Onko suomalainen politiikka ajautunut siihen pisteeseen, että puolueet ovat kiinnostuneempia toistensa mustamaalaamisesta kuin mistään muust
Milloin viimeksi joku puolue oikeasti kantoi vastuun ilman että syy vieritettiin muille
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ollut eräällä puolueella systemaattinen tavoite hävittää suomesta demokratia. Se onnistuu juuri vastakkain asettelulla. (kohta äärioikeistolainen tulee väittää että se on "vihervasemmisto")
Älä höpötä. 🥱
Vierailija kirjoitti:
persut on tehneet juuri tätä koko olemassaolonsa ajan
No, Sohvi, Sohvi. 😁
Vierailija kirjoitti:
On. Kehitys on ollut tasaista riidankylväjä persujen noustua puoluekentällä. Nyt kaikki harrastavat samaa populistipolitiikkaa.
Silloin kun persut ei riitele muiden kanssa ne riitelevät keskenään. Kokoomus sai niistä märän unelmansa joka toteuttaa kaikki ek; n toiveet.
Vaalit tulossa. Kaikki pitää saada jonkun toisen syyksi.