Lue keskustelun säännöt.
Ketkä asuvat niissä Hesulin Hiace-asunnoissa?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Olet ääliö, ja tiedät sen kyllä itsekin. Miksi siis tehtailet tänne typeriä aloituksia? Mikset vain tyydy osaasi ja ole hiljaa? Kerro, ole hyvä!
Tämä palsta on kloaakki, joten sen tasoisia on juttujenkin oltava.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olet ääliö, ja tiedät sen kyllä itsekin. Miksi siis tehtailet tänne typeriä aloituksia? Mikset vain tyydy osaasi ja ole hiljaa? Kerro, ole hyvä!