Oletteko autisteja?
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan. Puppailuna ilmenee 👴💝🌈
Vladimir Pupptin 👴🏻 💔💙🤍
Siis öööhh autistijoukot 👴🥸👵🥩
Autisty — za Rossiyu! 👴🥸👵💝🥩
Jaha. Bubu El Hubu on täälläkin.
En ole minä moista raapustellut.
Koniksesta en mene takuuseen.
-🥸- vauhdikkaasti pastårinne Seppå
En sitten ollenkaan. Miehellä on jotain piirteitä siihen suuntaan.
Pakko olla Ei tällä palstalla pärjää muuten
🪄🦇🧹 ⚡️🧙🏻♀️🎃
Minulla ei ole virallista diagnoosia, mutta kyllä minä olen autistinen. Diagnoosi on tässä tapauksessa oma tekemä.
Minä olen sillä tavalla vajaa, että minulla on autismi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sillä tavalla vajaa, että minulla on autismi.
Ei ole, koska autismi on ylenpalttisuutta eikä vajautta.
Joskus luulin olevani kunnes selvisi etten olekaan
HOO OO JII JII KOO VEE
Olen ollut autismitutkimuksissa ja huomasin, että autismia voidaan havaita nykyään ihan olemattomin perustein.
Vierailija kirjoitti:
Surullista, jos autismi on vain tulehdustila, jota ei pystytä parantamaan.
Olen aika varma, että ruokavaliosta voisi olla apua. Olen huomannut, että autisteilla on himo kaikkeen epäterveelliseen, kuten sokeriin ja vehnään.
Minulla kaljaan!
Vierailija kirjoitti:
Joku mies taisi joskus sanoa, että autistit uuniin
Joku autisti taisi vastata että se mies uuniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa suomalaisista on kirjolla joko lievästi tai vaikeasti. Virallisten diagnoosien määrä on toki murto-osa tästä.
Suurin osa huuhaa-vasemmistossa on kirjolla, mutta esim. PS ei mitään autisti-pellejä katseltaisi kovin pitkään.
Halla-aho on itse myöntänyt olevansa?
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut autismitutkimuksissa ja huomasin, että autismia voidaan havaita nykyään ihan olemattomin perustein.
Olin autismitutkimuksissa ja kaikki aistiylikuormitukseni ja jatkuvat burnouttini ja kyvyttömyyteni parisuhteisiin ja työttömyysputkeni onkin vain muka jotain perfektionismia ja jotain persoonallisuushäiriötä mihin en koe minkäänlaista samaistuvuutta. Samaan aikaan kaikki netistä löydetyt niksit autismin hoitoon toimivat kuin räätälöitynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku mies taisi joskus sanoa, että autistit uuniin
Joku autisti taisi vastata että se mies uuniin.
Sielustasi kuolee pala aina kun asettelet omia sanojasi toisten suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin autismitutkimuksissa ja kaikki aistiylikuormitukseni ja jatkuvat burnouttini ja kyvyttömyyteni parisuhteisiin ja työttömyysputkeni onkin vain muka jotain perfektionismia ja jotain persoonallisuushäiriötä mihin en koe minkäänlaista samaistuvuutta. Samaan aikaan kaikki netistä löydetyt niksit autismin hoitoon toimivat kuin räätälöitynä.
Kun kuulin "autismistani", niin sanoin että tämä ei kyllä millään tavalla selitä elämääni. Minulle vastattiin, että ei sen ole tarkoituskaan selittää elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kuulin "autismistani", niin sanoin että tämä ei kyllä millään tavalla selitä elämääni. Minulle vastattiin, että ei sen ole tarkoituskaan selittää elämääsi.
Savuaville raunioille se antaa selityksen ja mahdollisuuden että savuavia raunioita ei olisi tulevaisuudessa odottamassa vielä ehjinä nykyisinä rakennuksina.
Hermosto on viritetty eri tavalla. Herkemmin. Jos neuronormon ihmisen hermosto on tasaisesti eteenpäin jyskyttävä laivan dieselmoottori, neuroautistin hermosto on kierrosherkkä ferrarin F1-moottori.
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää!
Vierailija kirjoitti:
Surullista, jos autismi on vain tulehdustila, jota ei pystytä parantamaan.
Olen aika varma, että ruokavaliosta voisi olla apua. Olen huomannut, että autisteilla on himo kaikkeen epäterveelliseen, kuten sokeriin ja vehnään.
Oraalivaiheessa he ovat skitsofreenikkoja kanssa jumissa.
Öh? Onhan teillä Mestari, joka on myöntänyt olevansa asperger eli autisti.