Arvioidaan 100 000 ihmisen juuri kuolleen ja suomalaiset tappelee vauva-palstalla pilkun paikasta!!!!!
https://yle.fi/a/74-20233283
Venezuelan järistyksissä jo kymmeniä kuolleita – uhriluvun odotetaan kasvavan moninkertaiseksi
Maahan on julistettu hätätila. Arvion mukaan uhriluku voi nousta pahimmillaan satoihin tuhansiin.
hriluvun odotetaan kasvavan, kun pelastajat etsivät ihmisiä romahtaneista rakennuksista.
USGS on arvioinut BBC:n mukaan, että kuolleita on 44 prosentin todennäköisyydellä yli 10 000 ja 30 prosentin todennäköisyydellä yli 100 000.
Ulkoministeriön viestinnästä kerrotaan Ylelle, että matkustusilmoituksia Venezuelaan on tehty muutamia, alle kymmenen kappaletta. Ulkoministeriöstä kerrotaan, että matkustusilmoituksen tehneitä pyritään tavoittamaan.
Kommentit (61)
Kirjoitettiinko Vezuelassa Suomen juhannuskuolemista?
Sureeko ne Matti ja Liisaa.
Mikä on se rajamäärä kuolleita kun kaikkien suomalaisten pitää pysähtyä suremaan tuntemattomia ihmisiä?
Aloittajan mielestä?
Siellä toimiva pelastushenkilökunta ansaitsee kyllä arvostukseni. Ovat sankareita.
Vierailija kirjoitti:
Siellä toimiva pelastushenkilökunta ansaitsee kyllä arvostukseni. Ovat sankareita.
Sankareita koska tekevät työnsä🤔
Minusta tuollainen on jotenkin tekopyhää. Siellä ne paikallisetkin joutuvat jatkamaan elämää kaiken kaaoksen ja surun keskellä. Samaan aikaan toisella puolella maapalloa omassa rauhallisessa kodissaan aloittaja sättii muita, että nyt pitää lopettaa kaikki muu ja surra.
164 kuollut jossain Venezuelassa, ja ap poraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä toimiva pelastushenkilökunta ansaitsee kyllä arvostukseni. Ovat sankareita.
Sankareita koska tekevät työnsä🤔
Katastrofit ovat kuitenkin aina vaativia tehtäviä.
Kun ei kiinnosta pätkääkään mitä jossain toisella puolella maailmaa tapahtuu.
Kamalaa, tulee mieleen Haitin maanjäristys joka on maailman pahin luonnonkatastrofi.
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa, tulee mieleen Haitin maanjäristys joka on maailman pahin luonnonkatastrofi.
Vuonna 1556 Kiinan Shaanxissa tapahtuneessa maanjäristyksessä kuoli arviolta noin 830 000 ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomalaisia kiinnosta, mikään muu kuin kalja ja makkara.
Miksi juuri suomalaisia pitäisi kiinnostaa? Muiden ei pitäisi vai?
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa kuolee nälkään ja aliravitsemukseen liittyviin syihin yli 3 miljoonaa lasta joka vuosi, mikä tarkoittaa noin 10 000 lasta joka ikinen päivä. Tilanne on yksi maailman vakavimmista humanitaarisista kriiseistä, ja se koskettaa erityisesti konfliktialueita ja kaikkein köyhimpiä maita.
Miksi et itke ap?! ITKE!!!
Silti niiden määrä vaan kokonaisuudessaan kasvaa ja kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
kirjoitin Suomen isolla ja aloitin tekstin pienellä kirjaimella ilman pilkkuja ja pisteitä
nyt meni maailma sekaisin
Onneksi voi käyttää maanjäristystä viedäksesi huomion pois huonosta kirjoitustaidostasi. Lisäksi voit käyttää Obamaa hätätilanteessa.
Pitäisi erikseen uutisoida, että tänään ei ole kukaan kuollut väkivaltaisesti mihinkään, niin silloin tietäisi, että on hätätilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa, tulee mieleen Haitin maanjäristys joka on maailman pahin luonnonkatastrofi.
Vuonna 1556 Kiinan Shaanxissa tapahtuneessa maanjäristyksessä kuoli arviolta noin 830 000 ihmistä.
Ja nykyhistorian tiettävästi eniten kuolonuhreja vaatinut luonnonkatastrofi tapahtui vuonna 1931. Tuolloin Kiinan kolmen suurimman joen Jangtsen, Huaijoen ja Keltaisen joen pinta nousi rankkasateiden ja lumen sulamisen seurauksena poikkeuksellisen korkealle.
Tulvissa kuoli 2 000 000 ihmistä. Joidenkin arvioiden mukaan jopa 4 000 000.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa, tulee mieleen Haitin maanjäristys joka on maailman pahin luonnonkatastrofi.
Vuonna 1556 Kiinan Shaanxissa tapahtuneessa maanjäristyksessä kuoli arviolta noin 830 000 ihmistä.
Sitä se syntiinlankeemus ja vapaa tahto teetti.
Tietysti tappelevat koska apllä pilkku väärässä paikassa jos piti olla 100 kuollutta niin tuli 100 000
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisille yksi pilkku on tärkeämpi kuin sadat kuolleet Venezuelan viattomat lapsukaiset. Pitäisikö tuota kyetä jollakin tavoin ymmärtämään? Onko empatia tuttu sana?
Empopempo ömpömpömpöm
kirjoitin Suomen isolla ja aloitin tekstin pienellä kirjaimella ilman pilkkuja ja pisteitä
nyt meni maailma sekaisin