Mitä tekisit, jos Venäjä hyökkäisi Suomeen?
Oletko millään tasolla edes valmistautunut ajatukseen. Venäjä on nyt sellaisten sekopäiden käsissä, että siltä voi odottaa mitä tahansa. Putin on paha ja hänen pahuutensa on täysin systemaattista aivan kuten Stalininkin.
Kommentit (55)
Ja että Jumalaan uskovat ovat kuitenkin silloin lohdullisessa asemassa, vaikka ruoka kallistuu ihan käsittämättömiin hintoihin, niin öljyä eli uskon voitelua ei tältä maalta viedä.
Ydinaselaskeumamaasta ei ole mitään hyötyä.
Kyllä se sota menisi sissisotaan tai sitten siihen, että Suomi antautuisi ehdoitta Venäjän valtaan, mikä tarkoittaisi vainoja, koettelemuksia ja puhdistuksiakin.
Meillä on hyvät kontaktit ulkomailla ja sitä kautta saisin varmasti töitäkin mikäli työlupa heltiäisi. Kuinka tiukassa työluvat ovat, sitä en tiedä..
" tulevaisuutta" varten.
Itse olen melko varma, että aikovat tehdä siitä päämajan.
mutta siinä sopeutumisessa ei tarvitse hävittää omaa kulttuuriansa.
Vierailija:
että etnisiä vähemmistöjä sorretaan joka puolella maailmaa. Suomessakin. Vai etkö ole kuullut kulunutta fraasia " Maassa maan tavalla" ? Vähemmistöt halutaan aina sulauttaa valtakulttuuriin.
Vierailija:
Koko ajan tällä palstalla saa kuulla paskaa pakolaisista ja " miksi me niitä tänne otamme" - juttuja, mutta tämän kyselyn perusteella olis kaikki av mammat itse valmiita lähtemään pakoon sotaa...
Miettikääpäs tästä lähtien kun seuraavaksi tulette palstalle haukkumaan pakolaisia!
Suomalaiset eivät edes olleet pakolaisia ja Ruotsin kulttuurikin on aika samanlainen kuin Suomen, mutta paljon rikoksia tehneet nämä sinne muuttaneet.
Suomalainen ei raiskaa ei käy syyksi nyt.
Siinä yksi esimerkki onnistuneest pakolaisjoukosta joka ei raiskaa ja tapa ihmisiä joiden maahan saaneet tulla.
ja ajoneuvoilla nama pakolaiset aikovat maasta pois paasta? Ei varmasti Finnair lenna reittilentoja sodan syttyessa. Onko kaikilla passit kunnossa, enta tarpeeksi kateista varattuna, etta selviatte sitten siella ulkomailla. Mina olen tallaisessa tilanteessa ollut, onneksi pakenin Suomeen pain, en esim. jonnekin Serbo-Kroatiaan, jonka kielta en osaa.
Aika paljon tassa on miettimista, jos sotatila julistetaaan, on turha toivoa etta mikaan toimisi niinkuin pitaisi.
kun on rahaa niin sillä saa vaikka mitä
Vierailija:
ja ajoneuvoilla nama pakolaiset aikovat maasta pois paasta? Ei varmasti Finnair lenna reittilentoja sodan syttyessa. Onko kaikilla passit kunnossa, enta tarpeeksi kateista varattuna, etta selviatte sitten siella ulkomailla. Mina olen tallaisessa tilanteessa ollut, onneksi pakenin Suomeen pain, en esim. jonnekin Serbo-Kroatiaan, jonka kielta en osaa.
Aika paljon tassa on miettimista, jos sotatila julistetaaan, on turha toivoa etta mikaan toimisi niinkuin pitaisi.
suomalaisia on ruotsissa 400 000 ja malmön ym. lähiöissä on mm. lähi-idästä ja afrikasta tulleet pakolaiset raiskanneet jatkuvasti. Montako suomalaista on raiskannut vaikkapa espanjana aurinkorannikolla?????
Vierailija:
Suomalainen ei raiskaa ei käy syyksi nyt.
Mitä muuten tapahtuisi jos sota syttyisi? erääntyisikö lainat normaalisti? Mistä saisi rahaa kun mies lähtee sotaan?
Ollaan kiitollisia isänmaasta, joka meillä on nyt. Ja toivottavasti tästä eteenpäinkin. Oikeasti tällainen ajatusleikki on aika kasvattavaa, ehkä oppii vähän empaattisempaa ajattelua pakolaisia kohtaan.
että etnisiä vähemmistöjä sorretaan joka puolella maailmaa. Suomessakin. Vai etkö ole kuullut kulunutta fraasia " Maassa maan tavalla" ? Vähemmistöt halutaan aina sulauttaa valtakulttuuriin.