Lue keskustelun säännöt.
Muita DI-miehen kanssa asuvia onnettomia?
25.06.2026 |
En tosiaan tiedä, miksi otin DI-miehen. Hän on vain puutarhuri, ei edes saa kunnolla palkkaa. Kämppä on hieno, mutta kaikki menossa ulosottoon. Itselläni on varmaan tämän seurauksena testosteroni-tasot laskenut, kun olen näin apea. Masennusta odotellessa vaan.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla