Millaisena pääministerinä Orpo tullaan muistamaan?
Kaikkien arvostamana johtajana vai jonain muuna?
Kommentit (48)
Selkärangaton maassa kieriskelijä ja kommunistien perseennuolija.
Orpo korvattiin lopulta säästön vuoksi tuuliviirilla. Tuuliviiri kääntyy myötuuleen halvemmallla.
Leikkasi ansiosidonnaisen pätkätyöläisiltä.
Ihan loistava johtajuus. Hänen aikanaan tasa-arvo, talouskasvu ja demokratian kukoistivat.
Karismaattinen johtaja jolla oli hyvä hallitusohjelma.
Muistan hänet jatkuvista yllättymisistään ja ripulistaan. Ja leikkauksista suomalaisia heikompiosaisia kohtaan.
Jämerä hahmo, joka piti rass istit ja muut hippiäiset kurissa ja järjestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Selkärangaton maassa kieriskelijä ja kommunistien perseennuolija.
Onko persut nykyään kommunisteja..?
Nolona lapatossuna, josta ei ollut johtamaan hallitustaan.
Miäs, joka söi nakkisämpylää ralliauton konepellillä jossain takahikiällä ja mölysi (sen minkä känniltään kykeni), että Kokoomus on tasa-arvon ja naisten oikeuksien kannattaja. Ja kaikki uskoi.
Vierailija kirjoitti:
Muistan hänet jatkuvista yllättymisistään ja ripulistaan. Ja leikkauksista suomalaisia heikompiosaisia kohtaan.
Ei Petterillä mitään ripulia ole ollut, tai jos on, niin Tena hoitaa ripulit.
Ripuliointeja, vaimon 50v synttäreitä, festareita ja mökkilomia, patalaiska epärehellinen työnvieroksuja.
Vierailija kirjoitti:
Karismaattinen johtaja jolla oli hyvä hallitusohjelma.
Karismaa kuin katkaravulla ilman kuorta.
Vierailija kirjoitti:
Orpo korvattiin lopulta säästön vuoksi tuuliviirilla. Tuuliviiri kääntyy myötuuleen halvemmallla.
Mutta oli kuitenkin sentään hopeoitu se tuuliviiri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karismaattinen johtaja jolla oli hyvä hallitusohjelma.
Karismaa kuin katkaravulla ilman kuorta.
+ paskasuoli näkyvillä.
Pääministerinä, joka asetti rasismille nollatoleranssi.