Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vihervasemmistolle kenen vaan ulkomaalaisen oikeus käyttää suomalaista yhteiskuntaa hyväksi menee maan edun edelle?

Vierailija
25.06.2026 |

Miksi maan edusta siellä ei koskaan kysytä mitään? Miksi kuka vaan, jolla ei ole mitään yhteyttä tähän maahan ja sen kulttuuriin voi tulla Suomeen asumaan suomalaisen veronmaksajan ja yhteiskunnan kustannuksella ja kenen mielestä se on hyvä idea? Mikä on niiden ihmisten yhteys tähän maahan? Miten voi nyt ottaa esiin maahan muuton kulut, joiden selvittämistä yrittävät meilläkin lähinnä estää ja nyt sitten kulut onkin pääosassa. Ajaako ne oikeasti naistenkaan etua ja oikeuksia vai puolustaako ko. syrjintää ja syyttää muita rasisteiksi ja islamofoobikoiksi? Monta ristiriitaista asiaa, jotka ei tunnu naisten mieltä vaivaavan.

https://x.com/joakimvigelius/status/2069108985194557667

Se on kaikkein merkillisin asia aina ollut ko. keskustelussa ja osaltaan osoittaa kenen etua ajavat eli ei ainakaan tämän maan. Ovat itse asiassa huonoa mainosta koko naisten äänioikeudelle. 

 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi kuka vaan, jolla ei ole mitään yhteyttä tähän maahan ja sen kulttuuriin voi tulla Suomeen asumaan suomalaisen veronmaksajan ja yhteiskunnan kustannuksella "

 

Ei kuka vaan voi tulla. Ei meillä sellaista lakia ole eikä kukaan ole tuollaista ajanut.

Vierailija
2/8 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunge propagandasi perserseesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se on kaikkein merkillisin asia aina ollut ko. keskustelussa ja osaltaan osoittaa kenen etua ajavat eli ei ainakaan tämän maan. "

 

Sinulla on se harha että kuvittelet itse automaattisesti osaavasi määrittää mikä on se ainoa oikea "maan etu".

Meillä on monia erilaisia puolueita juuri siksi että ei ole olemassa mitään yhtä objektiivista käsitystä siitä mikä se maan etu milloinkin on.

Vierailija
4/8 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOPETA TYPERÄ LÄSSYTYS.

Vierailija
5/8 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi kuka vaan, jolla ei ole mitään yhteyttä tähän maahan ja sen kulttuuriin voi tulla Suomeen asumaan suomalaisen veronmaksajan ja yhteiskunnan kustannuksella "

 

Ei kuka vaan voi tulla. Ei meillä sellaista lakia ole eikä kukaan ole tuollaista ajanut.

Se on subjektiivinen oikeus ihan vaan ilmestyä paikalle. Täsä mä ole. 

Vierailija
6/8 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Rationaalisten vastauksien sijaan kuuluu vain huutoa ja nimittelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se on kaikkein merkillisin asia aina ollut ko. keskustelussa ja osaltaan osoittaa kenen etua ajavat eli ei ainakaan tämän maan. "

 

Sinulla on se harha että kuvittelet itse automaattisesti osaavasi määrittää mikä on se ainoa oikea "maan etu".

Meillä on monia erilaisia puolueita juuri siksi että ei ole olemassa mitään yhtä objektiivista käsitystä siitä mikä se maan etu milloinkin on.

Sinustako maan etu on se että itärajakin on auki?

Vierailija
8/8 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Se on kaikkein merkillisin asia aina ollut ko. keskustelussa ja osaltaan osoittaa kenen etua ajavat eli ei ainakaan tämän maan. "

 

Sinulla on se harha että kuvittelet itse automaattisesti osaavasi määrittää mikä on se ainoa oikea "maan etu".

Meillä on monia erilaisia puolueita juuri siksi että ei ole olemassa mitään yhtä objektiivista käsitystä siitä mikä se maan etu milloinkin on.

Sinustako maan etu on se että itärajakin on auki?

Mitä ihmettä sinä sössötät, ymmärrätkö itsekään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/8 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se on subjektiivinen oikeus ihan vaan ilmestyä paikalle. Täsä mä ole. "

 

Tuo on eri asia kuin päästä tänne asumaan. Jos olet jostain selkeästi turvallisesta maasta niin aika nopeasti lennät ulos. Muuten sitten sinulla on toki oikeus perustella miksi saisit jäädä. Sitten katsotaan että täyttyvätkö kriteerit.

Vierailija
10/8 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sää jaksat? Vassarit tätä persut tätä. :D en ikinä tämmösen spämmin takia äänestä ainakaan persuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/8 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinustako maan etu on se että itärajakin on auki?"

 

Olenko sanonut niin? 

Olet ilmeisesti niitä joihin on uponnut persupropaganda siitä että vihervasemmisto haluaisi pitää itärajan auki.

Vierailija
12/8 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

X-viestipalvelusta taas päivää, kun ei MV-lehteä enää ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/8 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi kuka vaan, jolla ei ole mitään yhteyttä tähän maahan ja sen kulttuuriin voi tulla Suomeen asumaan suomalaisen veronmaksajan ja yhteiskunnan kustannuksella "

 

Ei kuka vaan voi tulla. Ei meillä sellaista lakia ole eikä kukaan ole tuollaista ajanut.

Jakamaton ihmisarvo ei oikeuta maahanmuuttoa Suomeen. Lopettakaa sellaisten sanojen hokeminen mitä ette ymmärrä. 

Vihreät ovat ruvenneet hokemaan sanoja ja liittäneet niiden merkitykseen jotain heidän agendaansa kuuluvia asioita. Kuten, jakamaton ihmisarvo tarkoittaa että kuka tahansa saa muuttaa mihin tahansa maahan, ja meidän pitää maksaa Kela GOLD kenelle tahansa.

Vierailija
14/8 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Se on kaikkein merkillisin asia aina ollut ko. keskustelussa ja osaltaan osoittaa kenen etua ajavat eli ei ainakaan tämän maan. "

 

Sinulla on se harha että kuvittelet itse automaattisesti osaavasi määrittää mikä on se ainoa oikea "maan etu".

Meillä on monia erilaisia puolueita juuri siksi että ei ole olemassa mitään yhtä objektiivista käsitystä siitä mikä se maan etu milloinkin on.

Sinustako maan etu on se että itärajakin on auki?

Mitä ihmettä sinä sössötät, ymmärrätkö itsekään

Vihervasemmisto haluaa itärajan auki maahnmuutolle ja Putinille. Tämä on ihan julkisesti tiedossa oleva asia. Ovat taas ihan itse se ääripää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/8 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi kuka vaan, jolla ei ole mitään yhteyttä tähän maahan ja sen kulttuuriin voi tulla Suomeen asumaan suomalaisen veronmaksajan ja yhteiskunnan kustannuksella "

 

Ei kuka vaan voi tulla. Ei meillä sellaista lakia ole eikä kukaan ole tuollaista ajanut.

Meillä on jo velkajarru päätetty puolueiden kesken. Nyt pitää päättää ma- mutusjarru jonka tarkoituksena on palauttaa kielitaidottomat ja matalapalkkaiset kehitysmaalaiset takaisin kotimaihinsa. Heidän matalista palkoista ei makseta yhdenkään suomalaisen eläkkeitä. 

Tarvitsemme ulkomaalaisia, jotka kotoutuvat ilman kalliita kursseja ja kotouttamisia. 

Vierailija
16/8 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on euroopan vaarallisin vihr/vas/dem koska ajavat venäjän etua ja saavat sieltä rahoitusta sekä muuta supporttia. Muissa sivistysmaissa demarit ovat suomen kokoomuksen linjoilla poliittisesti ja ajavat omien maidensa/kansalaistensa etua !

Vierailija
17/8 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sää jaksat? Vassarit tätä persut tätä. :D en ikinä tämmösen spämmin takia äänestä ainakaan persuja.

Et tajua että mikä tahansa puolue spämmää mitä tahansa paskaa ja se pannaan AINA persujen sanomaksi ja syyksi.

Vierailija
18/8 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOPETA TYPERÄ LÄSSYTYS.

SDP/vasemmisto ei halua poistaa työttömiä kehitysmaalaisia maasta, vaan tyytyy leikkaamaan kaikilta. Minusta olisi tärkeämpää lähettää wolttikuskit ja taksikuskit takaisin turvallisiin maihinsa.

Ennen vasemmisto ei hyväksynyt mamutusta, se vastusti sitä vimmatusti, nyt se on sen pääasia.

Mikä on muuttunut?

Silloin ennen vasemmisto edusti duunareita jotka olivat töissä. Nyt vasemmisto edustaa veronimijöitä, jotka eivät käy töissä, vaan saavat erilaisia tukia. Siksi vasemmisto haluaa lisää veronimijöitä maahan jotta se saa lisää äänestäjiä.

Vierailija
19/8 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliittisen vasemmiston keinoja lisätä vasemmiston äänestäjiä, on pilata koko maan tulevaisuus ja näin saada lisää epätoivoisia vasemmiston äänestäjiä. Poliittinen vasemmisto elää epätoivon levittämisestä. Siksi vasemmisto tuo maan täyteen raiskareita ja uusia kehitysmaiden ongelmia.

Vasemmiston toiminta on itseään ruokkiva epätoivon syöksykierre, mikä lisää vasemmiston äänestäjiä, mutta maan ongelmat vaan kasautuvat. 

Siksi vasemmisto lupaa enemmän kuin yhteiskunta kykenee lupausta lunastamaan. Tämä tiedetään vasemmiston johdossa, mutta siitä ei välitetä, koska se takaa vasemmiston menestyksen. 

Kun maa on ajettu aivan vararikkoon tulee meistä toinen Argentiina.

Vierailija
20/8 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi kuka vaan, jolla ei ole mitään yhteyttä tähän maahan ja sen kulttuuriin voi tulla Suomeen asumaan suomalaisen veronmaksajan ja yhteiskunnan kustannuksella "

 

Ei kuka vaan voi tulla. Ei meillä sellaista lakia ole eikä kukaan ole tuollaista ajanut.

Jakamaton ihmisarvo ei oikeuta maahanmuuttoa Suomeen. Lopettakaa sellaisten sanojen hokeminen mitä ette ymmärrä. 

Vihreät ovat ruvenneet hokemaan sanoja ja liittäneet niiden merkitykseen jotain heidän agendaansa kuuluvia asioita. Kuten, jakamaton ihmisarvo tarkoittaa että kuka tahansa saa muuttaa mihin tahansa maahan, ja meidän pitää maksaa Kela GOLD kenelle tahansa.

"Jakamaton ihmisarvo" on täyttä paskaaa. Mun mielestä jollain Jaffilla ei ole samaa ihmisarvoa silmissäni kuin hänen uhreillaan. Koskee myös muita rikollisia kuin tuota Jaffia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän