Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita kuin minä, jotka välttävät ostamasta suomalaista?

Vierailija
24.06.2026 |

Kyllä niin pistää vihaksi Suomen yrittäjien asenne työntekijöitään kohtaan, etten osta jatkossa edes kotimaista ruokaa. Onneksi on helppo käydä Haaparannalla kaupassa. Vai pitäisi lomia lyhentää ja ylitöitä tehdä ilmaiseksi ja pyhälisittä? On jumankauta porukalla otsaa tällaisina aikoina edes ehdottaa mitään tuollaista.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kyllästyttää tää ryöstö

Vierailija
2/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on omaan jalkaan ampumista, mutta ei kaltaisesi sitä tajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä apukoululainen ollut? 

Vierailija
4/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osta suomalaisia maataloustuotteita, kun maaseudun ihmisillä on syntymästään vihamielinen asenne luontoa kohtaan. Vaikka se sama luonto kasvattaa sen niiden elannon. En myöskään osta Atria Oyj:n tuotteita ennen, kuin tämä porsaiden silpomissotku, jonka kuulemma Atrian johtaja lobbasi, on selvitetty. Ja rahalla ostettu Sari Essayah sai törkylain läpi hallituksessa. Mikäli tietoni eivät pidä paikkaansa, korjaava tieto on tervetullut. Olisin mielelläni väärässä. 

Vierailija
5/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, minä myös.


- äitisi

Vierailija
6/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en osta suomalaisia maataloustuotteita, kun maaseudun ihmisillä on syntymästään vihamielinen asenne luontoa kohtaan. Vaikka se sama luonto kasvattaa sen niiden elannon. En myöskään osta Atria Oyj:n tuotteita ennen, kuin tämä porsaiden silpomissotku, jonka kuulemma Atrian johtaja lobbasi, on selvitetty. Ja rahalla ostettu Sari Essayah sai törkylain läpi hallituksessa. Mikäli tietoni eivät pidä paikkaansa, korjaava tieto on tervetullut. Olisin mielelläni väärässä. 

Kaupunkilaiset sitten rakastavat luontoa??? Missä muualla on samalla tavoin hävitetty luontoa kuin ihmisten rakentamissa kaupungeissa. Miten sudet ja karhut viihtyvät kaupungeissa?

Vierailija
8/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miksi Suomen Yrittäjät yrittävät tässä tilanteessa jakaa kansaa? Palkkojahan on jo kolme vuosikymmentä painettu alaspäin ja korotukset ovat olleet huonot. Osalla palkat ovat niin huonot, että on haettava sosiaalitukia palkan lisäksi pärjätäkseen. Yrittäjälle pitäisi olla kunnia-asia maksaa parasta palkkaa alallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hyvätuloinen DI ja en ööööh voi ymmärtää ihmisryhmiä jotka ei halua maksaa turhasta

Vierailija
10/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös🙋‍🙋‍ Vihaan suomalaisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä taas Igoria harmittaa, voi, voi.

Vierailija
12/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en osta suomalaisia maataloustuotteita, kun maaseudun ihmisillä on syntymästään vihamielinen asenne luontoa kohtaan. Vaikka se sama luonto kasvattaa sen niiden elannon. En myöskään osta Atria Oyj:n tuotteita ennen, kuin tämä porsaiden silpomissotku, jonka kuulemma Atrian johtaja lobbasi, on selvitetty. Ja rahalla ostettu Sari Essayah sai törkylain läpi hallituksessa. Mikäli tietoni eivät pidä paikkaansa, korjaava tieto on tervetullut. Olisin mielelläni väärässä. 

Juuri näin. maaseudun ihmiset ovat kaikki pahoj a, siellä vaan r ais kaavat luontoa tehomaa- metsä- ja karjataloudella, ja salametsästävät susia ja muita söpöjä eläimiä. Maaseudu pitäisi tyhjentää luontoreservaatiksi, pahat maalaiset pakkosiirtää neukkukuutio gettoihin taajamiiin.

 

terv: punavirheähaihatteliatsadista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on omaan jalkaan ampumista, mutta ei kaltaisesi sitä tajua.

Vasta kun hallitus vaihtuu niin alamme rakentamaan,vaihdamme kaikkien autot ym... Nyt säästetään.  🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
14/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä taas välttelen ap:n kotimaassa, venäjällä, valmistettuja tuotteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en osta suomalaisia maataloustuotteita, kun maaseudun ihmisillä on syntymästään vihamielinen asenne luontoa kohtaan. Vaikka se sama luonto kasvattaa sen niiden elannon. En myöskään osta Atria Oyj:n tuotteita ennen, kuin tämä porsaiden silpomissotku, jonka kuulemma Atrian johtaja lobbasi, on selvitetty. Ja rahalla ostettu Sari Essayah sai törkylain läpi hallituksessa. Mikäli tietoni eivät pidä paikkaansa, korjaava tieto on tervetullut. Olisin mielelläni väärässä. 

Samaan aikaan kaupunkilaiset tulee mökeille ja tappaa thermacellilla hyönteisiä - tämähän ei ole vihamielinen asenne luontoa kohtaan?

Onneksi Aasiassa ollaan eläimiä kohtaan ymmärtäväisiä, luonto on siellä aina ykkönen?

Vierailija
16/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös, nykyään. Ennen en ollut. Suomen yrittäjät sai käännettyä minut temuttamaan. On kyllä säästynyt hyvin rahaa. 
Turhaa en osta, vain halvemmalla. Kotimaista vain jos ihan pakko. Voi tätä peliä pelata kaksinkin. 

Vierailija
17/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi 90% pääkaupungista on ihanaa luonnonmukaista ikimetsää.

Vierailija
18/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en osta suomalaisia maataloustuotteita, kun maaseudun ihmisillä on syntymästään vihamielinen asenne luontoa kohtaan. Vaikka se sama luonto kasvattaa sen niiden elannon. En myöskään osta Atria Oyj:n tuotteita ennen, kuin tämä porsaiden silpomissotku, jonka kuulemma Atrian johtaja lobbasi, on selvitetty. Ja rahalla ostettu Sari Essayah sai törkylain läpi hallituksessa. Mikäli tietoni eivät pidä paikkaansa, korjaava tieto on tervetullut. Olisin mielelläni väärässä. 

Kaupunkilaiset sitten rakastavat luontoa??? Missä muualla on samalla tavoin hävitetty luontoa kuin ihmisten rakentamissa kaupungeissa. Miten sudet ja karhut viihtyvät kaupungeissa?

Lähes järjestään kyllä ovat luonnonystäviä. Toki voisin vastata, mutta ymmärrätkö sinä eron kaupungin ruutukaava-alueen ja maaseudun välillä? Vaikka koko kaupunki purettaisiin, ja maa-alue istutettaisiin ennalleen, maaseudun ihmiset ovat senkin jälkeen yhtä luontovihamielisiä. Syytä siihen en tiedä. Sitä pitäisi kysyä susilta ja karhuilta. Ei niitä ole kielletty tänne tulemasta. Kettuja ja rusakoita on paljon, samoin kauriita. Ne ainakin tuntuvat viihtyvän. Suomen susikannan painopiste on Turku - Laitila alueella. Valitettavasti sama mielenvikainen hallitus järjesti susienta pposkaban, muuten nekin mahtuvat tänne hyvin. 

Vierailija
19/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en osta suomalaisia maataloustuotteita, kun maaseudun ihmisillä on syntymästään vihamielinen asenne luontoa kohtaan. Vaikka se sama luonto kasvattaa sen niiden elannon. En myöskään osta Atria Oyj:n tuotteita ennen, kuin tämä porsaiden silpomissotku, jonka kuulemma Atrian johtaja lobbasi, on selvitetty. Ja rahalla ostettu Sari Essayah sai törkylain läpi hallituksessa. Mikäli tietoni eivät pidä paikkaansa, korjaava tieto on tervetullut. Olisin mielelläni väärässä. 

Ihan akateemisesta mielenkiinnosta, jos et osta suomalaisia maataloustuotteita, niin mitä sinä sitten syöt? Kyllä vähän haastavaksi ja kalliiksikin tulee jos kaikki skruudis pitää olla ulkomailta. Juotavaksi Balilta lentorahtina tuotettua luomu-kookosmaitoa, syötäväksi etelä-amerikan järjestäytyneen ri kollisuuden omistamilla farmeilla kasvatettuja avokadoja , ja USA:sta geenimanipuloitua maissia?? Vai oletko sellainen Breatharianisti? Vesi, ilma ja pyhähenki, tai whatever , riittää?

Vierailija
20/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en osta suomalaisia maataloustuotteita, kun maaseudun ihmisillä on syntymästään vihamielinen asenne luontoa kohtaan. Vaikka se sama luonto kasvattaa sen niiden elannon. En myöskään osta Atria Oyj:n tuotteita ennen, kuin tämä porsaiden silpomissotku, jonka kuulemma Atrian johtaja lobbasi, on selvitetty. Ja rahalla ostettu Sari Essayah sai törkylain läpi hallituksessa. Mikäli tietoni eivät pidä paikkaansa, korjaava tieto on tervetullut. Olisin mielelläni väärässä. 

Juuri näin. maaseudun ihmiset ovat kaikki pahoj a, siellä vaan r ais kaavat luontoa tehomaa- metsä- ja karjataloudella, ja salametsästävät susia ja muita söpöjä eläimiä. Maaseudu pitäisi tyhjentää luontoreservaatiksi, pahat maalaiset pakkosiirtää neukkukuutio gettoihin taajamiiin.

 

terv: punavirheähaihatteliatsadista

Toinen vaihtoehto on, että oppii tulemaan toimeen sen luonnon kanssa. Kun se oma elinkeino on siitä riippuvainen. Mutta jos järki sanoo, että viisi pellon laidalla seisovaa valkoposkihanhea pitää saada hengiltä keinolla millä tahansa, tai että jos merimetson näkee kolmesataa metriä lähempänä kalaverkkoaan tai katiskaa, se pitää tap paa, niin kyllä ihmisellä silloin on jotain pahasti päässään vialla? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme