Orpon hallitus ei ole millään mittarilla Marinin hallituksen veroinen
Työttömiä lisää, velkaa lisää, konkursseja lisää, huostaanottoja lisää, asunnottomia lisää, köyhyyttä lisää.
Hinnat ovat nousseet, paitsi asuntojen hinnat ovat romahtaneet. Polttoaineiden hinnat ovat 25% korkeammat kuin hallitusten vaihtuessa.
Munapula, jauhelihapula. Käsittämättömiä asioita.
Tieverkoston kunto on romahtanut, vaikka se ei hyvä ollut lähtiessäkään.
Hyvä Suomi. Sinun päiväs koittaa.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätökset vaikuttavat aina muutaman vuoden viiveellä. Marinin haitalliset ja sairaat päätökset alkoivat vaikuttamaan vasta tällä vaalikaudella. Nyt kun nykyinen hallitus on korjannut asiat, niin seuraava hallitus nauttii nykyisen hallituksen tuottamasta hyödystä ja ottaa pisteet röyhkeästi itselleen. Marin on osoittautunut Suomen historian heikoimmaksi pääministeriksi.
Tämöhän se aina toistuu että oikeistolaishallitus laittaa asiat kuntoon valmiiksi seuraavaa vasurihallitusta varten, saa siitä vihat niskaansa ja vasurit keräävät kunnian.
Vasurihallitus sitten tunaroi taas kaiken.
Tämä on nähty toistuvasti jo vuosikymmeniä.
Nyt on heikkoa esitystä.
Sama leikkuri oli silloin. Nyt hiukan tujakampi vielä. Köyhiä se ei auta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kohta 70-vuotias ja voin sanoa, että huonoimmat hallitukset ikinä mun elinaikana ovat olleet Sipilän ja Orpon hallitukset.
Sinun näkökulmastasi ehkä
Ei mitenkään ehkä vaan tuo on minun vakaa näkemykseni. Olen "ehkä" sinua vanhempi, kokeneempi ja todennäköisesti korkeammin koulutettu, joten pystyn arvioimaan näitä asioita.
Toki luulen, että aika moni jakaa näkemykseni.
Olet vassarinpaska joten byebye.
Kuule, bye bye sinulle, oikeistopaska! Huomaa, että olet oikeistolainen. Et kunnioita muiden mielipiteitä, vaan jankkaat ja jankkaat vain sitä omaa mielipidettäsi. Vain oikeistolaiset ovat noin lapsellisia ja pöljiä.
Onneksi ei. On Orpo vähän nuukaillut eikä ole jaellut 100 000 euron lahjoituksia ympäriinsä.
Käsky tuli oligarkeilta tuhota Suomi ja hyvinvointivaltio, koska sosialismi toimi liian hyvin ja oli liian hyvä esimerkki muille maille, joissa voitaisi alkaa vaatia samanlaista yhteiskuntamallia, niin oikeistolaiset, maksettuina tietenkin, psykopaattisella sadismilla lähtivät toteuttamaan tätä kanssakansalaisten alistuskampanjaa ennätysvauhdilla. Eipä siinä, tämä muistetaan ja ainakaan itse en anna ikinä anteeksi yhdellekään lähipiirissäni, joka näitä pellejä äänesti. Vuosisadan petos, todella saatiin nähdä ihmisten häijyimät luonteenpiirteet kaikessa komeudessa tämän hallituksen aikana. Hyhhyh, haisevat oikeistolaiset.
Vierailija kirjoitti:
On jopa PAREMPI velanotossa, ennätykset paukkuu. Sairaat vanhuksetkin onnistuttu lähes puolittamaan ja krematoimaan. Rikkaimman eliitinkin tulot ja omaisuus kohonneet ennätysmäärän ! Jes !
Siitä lämpö talteen, ja energiakriisi on melkein ratkaistu!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei. On Orpo vähän nuukaillut eikä ole jaellut 100 000 euron lahjoituksia ympäriinsä.
Ei, ne on ohjattu omien taskuun.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei. On Orpo vähän nuukaillut eikä ole jaellut 100 000 euron lahjoituksia ympäriinsä.
Mitä nyt vähän itselleen ja kavereilleen EK:ssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätökset vaikuttavat aina muutaman vuoden viiveellä. Marinin haitalliset ja sairaat päätökset alkoivat vaikuttamaan vasta tällä vaalikaudella. Nyt kun nykyinen hallitus on korjannut asiat, niin seuraava hallitus nauttii nykyisen hallituksen tuottamasta hyödystä ja ottaa pisteet röyhkeästi itselleen. Marin on osoittautunut Suomen historian heikoimmaksi pääministeriksi.
Vaikeudet alkoi Sipilän kaudella, siksi Marin joutui ottamaan velkaa. Ja Orpo vie taas päin persettä, seuraava hallitus on taas pulassa.
Oikeisto osaa vain dotkea, sen näkee Putinista ja Trumpistakin.
Sipilän hallituksen aikoina talous käytännössä oli tasapainossa. Kulutusjuhla alkoi jo kun seuraavaa hallitusta muodostettiin ja lisäksi oli koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä Orpo ole sulkenut Uuttamaata ja laittanut sotilaita sen rajoille vartioon. Lapsetkin sai käydä koulua ihan rauhassa, toista oli Marinin koulusulut.
Voiks joku olla noin pöljä?!
Sä olet semmoinen trolli, että jos Marin ei olisi sulkenut kouluja, sinä olisit huutanut heti ensimmäisenä kovaan ääneen, että miksei Marin suojellut lapsia?
Taas näitä aivopestyjen höpinöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomella on ollut monta surkeaa hallitusta peräkkäin.
Tilastojen perusteella Marinin aikana kuitenkin hyvin. Etenkin työllisyyden osalta.
Orpon ja Purran aikana velkaa on tehty enemmän ja työllistys ajettu alas.
Vierailija kirjoitti:
Orpon aikana mikään ei nouse 😂
Työttömyys nousee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätökset vaikuttavat aina muutaman vuoden viiveellä. Marinin haitalliset ja sairaat päätökset alkoivat vaikuttamaan vasta tällä vaalikaudella. Nyt kun nykyinen hallitus on korjannut asiat, niin seuraava hallitus nauttii nykyisen hallituksen tuottamasta hyödystä ja ottaa pisteet röyhkeästi itselleen. Marin on osoittautunut Suomen historian heikoimmaksi pääministeriksi.
Vaikeudet alkoi Sipilän kaudella, siksi Marin joutui ottamaan velkaa. Ja Orpo vie taas päin persettä, seuraava hallitus on taas pulassa.
Oikeisto osaa vain dotkea, sen näkee Putinista ja Trumpistakin.
Sipilän hallituksen aikoina talous käytännössä oli tasapainossa. Kulutusjuhla alkoi jo kun seuraavaa hallitusta muodostettiin ja lisäksi oli koronaa.
Sipilän hallitus leikkasi raukkamaisesti jopa sairaseläkkeitä ja jakeli rikkaille veroaleja. Se "oikaisuliike" oli hyödytön ja arvoton, koska se saatiin ihmisyyttä polkemalla. Sipilän porukka oli samanlaisia rikkaiden hyysääjiä kuin nykyisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätökset vaikuttavat aina muutaman vuoden viiveellä. Marinin haitalliset ja sairaat päätökset alkoivat vaikuttamaan vasta tällä vaalikaudella. Nyt kun nykyinen hallitus on korjannut asiat, niin seuraava hallitus nauttii nykyisen hallituksen tuottamasta hyödystä ja ottaa pisteet röyhkeästi itselleen. Marin on osoittautunut Suomen historian heikoimmaksi pääministeriksi.
Vaikeudet alkoi Sipilän kaudella, siksi Marin joutui ottamaan velkaa. Ja Orpo vie taas päin persettä, seuraava hallitus on taas pulassa.
Oikeisto osaa vain dotkea, sen näkee Putinista ja Trumpistakin.
Sipilän hallituksen aikoina talous käytännössä oli tasapainossa. Kulutusjuhla alkoi jo kun seuraavaa hallitusta muodostettiin ja lisäksi oli koronaa.
Juu vaikeudet alkoi oikeistolla jo Suomen senaatissa. Verratkaa nyt yleensä elinoloja oikeiston valtakausilla (1920-40 -luvut ja vielä sen jälkeen 2000-2020 -luvut) versus vasemmiston hallituskausiin (1950-1980 -luvut) niin ihan luvuista voidaan nähdä miten elintaso nousi nimenomaan SDP-SKDL -valtakausilla ja valtionvelka oli alhainen ennen porvareita. Ja siinä sivussa täystyöllisyys, peruskoulu, terveydenhuolto ym. Onneksi synnyin itse 70-luvun lopulla kun sosialistit pisti Suomen talouden vetämään - ei enää myyty lapsia huutolaisiksi kuin oikeiston aikana 30-luvulla…
Mitä muuta oikeisto on ikinä historiassa tuottanut kuin kurjuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomella on ollut monta surkeaa hallitusta peräkkäin.
Tilastojen perusteella Marinin aikana kuitenkin hyvin. Etenkin työllisyyden osalta.
Tempputyöllistämistä.
Olisi edes sitä. Orpon hallituksen aikana velkaa on tehty enemmän kuin ikinä ja työllisyys ajettu historiallisen alas. Suomi ei nouse enää tämän hallituksen jälkeen tästä syrjäytymisen suosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä Orpo ole sulkenut Uuttamaata ja laittanut sotilaita sen rajoille vartioon. Lapsetkin sai käydä koulua ihan rauhassa, toista oli Marinin koulusulut.
Voiks joku olla noin pöljä?!
Sä olet semmoinen trolli, että jos Marin ei olisi sulkenut kouluja, sinä olisit huutanut heti ensimmäisenä kovaan ääneen, että miksei Marin suojellut lapsia?
Taas näitä aivopestyjen höpinöitä.
Jees ja maapallo on litteä, koronaa ei ole ja Trump messias kun voi piikittää klooria suoniin…
Vaaliuurnilla tavataan - kiinnostaa lähinnä onko Vasemmistoliitto silloin jo persuja suurempi puolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä Orpo ole sulkenut Uuttamaata ja laittanut sotilaita sen rajoille vartioon. Lapsetkin sai käydä koulua ihan rauhassa, toista oli Marinin koulusulut.
Voiks joku olla noin pöljä?!
Sä olet semmoinen trolli, että jos Marin ei olisi sulkenut kouluja, sinä olisit huutanut heti ensimmäisenä kovaan ääneen, että miksei Marin suojellut lapsia?
Taas näitä aivopestyjen höpinöitä.
Jees ja maapallo on litteä, koronaa ei ole ja Trump messias kun voi piikittää klooria suoniin…
Vaaliuurnilla tavataan - kiinnostaa lähinnä onko Vasemmistoliitto silloin jo persuja suurempi puolue.
"Vaaliuurnilla tavataan - kiinnostaa lähinnä onko Vasemmistoliitto silloin jo persuja suurempi puolue."
Voi luoja, anna Jeesus tämän muuttua todeksi koska se olisi niin perrkeleeen hauskaa.
Odottelen Jyrkin "dynaamisia vaikutuksia" vieläkin...