Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvioidaan 100 000 ihmisen juuri kuolleen ja suomalaiset tappelee vauva-palstalla pilkun paikasta!!!!!

Vierailija
25.06.2026 |

https://yle.fi/a/74-20233283
Venezuelan järistyksissä jo kymmeniä kuolleita – uhriluvun odotetaan kasvavan moninkertaiseksi

Maahan on julistettu hätätila. Arvion mukaan uhriluku voi nousta pahimmillaan satoihin tuhansiin.

hriluvun odotetaan kasvavan, kun pelastajat etsivät ihmisiä romahtaneista rakennuksista.

USGS on arvioinut BBC:n mukaan, että kuolleita on 44 prosentin todennäköisyydellä yli 10 000 ja 30 prosentin todennäköisyydellä yli 100 000.

Ulkoministeriön viestinnästä kerrotaan Ylelle, että matkustusilmoituksia Venezuelaan on tehty muutamia, alle kymmenen kappaletta. Ulkoministeriöstä kerrotaan, että matkustusilmoituksen tehneitä pyritään tavoittamaan.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitin Suomen isolla ja aloitin tekstin pienellä kirjaimella ilman pilkkuja ja pisteitä

nyt meni maailma sekaisin

Vierailija
42/61 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitettiinko Vezuelassa Suomen juhannuskuolemista?

Sureeko ne Matti ja Liisaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se rajamäärä kuolleita kun kaikkien suomalaisten pitää pysähtyä suremaan tuntemattomia ihmisiä?

Aloittajan mielestä?

Vierailija
44/61 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä toimiva pelastushenkilökunta ansaitsee kyllä arvostukseni. Ovat sankareita.

Vierailija
45/61 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä toimiva pelastushenkilökunta ansaitsee kyllä arvostukseni. Ovat sankareita.

Sankareita koska tekevät työnsä🤔

Vierailija
46/61 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuollainen on jotenkin tekopyhää. Siellä ne paikallisetkin joutuvat jatkamaan elämää kaiken kaaoksen ja surun keskellä. Samaan aikaan toisella puolella maapalloa omassa rauhallisessa kodissaan aloittaja sättii muita, että nyt pitää lopettaa kaikki muu ja surra.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/61 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

164 kuollut jossain Venezuelassa, ja ap poraa.

Vierailija
48/61 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä toimiva pelastushenkilökunta ansaitsee kyllä arvostukseni. Ovat sankareita.

Sankareita koska tekevät työnsä🤔

Katastrofit ovat kuitenkin aina vaativia tehtäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/61 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei kiinnosta pätkääkään mitä jossain toisella puolella maailmaa tapahtuu. 

Vierailija
50/61 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, tulee mieleen Haitin maanjäristys joka on maailman pahin luonnonkatastrofi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/61 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa, tulee mieleen Haitin maanjäristys joka on maailman pahin luonnonkatastrofi.

Vuonna 1556 Kiinan Shaanxissa tapahtuneessa maanjäristyksessä kuoli arviolta noin 830 000 ihmistä.

Vierailija
52/61 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Suomalaisia kiinnosta, mikään muu kuin kalja ja makkara.

Miksi juuri suomalaisia pitäisi kiinnostaa? Muiden ei pitäisi vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/61 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa kuolee nälkään ja aliravitsemukseen liittyviin syihin yli 3 miljoonaa lasta joka vuosi, mikä tarkoittaa noin 10 000 lasta joka ikinen päivä. Tilanne on yksi maailman vakavimmista humanitaarisista kriiseistä, ja se koskettaa erityisesti konfliktialueita ja kaikkein köyhimpiä maita.

 

Miksi et itke ap?! ITKE!!!

Silti niiden määrä vaan kokonaisuudessaan kasvaa ja kasvaa.

Vierailija
54/61 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 10,000 vai 100,000.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/61 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjoitin Suomen isolla ja aloitin tekstin pienellä kirjaimella ilman pilkkuja ja pisteitä

nyt meni maailma sekaisin

Onneksi voi käyttää maanjäristystä viedäksesi huomion pois huonosta kirjoitustaidostasi. Lisäksi voit käyttää Obamaa hätätilanteessa.

Vierailija
56/61 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi erikseen uutisoida, että tänään ei ole kukaan kuollut väkivaltaisesti mihinkään, niin silloin tietäisi, että on hätätilanne.

Vierailija
57/61 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa, tulee mieleen Haitin maanjäristys joka on maailman pahin luonnonkatastrofi.

Vuonna 1556 Kiinan Shaanxissa tapahtuneessa maanjäristyksessä kuoli arviolta noin 830 000 ihmistä.

Ja nykyhistorian tiettävästi eniten kuolonuhreja vaatinut luonnonkatastrofi tapahtui vuonna 1931. Tuolloin Kiinan kolmen suurimman joen Jangtsen, Huaijoen ja Keltaisen joen pinta nousi rankkasateiden ja lumen sulamisen seurauksena poikkeuksellisen korkealle.

Tulvissa kuoli 2 000 000 ihmistä. Joidenkin arvioiden mukaan jopa 4 000 000.

Vierailija
58/61 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa, tulee mieleen Haitin maanjäristys joka on maailman pahin luonnonkatastrofi.

Vuonna 1556 Kiinan Shaanxissa tapahtuneessa maanjäristyksessä kuoli arviolta noin 830 000 ihmistä.

Sitä se syntiinlankeemus ja vapaa tahto teetti.

Vierailija
59/61 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti tappelevat koska apllä pilkku väärässä paikassa jos piti olla 100 kuollutta niin tuli 100 000 

Vierailija
60/61 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisille yksi pilkku on tärkeämpi kuin sadat kuolleet Venezuelan viattomat lapsukaiset. Pitäisikö tuota kyetä jollakin tavoin ymmärtämään? Onko empatia tuttu sana?

Empopempo ömpömpömpöm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi