Lue keskustelun säännöt.
Miksi Euroopan vastuullinen media keskittyy kritisoimaan USA:n hallinnon tehokkuutta, samalla kun Suomessa käyvät läpi kululaskuja
24.06.2026 |
Jotenkin absurdia kun yrittää seurata, että mistä tässä oikein uutisoidaan.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Koittaa tehokkaasti peitellä omia epäonnistumisiaan. Oikeasti EU ei osaa hoitaa yhtää mitää. Se nähtiin Korona aikana ja nyt se nähdään sodan aikana. Isot toimijat plus isot valtiot kuten jenkit ja Venäjä kerää kokoajan voittoja, samaan aikaan kun EU esittää hyvää kameroiden edessä ja valehtelee omille kansalaisilleen.