Onko suomalainen politiikka ajautunut siihen pisteeseen, että puolueet ovat kiinnostuneempia toistensa mustamaalaamisesta kuin mistään muust
Milloin viimeksi joku puolue oikeasti kantoi vastuun ilman että syy vieritettiin muille
Kommentit (24)
Meillä on ollut eräällä puolueella systemaattinen tavoite hävittää suomesta demokratia. Se onnistuu juuri vastakkain asettelulla. (kohta äärioikeistolainen tulee väittää että se on "vihervasemmisto")
Homma tuntuu ajautuneen siihen, että hallituspuolueet ovat enemmän vaali- kuin velkapaniikissa. Onko kulunut kolme vuotta mennnyt hyvää hallitusohjelmaa ja rastsmin vastastai paperia viilatessa, duunit jääneet vähän vähemmälle ja maa makaa syvässä lamassa.
Jos media rupeaa politikoimaan niin sitä ei seuraavaksi ota tosissaan sen paremmin lukijat kuin poliitikoista se median "omien" puoli kuin "vastapuoli"kaan. Miksi esim. persut enää välittäisi median lässytyksistä kun haukut tulee joka tapauksessa joka päivä. Saati sitten vasemmisto kun media ei muuta teekään kuin piilottelee vasemmiston sekoiluja tai valkopesee niitä. Ja lukijat ei tosiaankaan ole pihalla tuosta leikistä.
Kyllä se johtuu siitä, että vaalit lähestyy taas. Helpoin keino on mustamaalata vastustajia, koska omat toimet eivät valkopestynäkään vakuuta.
persut on tehneet juuri tätä koko olemassaolonsa ajan
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ollut eräällä puolueella systemaattinen tavoite hävittää suomesta demokratia. Se onnistuu juuri vastakkain asettelulla. (kohta äärioikeistolainen tulee väittää että se on "vihervasemmisto")
Ja sieltähän se ensimmäinen pietarin päivystäjä riensikin ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ollut eräällä puolueella systemaattinen tavoite hävittää suomesta demokratia. Se onnistuu juuri vastakkain asettelulla. (kohta äärioikeistolainen tulee väittää että se on "vihervasemmisto")
Näinhän tekevät sivistymättömät rivi-ihmisetkin. Aivan, kuten kommentti osoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ollut eräällä puolueella systemaattinen tavoite hävittää suomesta demokratia. Se onnistuu juuri vastakkain asettelulla. (kohta äärioikeistolainen tulee väittää että se on "vihervasemmisto")
Ja sieltähän se ensimmäinen pietarin päivystäjä riensikin ketjuun.
Eikös pietarille ole pahinta demokraattinen ja yhtenäinen suomi?
On. Kehitys on ollut tasaista riidankylväjä persujen noustua puoluekentällä. Nyt kaikki harrastavat samaa populistipolitiikkaa.
Vasemmistopuolueet ovat median tuella aina olleet persujen kimpussa, koska tietävät persujen puolustavan suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistopuolueet ovat median tuella aina olleet persujen kimpussa, koska tietävät persujen puolustavan suomalaisia.
Tarkoitat varmaan puolustavat omiaan? suomalaisia kun on monenlaisia ja monen värisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistopuolueet ovat median tuella aina olleet persujen kimpussa, koska tietävät persujen puolustavan suomalaisia.
Ja ennen kaikkea koska PS sanoo ääneen totuudet niistä valheista joiden varaan vasemmistolaisuus on rakennettu. Vasemmalla on aina pelätty vapauksia ja eniten sananvapautta.
Vierailija kirjoitti:
On. Kehitys on ollut tasaista riidankylväjä persujen noustua puoluekentällä. Nyt kaikki harrastavat samaa populistipolitiikkaa.
Lue joskus populismin määritelmä ensimmäistä kertaa elämässäsi niin huomaat että se kuvailee vasemmistolaista politiikkaa. Se että PS sanotaan populistiseksi on vain yksi valhe lisää vasemmalta.
Populismin määritelmästä:
"Populismi määritellään nykyisin löyhäksi poliittiseksi ideologiaksi, joka ei tarjoa kokonaista maailmankuvaa, vaan keskittyy kuvaamaan kansan ja eliitin välistä suhdetta."
- Eli suoraan vasemmiston retoriikasta puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Homma tuntuu ajautuneen siihen, että hallituspuolueet ovat enemmän vaali- kuin velkapaniikissa. Onko kulunut kolme vuotta mennnyt hyvää hallitusohjelmaa ja rastsmin vastastai paperia viilatessa, duunit jääneet vähän vähemmälle ja maa makaa syvässä lamassa.
Valtionvarainministeri esittelee tilastoja - ei kuitenkaan valtion talouden tilasta kertovia, vaan väestön etnisestä rakenteesta kertovia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Kehitys on ollut tasaista riidankylväjä persujen noustua puoluekentällä. Nyt kaikki harrastavat samaa populistipolitiikkaa.
Lue joskus populismin määritelmä ensimmäistä kertaa elämässäsi niin huomaat että se kuvailee vasemmistolaista politiikkaa. Se että PS sanotaan populistiseksi on vain yksi valhe lisää vasemmalta.
Sinulla on niin vahvat argumentit, että vajosin polvilleni. :D
On. Ja tämän paskan aiheutti paskapersut.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ollut eräällä puolueella systemaattinen tavoite hävittää suomesta demokratia. Se onnistuu juuri vastakkain asettelulla. (kohta äärioikeistolainen tulee väittää että se on "vihervasemmisto")
Vihvassut pystyttää vihreää diktatuuria tekosyynään että "maailma pelastuu".
Sitähän se venäjä on vuosikaudet rakentanut istuttamalla riittävän typeriä punatulkkuja joka asemaan mediassa ja virkamiehistössä ja yliopistoissa ja politiikassakin. Se on sitä hybridivaikuttamista puhtaimmillaan. Ei se siis ole jotain twitter-länkytystä jonka näkee sokeakin propagandaksi vaan just tätä tärkeisiin henkilöihin ja asioihin vaikuttamista taustalla.