USAn Demokraateista 66% kannattaa sosialismia
Näyttäs olevan enemmän vasemmalla kuin meidän demarit.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Lähteenä joku random twitteritili.
CNN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähteenä joku random twitteritili.
CNN.
Ei, kyllä aloituksessa on vain linkki jonkun someen, ei CNN.
Määrittele sosialismi. Jenkkien maailmassa jo julkinen terveydenhuolto ja peruskoulu on sosialismia.
Vierailija kirjoitti:
Määrittele sosialismi. Jenkkien maailmassa jo julkinen terveydenhuolto ja peruskoulu on sosialismia.
Ovat äärivasemmalla myös sosiaalisissa kysymyksissä eli rajat auki ja transhoitoja lapsille.
Yhdysvalloissa on monta kertaa kokeiltu kommuunia. Ei se ole kiellettyä. Vieläkin saa perustaa kommuunin jos löytyy siihen sopiva maapläntti.
Ne kokeilut eivät loppuneet sihen että joku viranomainen olisi tullut kieltämään, vaan ne kaatuivat omaan mahdottomuuteensa. Mutta jos siitä tehdään valtion virallinen systeemi niin se ihan varmasti toimii. Ensimmäistä kertaa historiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele sosialismi. Jenkkien maailmassa jo julkinen terveydenhuolto ja peruskoulu on sosialismia.
Ovat äärivasemmalla myös sosiaalisissa kysymyksissä eli rajat auki ja transhoitoja lapsille.
Eivät ole. Mikä diagnoosisi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele sosialismi. Jenkkien maailmassa jo julkinen terveydenhuolto ja peruskoulu on sosialismia.
Ovat äärivasemmalla myös sosiaalisissa kysymyksissä eli rajat auki ja transhoitoja lapsille.
Eivät ole. Mikä diagnoosisi on?
Pitääkö kaikilla olla? Me liikutaan sitten eri piireissä.
"Ovat äärivasemmalla myös sosiaalisissa kysymyksissä eli rajat auki ja transhoitoja lapsille. "
Ei noilla ole mitään tekemistä vasemmistolaisuuden eikä varsinkaan sosialismin kanssa.
Sosialistisissa maissa on yleensä rajat tiukasti kiinni ja poikkeavat suljettu vankiloihin tai mielisairaaloihin.
Persuista 100 prosennettia kannattaa kansallissosialismia.
"Yhdysvalloissa on monta kertaa kokeiltu kommuunia. Ei se ole kiellettyä. Vieläkin saa perustaa kommuunin jos löytyy siihen sopiva maapläntti."
Miten ihmeessä joku utopiakommuuni 1800-luvulla liitty siihen että haluaa kohtuuhintaisen terveydenhoidon ja koulutussysteemin?
USA:ssa pohjoismaita kutsutaan sosialistisiksi. Eli tämä vähän perspektiivinä tuohon.
Demokraattien poliittista toimintaa on syytä rajoittaa kansan suojelemiseksi.
Totetuuhan sosialismi jo vankiloissa Yhdysvalloissa. Siellä on ruoka, asuminen, vaatteet, terveydenhoito ilmaista ja vain vartijoilla on aseet.
"Demokraattien poliittista toimintaa on syytä rajoittaa kansan suojelemiseksi."
Land of freedom?
Vierailija kirjoitti:
"Demokraattien poliittista toimintaa on syytä rajoittaa kansan suojelemiseksi."
Land of freedom?
"You are free to do as You're told"...
Kahden heimon tappelu - kumpi määrää toisen tanssiaskeleet?
Vierailija kirjoitti:
Totetuuhan sosialismi jo vankiloissa Yhdysvalloissa. Siellä on ruoka, asuminen, vaatteet, terveydenhoito ilmaista ja vain vartijoilla on aseet.
Itseasiassa Yhdysvalloissa vankila ei ole ilmainen vangillekaan, vaan tälle kertyy joka päivästä maksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
"Demokraattien poliittista toimintaa on syytä rajoittaa kansan suojelemiseksi."
Land of freedom?
Sosialismi ei kuulu vapauteen missään muodossa ja jos perustajaisät olisivat kieltäneet sosialistien toiminnan maassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Demokraattien poliittista toimintaa on syytä rajoittaa kansan suojelemiseksi."
Land of freedom?
Sosialismi ei kuulu vapauteen missään muodossa ja jos perustajaisät olisivat kieltäneet sosialistien toiminnan maassaan.
Niin no, eikös nämä isät olleet orjia omistavia yläluokkaisia, joten onko ihme?
"Kahden heimon tappelu - kumpi määrää toisen tanssiaskeleet?"
Perustuslaki on olemassa juuri siksi että toinen ei voi valtaan päästyään kieltää toista toimimasta poliittisesti.
Lähteenä joku random twitteritili.