Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turun keskustan "roskakaupat"

Vierailija
24.06.2026 |

Koulukadun entiselle ABC:lle avattiin taas yksi Aasiamarket. Näitähän on keskusta jo täynnä. Ja aina tuntuu olevan hygieniassa ja huoltamisessa puutteita. On partureita, lähi-idän vaatekauppoja, Rakkauden tuoksut, Arabia deli.... Onko näille oikeasti kysyntää? Nuo liiketilojen vuokrathan ovat ihan hirvittäviä. Jotenkin kummallinen koko keskusta nykyään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko niillä on olla kysyntää, koska noissa keskustan tiloissa on varmasti aika kohtuuttomat vuokrat ja niitä ei makseta ihan vaan muutamalla asiakkaalla.

Vierailija
2/3 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko sieltä raakaa lihaa on ostaa kos hygienia huolettaa? 

 

Itse ostan mausteita yms. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän