Tanssii Tähtien kanssa 2026
Kesä menee nopeasti ja pian alkaa TTK millaisia tyyppejä toivotte syksyn ohjelmaan.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2619)
Ei yhtään VOU paria. Tasapaksua jäykkää kaikilla.
Ellinooran hiukset tanssissa. Auz.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samilla ja Annalla hyvä kemia keskenään, tosin Samilla on aina hauskaa kaikkien pariensa kanssa. Olipa hieno pasodoble, Sami tehnyt Annalle loistavasti sopivan koreografian.
Ei ole kemiaa, mutta oli hieno pasodoble ja koreografia. Anna tanssi vaikuttavasti. Hoitavat homman.
Kyllä on, elämää nähneiden aikuisten ihmisten kemiaa ja ystävyyttä, joka näkyy.
A Hanski oli kyllä niin surkea. Sama kuin olisi laittanut puupökkelön lavalle.
Mä oon luullu että Ellinoora on ylipainoinen kun sillä on ollut niitä isoja kermakakkupukuja. Ihan simpsakalta näyttää tuollaisessa normaalissa puvussa.
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä naispuolinen laulaja on upea. Huikea!
Hyvä, mutta rohkeutta lisää.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään VOU paria. Tasapaksua jäykkää kaikilla.
Ellinoora oli wow.
Ellinoora todella hyvä liike. Upea! Ihanan rytmikäs!
Helena ei varsinaisesti ole laihtunut, hän on tulossa vanhenevien naisten sarjaan. Silloin me kuin taikaiskusta alamme menettämään muhkeuttamme ja pienenemme kuin salaa. Tiedän kokemuksesta. Tanssit aika vaisut, eniten tykkäsin Janista, Anna myös hyvä ja jotenkin niin symppis.
Hyvä että kiljuja Förstistä päästiin eroon.
Ozempic on tehnyt tehtävänsä. Ellinoora lentää kuin keiju ensimmäistä kertaa elämässään. Varmasti upea tunne. :)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon luullu että Ellinoora on ylipainoinen kun sillä on ollut niitä isoja kermakakkupukuja. Ihan simpsakalta näyttää tuollaisessa normaalissa puvussa.
Mutta tosi lyhytjalkaiselta: "Kommentti on ilmoitettu. Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyväksynnän jälkeen." Pinkkisyys ei ollut onnistunut, saa olla Haapalaisen kanssa tästä eri mieltä. Mikä väri olisikaan sopinut kappaleeseen.
Missä Ellinooran kukkasäkkimekko. Miksi kehutaan noin paljon, mielestäni esitys oli hupaisa.
Ellinoora ja Marko ylivoimaisesti parhaita.
Naislaulaja on helkkarin hyvä, !!