Millaisena pääministerinä Orpo tullaan muistamaan?
Kaikkien arvostamana johtajana vai jonain muuna?
Kommentit (48)
Ruisrock-reissusta Multalan ja JVG:n kera 🍻🥂
Vierailija kirjoitti:
Ruisrock-reissusta Multalan ja JVG:n kera 🍻🥂
Kohta ne sekoilevat siellä taas 2 * 🤮🤮
Kaimansa mukaan. Siis Punakuonona. Koska vapautti viinahanat Suomessa. 🤔🍹
Vierailija kirjoitti:
Ruisrock-reissusta Multalan ja JVG:n kera 🍻🥂
Sehän oli ihan parasta. Sari oli ihan seipäässä ja Petskua huvitti, JVG:tä ei niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan loistava johtajuus. Hänen aikanaan tasa-arvo, talouskasvu ja demokratian kukoistivat.
Tämä oli varmaan sarkasmia?
Orpo tullaan muistamaan pääministerinä, jota persut veivät kuin litran mittaa, mutta pm vain hoki hyvää hallitusohjelmaansa.
Petteri on ihan kiva. Hallitusohjelma vaan on ihan paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruisrock-reissusta Multalan ja JVG:n kera 🍻🥂
Kohta ne sekoilevat siellä taas 2 * 🤮🤮
Saaraan hyvää kuvaa, kun ne notkuilee siellä ja örisee menemään.
Tämä mystistä merkonomi-karismaa, kukkaseppele päässä viekoittelevasti hymyilevä seksi-Pete, Turun Aurinkokuningas, tasa-arvoinen kiva-iskä, maskuliinisesti ralliautolla hurjasteleva hurjapää, liekinheittimen lailla sydäntä polttava Alfa ja Suuri ArvoJohtaja tullaan muistamaan siitä, että petteröi Suomi-Neidon niin köyhäksi, ettei ole varaa enää toiseen lapaseen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä mystistä merkonomi-karismaa, kukkaseppele päässä viekoittelevasti hymyilevä seksi-Pete, Turun Aurinkokuningas, tasa-arvoinen kiva-iskä, maskuliinisesti ralliautolla hurjasteleva hurjapää, liekinheittimen lailla sydäntä polttava Alfa ja Suuri ArvoJohtaja tullaan muistamaan siitä, että petteröi Suomi-Neidon niin köyhäksi, ettei ole varaa enää toiseen lapaseen.
seksi-pete on aika hyvä, ralli-jäbästäkin saisi mainion vaalisloganin. Alfa ja arvoJohtaja ei ehkä toimisi niinkään.
Suurmulkkuna, kuolemien tuottajana. Mannerheimiin verrattavana köyhälistön tapattajana.
Vierailija kirjoitti:
Suurmulkkuna, kuolemien tuottajana. Mannerheimiin verrattavana köyhälistön tapattajana.
Nyt on kyllä aika yliampuvaa. Mietis nyt vähän vielä.
Kansanpetturina ja kuvista Trumpin luona - kuin pikkupoika jouluaattona.
Se, että tullaan muistamaan on jo optimistinen arvio.
Kotoinen vastine Keir Starmerille. Muu maailma ensin ja kantis maksaa.
Seuraava kysymys: "miten meni noin omasta mielestä?"