feikin näköinen feikkitukkineen, feikkihuulineen, feikkiposkineen, feikkihampaineen ja feikkiripsineen. Luulin ensin että kyseessä Sofia Ruusila Belorf mutta 25 kiloa tanakampana!
Mitä tuo nuorempi urheilijamies on nähnyt laiskan oloisessa ja feikiksi tuunatussa Sarassa?
Voisit katsoa itse peiliin, niin sieltä taitaa näkyä henkilö joka on kateellinen, sisältä ruma ihminen, eikä varmaan ulkonäkökään päivänvaloa kestä.
Miksi käyt muihin keskustelijoihin, herjaten?
Tämän ketjun aiheena on kaikkialle itsensä tyrkyttävät julkkikset, eikä palstan anonyymit keskustelijat!
Lahjakkaalle Kastanjalle olisin toivonut parempaa tai kurillisempaa oppilasta. Parkkali tekee mitä haluaa eikä kuuntele ohjeita? Toivon olevani väärässä.
Onnea pienokaisesta Sara Sieppi, kaunis nainen ja äiti!