Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhde introvertin kanssa?

Vierailija
31.07.2023 |

Jotenkin en osaa ollenkaan tulkita kyseistä ihmistä. Tai sitten ylitulkitsen ja analysoin liikaa.
Hän on WA-keskusteluissa hyvin innokas, livenä tuntuu kuin haluaisi sitten kuitenkin olla jossain muualla.
Minä en haluaisi painostaa, olla liian tungetteleva tai tyrkky.
Miten tää on niin hankalaa?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde introvertin kanssa on kuolemantuomio :(

Vierailija
2/48 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vaan oma itsesi, introvertti ilmoittaa jos ei kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelleenpa taas, mitä nämä termit tarkoittavat. Introvertti lataa akkuja yksin ja ekstrovertti muiden seurassa. Introvertti menettää energiaa muiden seurassa ja hänen tarvitsee saada ladata akkujaan yksin. Ekstrovertti latautuu muiden seurassa.

Whatsapp-keskustelu ei vie introvertiltä yhtä paljon energiaa kuin ihmisen/-ten kohtaaminen oikeasti. 

Vierailija
4/48 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei voi sietää introverttia miestä. Nykyään on trendikästä olla intro, niin moni nainen luulee olevansa intro, mutta kun kohtaavat oikean introvertin, niin sitten naiselle kaikki on hankalaa. M28

Vierailija
5/48 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti ilmoita vaan sammuu kuin tyhjiin kulunut puhelimen akku eikä enää toimi. Tulee radiohiljaisuus. 

Vierailija
6/48 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistelleenpa taas, mitä nämä termit tarkoittavat. Introvertti lataa akkuja yksin ja ekstrovertti muiden seurassa. Introvertti menettää energiaa muiden seurassa ja hänen tarvitsee saada ladata akkujaan yksin. Ekstrovertti latautuu muiden seurassa.

Whatsapp-keskustelu ei vie introvertiltä yhtä paljon energiaa kuin ihmisen/-ten kohtaaminen oikeasti. 

Kyllä minä sen ymmärrän ja tiedostan. Mutta mietin lähinnä haluaako hän lainkaan nähdä. Pelkkää WA/Mese-suhdetta minä en halua.

Vierailija
7/48 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon en usko. Hän vain hiljenee...

Vierailija
8/48 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei voi sietää introverttia miestä. Nykyään on trendikästä olla intro, niin moni nainen luulee olevansa intro, mutta kun kohtaavat oikean introvertin, niin sitten naiselle kaikki on hankalaa. M28

Höpöhöpö.

Vierailija
9/48 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele itse termit. -.-

Social introverts. This is the "classic" type of introvert. Social introverts like small groups and quiet settings over crowds.

Thinking introverts. People in this group are daydreamers. They spend a lot of time in their thoughts and tend to have creative imaginations.

Anxious introverts. They seek out alone time not just because they like it, but also because they often feel awkward or shy around people.

Restrained/inhibited introverts. These introverts think before they act. They aren't likely to make a decision on a whim. Typically they take longer to take action.

---

Itse kuulun anxious introverts -ryhmään. M28

Vierailija
10/48 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti ilmoita vaan sammuu kuin tyhjiin kulunut puhelimen akku eikä enää toimi. Tulee radiohiljaisuus. 

Eikös se ole muka ole että tulee selvä poikkeama oletusarvosta.

Vierailija
11/48 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on just se introvertti-osuus kun näyttäytyy livenä. Se on oikea näkymä siihen ihmiseen, kun suhde ei ole kuin hyvin harvoin pelkkää what'suppia. Tuosta syystä en itse introverttinä halua tutustua syvemmin muutoin kuin silmäkkäin. Ei innostu lörpöttelemään ja kuvittelemaan liikoja, vaan se, mitä suustaan päästää on paremmin harkittua.

Vierailija
12/48 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sujuu, kun itse olen aktiivinen ekstrovertti ja mies kotona viihtyvä introvertti. Mies saa omaa tilaa ja rauhaa, kun minä olen omissa menoissa. Suhdekin on pysynyt tuoreena, kun yhteisiin hetkiin tuntuu kuuluvan aina sellainen syvempi kohtaaminen, kun ei koko ajan olla yhdessä, vaikka saman katon alla asutaankin.

Vierailija
13/48 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sujuu, kun itse olen aktiivinen ekstrovertti ja mies kotona viihtyvä introvertti. Mies saa omaa tilaa ja rauhaa, kun minä olen omissa menoissa. Suhdekin on pysynyt tuoreena, kun yhteisiin hetkiin tuntuu kuuluvan aina sellainen syvempi kohtaaminen, kun ei koko ajan olla yhdessä, vaikka saman katon alla asutaankin.

Naisen on helppo pettää tuollaisessa valta-asemassa.

Vierailija
14/48 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisit asia esille intron kanssa,kerro miltä sinusta tuntuu.Äläkä kuuntele muita.Kaikki on yksilöitä ja toimivat ja ajattelevat eritavalla( anteeksi,itsestäänselvyys)

Vierailija
15/48 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Social introverts. This is the "classic" type of introvert. Social introverts like small groups and quiet settings over crowds.

Thinking introverts. People in this group are daydreamers. They spend a lot of time in their thoughts and tend to have creative imaginations.

Anxious introverts. They seek out alone time not just because they like it, but also because they often feel awkward or shy around people.

Restrained/inhibited introverts. These introverts think before they act. They aren't likely to make a decision on a whim. Typically they take longer to take action.

---

Itse olen sosiaalinen ja ajatteleva introvertti, ja ylipäänsä pidän sopivien ihmisten seurasta sopivassa määrin. 

Vierailija
16/48 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisit asia esille intron kanssa,kerro miltä sinusta tuntuu.Äläkä kuuntele muita.Kaikki on yksilöitä ja toimivat ja ajattelevat eritavalla( anteeksi,itsestäänselvyys)

Olen hieman ottanutkin, mutta aihe kierretään taitavasti. Tykkään kyllä ihmisestä ihan älyttömästi, sellaisena kuin hän on. Inhoan äänekkäitä, mukahauskoja euroopanomistajia. 

Mietin vaan käykö tämän mun itsetunnon päälle liikaa, pitäiskö vaan luovuttaa. 

Vierailija
17/48 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sosiaalinen introvertti. Eli höpötän sujuvasti niin tuttujen kuin tuntemattomien kanssa, mutta todellakin lataan akkuja yksin ja tarvitsen yksinoloaikaa todella paljon. Ihmiset ovat silti erilaisia oli ekstro tai intro. Kaikki piirteet eivät johdu näistä ominaisuuksista.

Vierailija
18/48 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sosiaalinen introvertti. Eli höpötän sujuvasti niin tuttujen kuin tuntemattomien kanssa, mutta todellakin lataan akkuja yksin ja tarvitsen yksinoloaikaa todella paljon. Ihmiset ovat silti erilaisia oli ekstro tai intro. Kaikki piirteet eivät johdu näistä ominaisuuksista.

Olet ambivertti. Et introvertti. Meitä on eniten.

Vierailija
19/48 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

Itse olen sosiaalinen ja ajatteleva introvertti, ja ylipäänsä pidän sopivien ihmisten seurasta sopivassa määrin. 

Sitten et ole introvertti, vaan trendien perässä ravaava typerä nainen. M28

Vierailija
20/48 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ambivertti. Et introvertti. Meitä on eniten.

Ok. En muistanut tota ambivertteyttä, muistin vaan jostain lukeneeni sosiaalisista introverteistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän