Onko tosiaan erikoista että lapsen isä on tyttärensä
kanssa paljon?
Meillä saadaan ihmettelyä kun isä osallistui yösyöttöihin (rintamaito pakastettiin). Kävivät vaunulenkeillä usein kaksin. Taaperoiässä isä otti tyttären kaupoille mukaan. Kävivät uimassa ja isä opettanut tyttärelle mm. korjaamaan autoa (tyttö 5v). Leikkivät prinsessoilla ja muutakin mielestäni normaalia. Moni kuitenkin kummastelee asiaa? Onko outoa että töiltään isä kerkeää ja ennen kaikkea tahtoo olla lapsensa kanssa? Miksi asiaa ihmetellään?
Kommentit (60)
Minä jopa enona harrastanut paljon siskon tyttöjen kanssa :D olen kuullut vittuilua asiasta monta kertaa. "Hyvä vaimo susta tulee" kun olen mennyt siskoa auttamaan hänen lasten kanssa. Kaikki siskon tytöt on nukahtaneet enon masun päälle vauvana. Olen monesti viettänyt aikaa yksin niitten kanssa. Miksei siis joku isä oman tyttärensä kanssa viettäisi aikaa?
Tässä ei sinänsä ole mitään epänormaalia. Perinteisimmissä matrilineaarisissa heimoissa miehet eivät koskaan jätä lapsuudenperhettään ja toimivat tällaisina lapsenpiikoina sitten nimenomaan omien siskojen lapsille. Vain siitos käydään tekemässä toiseen matrilineaariseen sukuun, miehestä ei koskaan tule mitään kunkkua tai perheen päätä. Kun on käyty yöjalassa toisessa perheessä niin palataan aina päiväksi omaan perheeseen kasvattelemaan oman siskon lapsia sitten.
Totuus on yleensä lyhyt ja valhe pitkää sepustusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia isyyttä. Ihmettelijät ovat mielestäni kummallisia. Totta hemmetissä isän pitää hoitaa omaa lastaan.
Ei ole normaalia nisäkkään isyyttä tuollainen. Linnuilla on emo ja emo, nisäkkäillä emo ja siittävä koiras. Linnuilla ruokinta tapahtuu molempien vanhempien toimesta koska eivät imetä, vaan oksentavat ruokaa poikasille. Nainen tuottaa rintamaitoa. Koiras eli mies keskittyy naisen ruokkimiseen imetysaikana.
Ihmisethän ovat lintuja jep jep ja kaikki nisäkkäät ovat samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Minä jopa enona harrastanut paljon siskon tyttöjen kanssa :D olen kuullut vittuilua asiasta monta kertaa. "Hyvä vaimo susta tulee" kun olen mennyt siskoa auttamaan hänen lasten kanssa. Kaikki siskon tytöt on nukahtaneet enon masun päälle vauvana. Olen monesti viettänyt aikaa yksin niitten kanssa. Miksei siis joku isä oman tyttärensä kanssa viettäisi aikaa?
Tässä ei sinänsä ole mitään epänormaalia. Perinteisimmissä matrilineaarisissa heimoissa miehet eivät koskaan jätä lapsuudenperhettään ja toimivat tällaisina lapsenpiikoina sitten nimenomaan omien siskojen lapsille. Vain siitos käydään tekemässä toiseen matrilineaariseen sukuun, miehestä ei koskaan tule mitään kunkkua tai perheen päätä. Kun on käyty yöjalassa toisessa perheessä niin palataan aina päiväksi omaan perheeseen kasvattelemaan oman siskon lapsia sitten.
Mutta huom. näissä ei mies yritä larpata imettävää emoa tai erottaa lasta naisesta päästäkseen itse naisen pimppiin yöksi. Tämä on se missä länsimaalainen kulttuuri menee täysin metsään ja sairastuttaa kaikki jäsenensä. Äiti ja lapsi ovat ihan yhtä kiinteä paketti kuin eläimilläkin emo ja poikaset.
Kuuluvatko ihmettelijät ns. vanhempaan sukupolveen.
Muistan, kuinka ex-anoppini (nykyisen kohta kasikymppinen) taivasteli meidän lasten ollessa pieniä, kuinka samassa pihapiirissä asuvien perheiden isät oli niiden lasten kanssa hiekkalaatikolla. Että missä ihmeessä sen lapsen äiti on, kun se isä on niin usein siellä puistossa...?! Täytyy olla jotakin vikaa jossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia isyyttä. Ihmettelijät ovat mielestäni kummallisia. Totta hemmetissä isän pitää hoitaa omaa lastaan.
Ei ole normaalia nisäkkään isyyttä tuollainen. Linnuilla on emo ja emo, nisäkkäillä emo ja siittävä koiras. Linnuilla ruokinta tapahtuu molempien vanhempien toimesta koska eivät imetä, vaan oksentavat ruokaa poikasille. Nainen tuottaa rintamaitoa. Koiras eli mies keskittyy naisen ruokkimiseen imetysaikana.
Ihmisethän ovat lintuja jep jep ja kaikki nisäkkäät ovat samanlaisia.
Nimenomaan ei ole ja siksi tämä isyysmeemi onkin sairas. Naista lypsetään kuin lehmää jotta mies voi larpata yöllä emoa ja ruokkia poikasta pumppumaidolla kuin lintu?
Kyllä, kaikilla nisäkkäillä vain emo imettää koska koiraalla ei ole siihen biologisia valmiuksia :D Tatti
Vierailija kirjoitti:
Minä jopa enona harrastanut paljon siskon tyttöjen kanssa :D olen kuullut vittuilua asiasta monta kertaa. "Hyvä vaimo susta tulee" kun olen mennyt siskoa auttamaan hänen lasten kanssa. Kaikki siskon tytöt on nukahtaneet enon masun päälle vauvana. Olen monesti viettänyt aikaa yksin niitten kanssa. Miksei siis joku isä oman tyttärensä kanssa viettäisi aikaa?
Tässä ei sinänsä ole mitään epänormaalia. Perinteisimmissä matrilineaarisissa heimoissa miehet eivät koskaan jätä lapsuudenperhettään ja toimivat tällaisina lapsenpiikoina sitten nimenomaan omien siskojen lapsille. Vain siitos käydään tekemässä toiseen matrilineaariseen sukuun, miehestä ei koskaan tule mitään kunkkua tai perheen päätä. Kun on käyty yöjalassa toisessa perheessä niin palataan aina päiväksi omaan perheeseen kasvattelemaan oman siskon lapsia sitten.
Ihminen on selvinnyt simpansseista pisimmälle juuri siksi, että meillä on ollut heimossa muitakin hoitamassa lapsia kuin se pyhä äiti. On ollut serkkuja, yms, jotka eivät ole lisääntyneet, ja on ollut muita kyläläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jopa enona harrastanut paljon siskon tyttöjen kanssa :D olen kuullut vittuilua asiasta monta kertaa. "Hyvä vaimo susta tulee" kun olen mennyt siskoa auttamaan hänen lasten kanssa. Kaikki siskon tytöt on nukahtaneet enon masun päälle vauvana. Olen monesti viettänyt aikaa yksin niitten kanssa. Miksei siis joku isä oman tyttärensä kanssa viettäisi aikaa?
Tässä ei sinänsä ole mitään epänormaalia. Perinteisimmissä matrilineaarisissa heimoissa miehet eivät koskaan jätä lapsuudenperhettään ja toimivat tällaisina lapsenpiikoina sitten nimenomaan omien siskojen lapsille. Vain siitos käydään tekemässä toiseen matrilineaariseen sukuun, miehestä ei koskaan tule mitään kunkkua tai perheen päätä. Kun on käyty yöjalassa toisessa perheessä niin palataan aina päiväksi omaan perheeseen kasvattelemaan oman siskon lapsia sitten.
Ihminen on selvinnyt simpansseista pisimmälle juuri siksi, että meillä on ollut heimossa muitakin hoitamassa lapsia kuin se pyhä äiti. On ollut serkkuja, yms, jotka eivät ole lisääntyneet, ja on ollut muita kyläläisiä.
Selvinnyt ja selvinnyt, psykopaatiksi joka tuottaa paskaa kuten epstein island.
Elämässä on aika paljon muitakin arvoja kuin se kuka pahoinpitelee vauvoja kaikkein luovimmilla tavoilla ja saa sitä kautta itselleen sadistista mielihyvää.
Happy baby on vauva joka kasvaa äitinsä kanssa. Orankiemo on kiinteästi poikasessaan jopa 7v, ihmisen eliniän huomioonottaen tuo ikä pitäisi tuplata. Ennenaikainen vieroitus aiheuttaa sosiaalipsykologisia haittoja jotka sitten oireilevat tällaisena, että aikuinen mies yrittää olla naisen vauva, larpata emoa, ja muuta psykoottista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jopa enona harrastanut paljon siskon tyttöjen kanssa :D olen kuullut vittuilua asiasta monta kertaa. "Hyvä vaimo susta tulee" kun olen mennyt siskoa auttamaan hänen lasten kanssa. Kaikki siskon tytöt on nukahtaneet enon masun päälle vauvana. Olen monesti viettänyt aikaa yksin niitten kanssa. Miksei siis joku isä oman tyttärensä kanssa viettäisi aikaa?
Tässä ei sinänsä ole mitään epänormaalia. Perinteisimmissä matrilineaarisissa heimoissa miehet eivät koskaan jätä lapsuudenperhettään ja toimivat tällaisina lapsenpiikoina sitten nimenomaan omien siskojen lapsille. Vain siitos käydään tekemässä toiseen matrilineaariseen sukuun, miehestä ei koskaan tule mitään kunkkua tai perheen päätä. Kun on käyty yöjalassa toisessa perheessä niin palataan aina päiväksi omaan perheeseen kasvattelemaan oman siskon lapsia sitten.
Mutta huom. näissä ei mies yritä larpata imettävää emoa tai erottaa lasta naisesta päästäkseen itse naisen pimppiin yöksi. Tämä on se missä länsimaalainen kulttuuri menee täysin metsään ja sairastuttaa kaikki jäsenensä. Äiti ja lapsi ovat ihan yhtä kiinteä paketti kuin eläimilläkin emo ja poikaset.
Joku vanha piika taas kateellisena sotkemassa keskustelua. Lähde vaikka kävelylle, se auttaa masennukseesi.
Ohitukseen menee.
Hienoja, järkeviä vastauksia.
Hyvää aamupäivää. x
Joku vanha piika taas kateellisena sotkemassa keskustelua. Lähde vaikka kävelylle, se auttaa masennukseesi.
Höpsis, terve nainen terveellä psyykkeellä ja rakkaudella lapsiin sekä äitiyteen. Itse sen sijaan vaikutat apua tarvitsevalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jopa enona harrastanut paljon siskon tyttöjen kanssa :D olen kuullut vittuilua asiasta monta kertaa. "Hyvä vaimo susta tulee" kun olen mennyt siskoa auttamaan hänen lasten kanssa. Kaikki siskon tytöt on nukahtaneet enon masun päälle vauvana. Olen monesti viettänyt aikaa yksin niitten kanssa. Miksei siis joku isä oman tyttärensä kanssa viettäisi aikaa?
Tässä ei sinänsä ole mitään epänormaalia. Perinteisimmissä matrilineaarisissa heimoissa miehet eivät koskaan jätä lapsuudenperhettään ja toimivat tällaisina lapsenpiikoina sitten nimenomaan omien siskojen lapsille. Vain siitos käydään tekemässä toiseen matrilineaariseen sukuun, miehestä ei koskaan tule mitään kunkkua tai perheen päätä. Kun on käyty yöjalassa toisessa perheessä niin palataan aina päiväksi omaan perheeseen kasvattelemaan oman siskon lapsia sitten.
Ihminen on selvinnyt simpansseista pisimmälle juuri siksi, että meillä on ollut heimossa muitakin hoitamassa lapsia kuin se pyhä äiti. On ollut serkkuja, yms, jotka eivät ole lisääntyneet, ja on ollut muita kyläläisiä.
Suurin osa ihmiskuntaa kasvaa nykyisinkin aikuisuuteen osana kotiseutunsa yhteisöä, ei äidin tärkeyden tunteen välikappaleena.
lasu ja pdf tutkinta käyntiin. ei tuollainen ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jopa enona harrastanut paljon siskon tyttöjen kanssa :D olen kuullut vittuilua asiasta monta kertaa. "Hyvä vaimo susta tulee" kun olen mennyt siskoa auttamaan hänen lasten kanssa. Kaikki siskon tytöt on nukahtaneet enon masun päälle vauvana. Olen monesti viettänyt aikaa yksin niitten kanssa. Miksei siis joku isä oman tyttärensä kanssa viettäisi aikaa?
Tässä ei sinänsä ole mitään epänormaalia. Perinteisimmissä matrilineaarisissa heimoissa miehet eivät koskaan jätä lapsuudenperhettään ja toimivat tällaisina lapsenpiikoina sitten nimenomaan omien siskojen lapsille. Vain siitos käydään tekemässä toiseen matrilineaariseen sukuun, miehestä ei koskaan tule mitään kunkkua tai perheen päätä. Kun on käyty yöjalassa toisessa perheessä niin palataan aina päiväksi omaan perheeseen kasvattelemaan oman siskon lapsia sitten.
Ihminen on selvinnyt simpansseista pisimmälle juuri siksi, että meillä on ollut heimossa muitakin hoitamassa lapsia kuin se pyhä äiti. On ollut serkkuja, yms, jotka eivät ole lisääntyneet, ja on ollut muita kyläläisiä.
Minulla on 2 poikaa. :D mitä te selitätte. T.Eno ja isä myös nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jopa enona harrastanut paljon siskon tyttöjen kanssa :D olen kuullut vittuilua asiasta monta kertaa. "Hyvä vaimo susta tulee" kun olen mennyt siskoa auttamaan hänen lasten kanssa. Kaikki siskon tytöt on nukahtaneet enon masun päälle vauvana. Olen monesti viettänyt aikaa yksin niitten kanssa. Miksei siis joku isä oman tyttärensä kanssa viettäisi aikaa?
Tässä ei sinänsä ole mitään epänormaalia. Perinteisimmissä matrilineaarisissa heimoissa miehet eivät koskaan jätä lapsuudenperhettään ja toimivat tällaisina lapsenpiikoina sitten nimenomaan omien siskojen lapsille. Vain siitos käydään tekemässä toiseen matrilineaariseen sukuun, miehestä ei koskaan tule mitään kunkkua tai perheen päätä. Kun on käyty yöjalassa toisessa perheessä niin palataan aina päiväksi omaan perheeseen kasvattelemaan oman siskon lapsia sitten.
Ihminen on selvinnyt simpansseista pisimmälle juuri siksi, että meillä on ollut heimossa muitakin hoitamassa lapsia kuin se pyhä äiti. On ollut serkkuja, yms, jotka eivät ole lisääntyneet, ja on ollut muita kyläläisiä.
Suurin osa ihmiskuntaa kasvaa nykyisinkin aikuisuuteen osana kotiseutunsa yhteisöä, ei äidin tärkeyden tunteen välikappaleena.
Vuosikymmenten milloin minkin tahon propagandan tuloksena jotkut äidit luulevat ihan oikeasti, että lapsen edun mukaista olisi riippua siinä napanuorassa vielä syntymän jälkeenkin. Tuntuu, kuin nämä äidit luulisivat omistavansa lapset kuten kotieläin omistetaan. He ovat hurmoksellisen vakuuttuneita, että he – ja vain he – tietävät, mikä heidän lapselleen on hyväksi. Kyse on silkasta itsekkyydestä. Lapsesta tehdään oman egon jatko, vallankäytön kohde, jonka avulla aikuinen voi päteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jopa enona harrastanut paljon siskon tyttöjen kanssa :D olen kuullut vittuilua asiasta monta kertaa. "Hyvä vaimo susta tulee" kun olen mennyt siskoa auttamaan hänen lasten kanssa. Kaikki siskon tytöt on nukahtaneet enon masun päälle vauvana. Olen monesti viettänyt aikaa yksin niitten kanssa. Miksei siis joku isä oman tyttärensä kanssa viettäisi aikaa?
Tässä ei sinänsä ole mitään epänormaalia. Perinteisimmissä matrilineaarisissa heimoissa miehet eivät koskaan jätä lapsuudenperhettään ja toimivat tällaisina lapsenpiikoina sitten nimenomaan omien siskojen lapsille. Vain siitos käydään tekemässä toiseen matrilineaariseen sukuun, miehestä ei koskaan tule mitään kunkkua tai perheen päätä. Kun on käyty yöjalassa toisessa perheessä niin palataan aina päiväksi omaan perheeseen kasvattelemaan oman siskon lapsia sitten.
Ihminen on selvinnyt simpansseista pisimmälle juuri siksi, että meillä on ollut heimossa muitakin hoitamassa lapsia kuin se pyhä äiti. On ollut serkkuja, yms, jotka eivät ole lisääntyneet, ja on ollut muita kyläläisiä.
Minulla on 2 poikaa. :D mitä te selitätte. T.Eno ja isä myös nykyään.
Nyt ei puhuta vain sinusta ja vain sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Joku vanha piika taas kateellisena sotkemassa keskustelua. Lähde vaikka kävelylle, se auttaa masennukseesi.
Höpsis, terve nainen terveellä psyykkeellä ja rakkaudella lapsiin sekä äitiyteen. Itse sen sijaan vaikutat apua tarvitsevalta.
Reddit, suomi24 ja jopa ylilauta ovat järkevämpiä keskusteluforumeja kuin tämä palsta. Miksi tänne kerääntyy kaikki mt-potilaat? Toimiiko muissa sensurointi paremmin vai onko tämä palsta se mt-potilaiden viemäri?
Hehheh opettanut 5 - vuotiaan korjaamaan autoa?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on herättänyt suurta ihmetystä päiväkodissa se, kun tyttären isä hoitaa kaikki päiväkotikuljetukset. Isompien lasten kohdalla minä hoidin kaikki vastaavat kuljetukset. Tuolloin ei kyselty kertaakaan isän perään.
Häh, minä vuonna? Omat lapseni ovat jo täysi-ikäisiä, eikä kukaan silloin 15-20 vuotta sitten ihmetellyt, kun isä vei ja haki.
T. Tekoäly