Pride tekopenis-kurssi lapsille
Vihervasemmistolainen sukupuolisekavuutta levittävä Pride opettaa tekopenisten tekoa 13 vuotiaille lapsille suunnatulla kurssilla.
Luulin jo nähneeni kaiken mutta erehdyin.
https://pride.fi/tapahtuma/packer-ja-packer-pussin-ompelutyopaja-nuoril…
Kommentit (3142)
Jätetään ne lapset rauhaan, jookos? 13 -vuotias on kiinnostuneempi ihan jostain muusta kun pippelin näkymisestä housujen läpi!
Minä olen itse 13-vuotiaan pojan äiti, luulen tietäväni mistä puhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa nyt tämä tärkeä pointti! Kyseessä on vasta lapset!
Ei ketään kiinnosta mitä aikuiset tekevät; olkoon vaikka Helsingin kaupungin "Lehmän neljän vatsan ompelukurssi", jossa pääsee tutustumaan nautaeläimen ruoansulatukseen. Tai vaikka "Näin suurennat pienet rintasi rautalangalla ja maksamakkaralla"
Paja toteutettiin nuorten pyynnöstä ja se oli vapaaehtoinen eli saatavilla halukkaille.
Tolle nauroinkin: "oli vapaaehtoinen". Mikä kurssi nyt voisi olla lapsille pakollinen?? Ei ole mikään puolustus!
Kuka vanhempi ilmoittaa lapsensa tälle kurssille? Ja ketkä aikuiset on niin sekaisin, että suunnittelee ja vielä toteuttaa tällaisen kurssin? Aikuisiahan siellä vetäjinä on pakko olla.
Nyt ihan oikeasti järki käteen mitä tulee LAPSIIN!
Samaa kun se Suvivirrestä itkevä isä.
Annetaan niiden lasten kasvaa normaalin kasvun ja kasvatuksen rajoissa. Sitä äärimmäistä pahoinvointia on muutenkin liikaa. Vanhemmat voisi hetken miettiä ennen kun alkavat meuhkata ja vaatia.
Ei tuo ollut mitään "kurssi", vaan yksi pieni työpaja. Eikä mikään sellainen, mihin vanhemmat ilmoittaa lapsensa.
Miksi siellä muuten pitäisi olla aikuisia vetäjinä?
Niin sielä oli aikuiset vertaistukiojaajat vetäjinä. Miksi nyt yritetään tämäkin muuttaa lasten itseohjautuvaksi työpajaksi. Pysykää nyt totuudessa te jotka tämän järjestitte. Penis pikku tytöille virkkaamalla työpaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni alaikäisiä henkilöitä ei pitäisi seksualisoida. 13-vuotiaan housujen etumuksen ei tarvitse pullottaa.
No provokaationa aloittaja sen nimesikin pullotukseksi että sai tehtyä asiasta seksuaalisen.
Minusta kyse on lopulta siitä mistä on kyse silloinkin kun nuori laittaa hupun päähän koska ahdistaa. Vanhempi kysyy että miksi olet siellä hupun alla. Nuori vastaa että siksi. Lopulta asia käy ilmi vanhemmalle että syy on nuoren kokema ahdistus. Vanhempi sanoo että no voit tottakai olla hetken hupun alla jos kerran ahdistaa.
Riippuen vanhemmista asiaa käydään myöhemmin läpi enemmän koska hupun alle hakeutuminen kertoo hädästä. Siitä käydään keskustelua ja tehdään sellaiset toimet että nuori ei koe enää halua pitää huppua päässä ahdistuksen takia.
Pullotuksessa on 13-vuotiaan kohdalla kyse tunteesta ja turvan hausta. Ei seksuaalisuudesta. Siinä iässä keho on ennen kaikkea keho, ei seksuaalisuuden väline. Toki poikkeuksiakin on.
Kysehän on seksuaalisesta asiasta. Vaikka tuolla käytetäänkin vain termiä packer tai packing niin kyse on nimenomaan pullotuksesta.
https://www.wikihow.com/Pack-for-Transgender-Men
- Make a DIY packer with rolled socks, or buy a soft packer to give yourself a more realistic bulge. Use a “stand-and-pee” soft packer to urinate standing up.
- Use a hard packer and harness for penetrative sex. Or buy a single “3-in-1” packer that allows you to pack, urinate standing up, and have penetrative sex.
- Adjust your packer as you wear it to stay comfortable. Wash your packer after every use and store it in a rigid box to prevent it from getting damaged.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sodomia-propagandan hillitseminen edellyttää että sitä ei enää tueta eurollakaan verovaroista, sekä sitä että tietoa terveestä seksuaalisuudesta ja erotiikasta aletaan jakamaan pojille ja tytöille heti siinä vaiheessa kun he tulevat seksuaalisiksi, silloin he eivät ole helppoja saaliita sodomiiteille.
Tässä on kyse myös fetissimarkkinasta, seksityömarkkinasta ja ehkä jopa ihmiskaupasta jos ihmiskeho esineellistetään rajattomasti -"oikeutena"?
Kenen oikeutena?
Kiinassa myydään sisäelimiä. Halutaanko tänne samantyyppinen ihmisyyden polkemisen henki. Emme voi haluta tuollaista, emmehän.
Olet kuin Don Quixote taistelemassa jättiläisiä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Jätetään ne lapset rauhaan, jookos? 13 -vuotias on kiinnostuneempi ihan jostain muusta kun pippelin näkymisestä housujen läpi!
Minä olin joskus 13-vuotias poika ja pi**u oli aina mielessä XD
saatoin olla jopa hieman sotkuinen siihen aikaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasaako pojat kangasnyyttejä rinnoiksi?
Olisikin mielenkiintoista tietää vihervassujen ja feministien näkemys, jos tytöille olisi rintaliivien toppaustyöpaja, jotta voivat paremmin istua sukupuolinormeihin ja ihanteisiin.
Vihervassut ja feministit ei ole tuollaisesta kiinnostuneita, koska ne vain korostavat vallitsevia sukupuolinormeja. He haluavat ennen kaikkea ravistella, ja romuttaa vanhat ja fossiiliset käsitykset sukupuolista. Sen takia tyttöjen penis-ompeluilta on niin tervetullut. Siinä saadaan uusi sukupolvi pienestä pitäen kiinnitettyä transunelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Miltä 13-vuotiaasta pojasta mahtaa tuntua, kun tietää, että ikäisensä tytöt askartelevat tällaisia tekopeniksiä, jotta voivat leikkiä olevansa teinipoikia? Mietin vaan, että jos pojat olisivat tehneet samaa, kun itse olin 13-vuotias tyttö (askarrelleet tyttöjen pimperoita), niin olisi ollut todella ahdistunut olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin joskus 13-vuotias poika ja pi**u oli aina mielessä XD
saatoin olla jopa hieman sotkuinen siihen aikaan
Mutta ei sua viety mihinkään kurssille kuitenkaan?? Oppimaan jotain uutta??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta tässä on se, että on suunnattu LAPSILLE! Aikuiset valitkaa kurssinne vapaasti.
13-vuotias on vielä oikeasti pieni lapsi. Ei sen ikäinen halua "esitellä" itseään oli housuissa tai paidan alla mitä tahansa. Esi-murrosiässä on ihan normaalia ja tavallista olla vähän "häpeissään" omasta kehosta. Kun niitä muutoksia alkaa näkyä. Ei 13-vuotias ihan tavallinen poika halua tuoda esille, että p*niksen kasvu on alkanut. Eivät he halua näyttää, että housuissa jo pullottaa. Ihan sama tytöillä.
Minulla on juurikin 13-vuotias poika. Ja juttelimme tästä asiasta tänään autossa. Hän ei ollut asiasta kuullutkaan, ja totesi ensimmäisenä, että "jossain Jenkeissä tää varmaan on". Piti sitten korjata, että ei kun ihan meidän rakkaassa pääkaupungissa, jossa viime vuosina on oltu huolella sekaisin!
Ei se puoluetta katso, että haluaa pitää lasten puolta ja olla heidän puolella! Tämä "suvaitsevaisuus" ja "Pride" on saanut jo niin sairaat mittasuhteet! Ihan oksettaa.
Onko hieman ahdistunut se sinun poika jos sattuisi olemaan trans tai suuntautumiseltaan muu kuin hetero. Ajattelepa hänen ikäistä translasta siltä kantilta että puolet maailmasta tuomitsee hänet ja siihen päälle myös oma koti on turvaton paikka?
Minun pojalla ja kavereilla on muuta ajateltavaa. Ovat murrosiän kynnyksellä. Heille tavallista ja päivittäistä on käydä läpi muita tuonikäisen haasteita; pelaako toi mun kaa tänään, sanoi pahasti ryhmässä, lupasi tulla yöksi eikä tulekaan, haukkui kaveria jne jne Ne on minun lapselle sen ikäisten haasteita, jotka voin tuntua isoilta asioilta. Varmaan tuntuvat isoilta asioita lapsista.
Meidän koti ei ole turvaton paikka! Hän on rakastettu ja saa olla oma itsensä. Hän osaa ottaa myös erilaiset ihmiset huomioon. Ilman mitään pridejä tai pippelikursseja. Se lähtee kotioloista ja kasvatuksesta.
Miten hän on oppinut ottamaan muut huomioon, kun vanhempi on noin asiaton vähemmistönuorten asiaa kohtaan? Onko hänellä sitten kodin ulkopuolella fiksuja esimerkkejä?
Tässä nyt yritetään vesittää ihan tavalliset perheet tavalliset lapset. Anteeksi nyt SETA aktivistit jotka päivystäyte täällä.
On normaalia olla tavallinen lapsi ilman identtiteetti tai sukupuoli ogelmaa.
Normaalia että perhe on huolehtiva ja lasten on turvallista varttua perheessä.
Ymmärrän osan akendaanne mutta älkää lähtekö väittämään että jokainen lapsi on transsukupuolinen tai muuta vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään kiinnosta mitä aikuiset tekevät; olkoon vaikka Helsingin kaupungin "Lehmän neljän vatsan ompelukurssi", jossa pääsee tutustumaan nautaeläimen ruoansulatukseen. Tai vaikka "Näin suurennat pienet rintasi rautalangalla ja maksamakkaralla"
Paja toteutettiin nuorten pyynnöstä ja se oli vapaaehtoinen eli saatavilla halukkaille.
Tolle nauroinkin: "oli vapaaehtoinen". Mikä kurssi nyt voisi olla lapsille pakollinen?? Ei ole mikään puolustus!
Kuka vanhempi ilmoittaa lapsensa tälle kurssille? Ja ketkä aikuiset on niin sekaisin, että suunnittelee ja vielä toteuttaa tällaisen kurssin? Aikuisiahan siellä vetäjinä on pakko olla.
Nyt ihan oikeasti järki käteen mitä tulee LAPSIIN!
Samaa kun se Suvivirrestä itkevä isä.
Annetaan niiden lasten kasvaa normaalin kasvun ja kasvatuksen rajoissa. Sitä äärimmäistä pahoinvointia on muutenkin liikaa. Vanhemmat voisi hetken miettiä ennen kun alkavat meuhkata ja vaatia.
Ei tuo ollut mitään "kurssi", vaan yksi pieni työpaja. Eikä mikään sellainen, mihin vanhemmat ilmoittaa lapsensa.
Miksi siellä muuten pitäisi olla aikuisia vetäjinä?
Niin sielä oli aikuiset vertaistukiojaajat vetäjinä. Miksi nyt yritetään tämäkin muuttaa lasten itseohjautuvaksi työpajaksi. Pysykää nyt totuudessa te jotka tämän järjestitte. Penis pikku tytöille virkkaamalla työpaja.
Ei ollut aikuiset ohjaamassa, vaan nuoret vertaiset. Paja oli nuorten itsensä toivoma "nuorilta nuorille" periaatteen mukaan.
Öyhäät aiheesta, vaikket edes tiedä mistä kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Pride järjestämässä kurssin myös vastakkaiselle sukupuolelle? Että askarrellaan jokin sellainen viritelmä, jolla saisi pimp*n ääriviivat korostumaan housujen päältä? Tai kamelinvarvas?
Jostain syystä eivät halua vastata tähän kysymykseen.
Miksi pitäisi vastata sulle? Kurssit järjestetään sillä perusteella montako on ilmoitauttunutta. Just simple as that.
Eikä transtytöille ole vastaavia juttuja askarreltavaksi varmaan 🤔.
Niin missä viipyy teinipoikien vaginan askartelukurssi?
Tiedätkö edes, mikä on vagina? Kun nyt ei oikein kuulosta siltä.
Naisillahan ei sukuelimet sillälailla vaatteiden läpi näy. Transnaiset/tytöt ei siis mitään sellaisia tietenkään askartelis, he sensijaan kai voi teipata penistä piiloon.
13-vuotias EI OLE TRANSNAINEN tai mikään TRANS-! Hän on vielä lapsi. 13-vuotias ei teippaa penistä piiloon tai suurennuta rintoja kirurgilla.
Vastasin tuohon hölynpölyyn siitä, miksi vastaavaa työpajaa ei ole trabsfeminiineille nuorille.
No voishan pojille järkätä samanlaisen pajan, jossa virkkaavat pimperoita. Kokeilisivat millaiset häpyhuulet olisivat kivoimmat.
Kun kerran on tarkoitus saada housut pullottamaan niin pojille sitten sellainen teko camel toe joka on kiva pukea uikkarien tai trikoiden alle.
Normaalit naiset eivät julkisesti pukeudu vartalon myötäisiin trikoihin tai uikkareihin, joten ei ole edelleenkään sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta tässä on se, että on suunnattu LAPSILLE! Aikuiset valitkaa kurssinne vapaasti.
13-vuotias on vielä oikeasti pieni lapsi. Ei sen ikäinen halua "esitellä" itseään oli housuissa tai paidan alla mitä tahansa. Esi-murrosiässä on ihan normaalia ja tavallista olla vähän "häpeissään" omasta kehosta. Kun niitä muutoksia alkaa näkyä. Ei 13-vuotias ihan tavallinen poika halua tuoda esille, että p*niksen kasvu on alkanut. Eivät he halua näyttää, että housuissa jo pullottaa. Ihan sama tytöillä.
Minulla on juurikin 13-vuotias poika. Ja juttelimme tästä asiasta tänään autossa. Hän ei ollut asiasta kuullutkaan, ja totesi ensimmäisenä, että "jossain Jenkeissä tää varmaan on". Piti sitten korjata, että ei kun ihan meidän rakkaassa pääkaupungissa, jossa viime vuosina on oltu huolella sekaisin!
Ei se puoluetta katso, että haluaa pitää lasten puolta ja olla heidän puolella! Tämä "suvaitsevaisuus" ja "Pride" on saanut jo niin sairaat mittasuhteet! Ihan oksettaa.
Onko hieman ahdistunut se sinun poika jos sattuisi olemaan trans tai suuntautumiseltaan muu kuin hetero. Ajattelepa hänen ikäistä translasta siltä kantilta että puolet maailmasta tuomitsee hänet ja siihen päälle myös oma koti on turvaton paikka?
Teinit on aina epävarmoja noista asioista. Ei se sitä tarkoita että ne olisi sitä aikuisenakin, tai olisi aikuisena samaa mieltä kuin mitä teininä saa päähänsä. Siksipä idean pitäisi olla, että teini miettii ihan itse mitä on, eikä sitä vedetä tällaiseen aktivistien ideologiseen aivopesukoneistoon saamaan päähänsä ajatuksia.
Tässä näkyy epärealistinen pelko taustalla. Vastaavasti Pride kannattaja saattaa esimerkiksi pelätä persuja ilman oikeaa aihetta.
Tiedon lisääminen ja asioiden näkyväksi tekeminen ei tarkoita houkuttelua mihinkään. Muutenhan voisi ajatella niin että heterouteen houkutellaan.
Toisaalta, cissukupuolisuus on ollut aiemmin oletus joka on luonut paineita heille jotka syntyvät transsukupuolisina. Eli näkisin että rauhan ja ihmisten terveyden ja hyvinvoinnin takia on välttämätöntä normalisoida nekin ryhmät jotka ovat vähemmistönä. Normalisoinnilla tarkoitan sitä että kaikki ihmiset ymmärtäisivät monimuotoisuuden olevan normaalia. Tämä ns. normalisointi tuntuu alkuun isommalta kuin se onkaan. Siltä että se olisi jokin uusi ja omituinen juttu vaikka se ei ole sitä.
Tähän kun lisää tietotekniikan kehittymisen niin kaikki pienetkin asiat saavat isot mittasuhteet verrattuna sanomalehden aikaan 😅
"Tiedon lisääminen ja asioiden näkyväksi tekeminen ei tarkoita houkuttelua mihinkään."
Ei välttämättä tarkoitakaan, mutta uusien käsitteiden ja ajatusrakenteiden luominen ja levittäminen sosiaalisen median välityksellä on ehdottomasti lisännyt sukupuolitematiikan vatvomista etenkin nuorilla tytöillä. Tytöillä on poikia suurempi sisäinen tarve miettiä omaa itseä ja sen suhdetta muihin. Juuri tytöt ja nuoret naiset ovat kehitelleet näitä uusia sukupuolen hahmottamisen tapoja, kuten muunsukupuolisuus. Tumblr-blogialusta oli erityisesti 2010-luvulla synonyymi kahdelle asialle: 1. tytöt ja parikymppiset naiset, ja 2. uusien sukupuoli-identiteettien kehittely.
Niin kutsuttu muunsukupuolisuus liittyy tilastollisesti lähinnä tyttöihin ja nuoriin naisiin, ja heidän tarinansa siitä, miten he "huomasivat" olevansa muunsukupuolisia kertovat paljon nimenomaan tyttöjen ja nuorten naisten kokemasta sukupuoliahdistuksesta. Monelle tytölle on kauhun paikka, kun hän tajuaa, mitä yhteiskunta odottaa häneltä naisena. Tämä näkyy muunsukupuolisuuskokemuksen sanoituksissa, kuten "Koin stereotyyppisen naiseuden itselleni täysin vieraaksi." Muunsukupuolisuus käsitteenä tarjoaa heille kuvitteellisen pakoreitin kohtalosta, jonka he kuvittelevat odottavan heitä naiseudessa.
No jos kyse olisi pakopaikasta niin onkos se niin vaarallista? Parempi nimetä itsensä väliaikaisesti termin alle kuin purkaa paha olo syömishäiriönä tai muuna sellaisena entuudestaan tunnettuna nuorten naisten haasteena. Toki pojilla myös syömishäiriöitä.
Nii just, ei yhtään vaarallista. Parempi tosiaan setan hellässä huomassa, kun tuolla kadulla tekemässä ties mitä, vaikka huumeita! eri
Vierailija kirjoitti:
Suomi on liberaali länsimainen maa, eikä Venäjää lähellä arvoissaan oleva. Hieno juttu että meillä on variaatiota. Saa olla konservatiivi ja paheksua moista toimintaa. Hieno juttu.
Näitä ei tosiaan tulla koskaan kieltämään ellei siirrytä Venäjän alaisuuteen. Sitä tuskin haluaa edes ne vastustajat?
Venäjän vallan alla ei kuulosta yhtään pahalta mitä tätä nykymenoa seuraa... Mielummin tiukkis konservatiivi että jotain järkeä sais touhuihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun pojalla ja kavereilla on muuta ajateltavaa. Ovat murrosiän kynnyksellä. Heille tavallista ja päivittäistä on käydä läpi muita tuonikäisen haasteita; pelaako toi mun kaa tänään, sanoi pahasti ryhmässä, lupasi tulla yöksi eikä tulekaan, haukkui kaveria jne jne Ne on minun lapselle sen ikäisten haasteita, jotka voin tuntua isoilta asioilta. Varmaan tuntuvat isoilta asioita lapsista.
Meidän koti ei ole turvaton paikka! Hän on rakastettu ja saa olla oma itsensä. Hän osaa ottaa myös erilaiset ihmiset huomioon. Ilman mitään pridejä tai pippelikursseja. Se lähtee kotioloista ja kasvatuksesta.
Miten hän on oppinut ottamaan muut huomioon, kun vanhempi on noin asiaton vähemmistönuorten asiaa kohtaan? Onko hänellä sitten kodin ulkopuolella fiksuja esimerkkejä?
Tässä nyt yritetään vesittää ihan tavalliset perheet tavalliset lapset. Anteeksi nyt SETA aktivistit jotka päivystäyte täällä.
On normaalia olla tavallinen lapsi ilman identtiteetti tai sukupuoli ogelmaa.
Normaalia että perhe on huolehtiva ja lasten on turvallista varttua perheessä.
Ymmärrän osan akendaanne mutta älkää lähtekö väittämään että jokainen lapsi on transsukupuolinen tai muuta vastaavaa.
Tottakai valtaosa ihmisistä kuuluu enimmistöön. Mutta kaikki eivät osaa käyttäytyä asiallisesti. Sulle se on vaikeaa sateenkaarivähemmistöön kohdalla. Mietin, miten poikasi on oppinut ottamaan muut huomioon, kun sinä kuitenkin viestittelet täälläkin epäasiallisesti ja kerrot avutuneesi 13 v. lapsellesikin aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä 13-vuotiaasta pojasta mahtaa tuntua, kun tietää, että ikäisensä tytöt askartelevat tällaisia tekopeniksiä, jotta voivat leikkiä olevansa teinipoikia? Mietin vaan, että jos pojat olisivat tehneet samaa, kun itse olin 13-vuotias tyttö (askarrelleet tyttöjen pimperoita), niin olisi ollut todella ahdistunut olo.
Uskoisin 13-vuotiaankin ymmärtävän, että "tyttöjen pimperoiden askartelemisen" motivaattorina on ihan eri asiat kuin packerin tekemisellä. Verrattavampi juttu olisi, että 13-vuotias askartelisi itselleen rintatoppaukset tai hankkisi topatut liivit.
Vierailija kirjoitti:
Et valitettavasti täysin tiedä koska sinulla on naisen aivot.
13-vuotiaan pojan isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin 13-vuotiaankin ymmärtävän, että "tyttöjen pimperoiden askartelemisen" motivaattorina on ihan eri asiat kuin packerin tekemisellä. Verrattavampi juttu olisi, että 13-vuotias askartelisi itselleen rintatoppaukset tai hankkisi topatut liivit.
Genitaaliproteesistahan nyt on kyse. Eli silloin nimenomaan verrattaisiin penisproteesia pilluproteesin tekoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Paja toteutettiin nuorten pyynnöstä"
Tämä ei yllätä ketään, joka on seurannut sateenkaarikulttuurin viimeaikaista kehitystä. Nykyisten Pride-kulkueiden osallistujaprofiili painottuu vahvasti teinityttöihin ja nuoriin naisiin. Tämä näkyy sekä kulkueiden visuaalisessa ilmeessä että osallistujien ikä- ja sukupuolijakaumassa, joka on monin paikoin kääntynyt selvästi naisvaltaiseksi. Muutos on ollut niin selkeä, että tapahtuman kulttuurinen painopiste rakentuu pitkälti tämän ryhmän ympärille.
Eivät vahemmat homot ja lespot hyväksy moidta poliittista kulkuetta. Siinä yksi syy. Vasemmisto vie koko kulttia.
Arvonsa tuntevat homoherrat eivät halua leimaantua tuohon joukkoon.
Nuoret juurikin teinit itseään kuvaavat kulkueessa,karnevaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen huudellut jo paljon. Ei lasten kuulu olla seksuaalisia niin kun aikuiset sen näkevät. 13-vuotias on lapsi ja murrosikä alkanut/alkamassa. Ei siellä mietitä toisten elimiä (katseltu että housussa pullottaa). Jokainen lapsi on oma itsensä ja se hyväksytään hyvällä kotikasvatuksella. Ja kokemuksella.
Ei lapsi edes huomaa ns. erilaisia ellei aikuiset tee siitä numeroa. Joku hiton hernepussi tai pehmolelu jalkojen välissä ihmetyttää varmasti enemmän! Kun olla vaan se oma itsenä. Ja aikuiset tukevat tätä.
Tässä on kyse myös fetissimarkkinasta, seksityömarkkinasta ja ehkä jopa ihmiskaupasta jos ihmiskeho esineellistetään rajattomasti -"oikeutena"?
Kenen oikeutena?
Kiinassa myydään sisäelimiä. Halutaanko tänne samantyyppinen ihmisyyden polkemisen henki. Emme voi haluta tuollaista, emmehän.