🤔 Millä kriteereillä Sari Multala on pätevä ministerin hommaan?
Ihme kähisijä ja on mielestään uusi totuuden torvi.
Purjehtisi vaan kohti auringonlaskua.
Kommentit (26)
Kehtasi arvostella armoitettua esiteinien groomailijaa
Arvostelet persujen toimintaa ja het rottalauma aloittaa maalittamisen
On kyllä niin ilmapäinen käläkättäjä ja känisijä.
Tuli eilisessä Areena-ohjelmassa paremmin kuin hyvin esille. Suu käy ja kälätys kuuluu, mutta mitään asiaa ei tule. Samaa sarjaa sohvin ja sen toisen vassarinaukujaisen kanssa.
Sari on aivan oikeassa siinä, että Rydman on ilveilijäpelle
Kaikkihan lähtee niistä uuvateista, jotka äänestää näitä Mikkoa Alataloja, Tanja Karpeloita sun muita eduskuntaan. Äänioikeus on kinkkinen juttu
Vierailija kirjoitti:
Sari on aivan oikeassa siinä, että Rydman on ilveilijäpelle
Käytti kyllä sanaa vempuilija
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan lähtee niistä uuvateista, jotka äänestää näitä Mikkoa Alataloja, Tanja Karpeloita sun muita eduskuntaan. Äänioikeus on kinkkinen juttu
Remonttireiskaa, kike elomaata
Muurarikin on ollut ministerinä ja hyvä ministeri olikin.
Sari oottaa Ruisrokkia ja ilmasen vìinan bileitä.
Varmaan samalla kuin meidän muutkin ministerit - eipä juuri millään.
Juha Mietokin oli edustaja ei sentään ministeri. Vielä ihan ok Hakkaraiseen verrattuna, joka pääsi vielä Eu parlamenttiinkin edustamaan, peräti kahdesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan lähtee niistä uuvateista, jotka äänestää näitä Mikkoa Alataloja, Tanja Karpeloita sun muita eduskuntaan. Äänioikeus on kinkkinen juttu
Remonttireiskaa, kike elomaata
Ja tulevissa vaaleissa näemme erään "rock"-turjakkeen suoraan Muppet Showsta - kokkareihin tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan lähtee niistä uuvateista, jotka äänestää näitä Mikkoa Alataloja, Tanja Karpeloita sun muita eduskuntaan. Äänioikeus on kinkkinen juttu
Remonttireiskaa, kike elomaata
Joulupukki persuissa
Millä kriteereillä MIka Poutala tai Wille Rydman on pätevä ministerin hommaan? Kumpikin vetää kotiinpäin minkä ehtii ja toinen on lisäksi vielä neuvottelukyvytön ja ilkeä kusipää.
Se on se purjehdustaito.
Poutala ja Essayah on päteviä perseliikunnan perusteella ja Rydman pe do filian.
Mitä pätevämpi poliitikko olet, kukaan ei ymmärrä mitä haluat kertoa.
Politiikka on retoriikkalaji.
Vierailija kirjoitti:
Jäätävän kylmä akka.
Nyt hän on muka huolissaan jostain vanhuksista. Todellisuudessa haluaa nostaa eläkeiän 80 vuoteen, mutta se ei tietenkään häntä itseään koske
Jäätävän kylmä akka.