Riittääkö 13 cm
Olen kuullut, että naisille ei enää riitä kuin yli 15 cm terästä
Kommentit (25)
Ei mitenkään. Ei riitä 16cm myöskään
Mitta ei ole ykköskriteeri, vaas se, miten sitä osaa käyttää.
Kaikki nää yllä kommentoineet omaa alle 10 senttisen ja haaveilee 13 senttisestä, jonka pituinen on optimi jos sen paksuus on 5 senttiä tai yli.
Riippuu myös aika paljon paksuudesta ja miten sitä osaa käyttää.
Nyt lähtis kulmarauta, 2m. Tuutko?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nää yllä kommentoineet omaa alle 10 senttisen ja haaveilee 13 senttisestä, jonka pituinen on optimi jos sen paksuus on 5 senttiä tai yli.
No aika vähän on varmaan 13 senttisiä joiden paksuus on 5 senttiä? Itellä 19 ja paksuus vain 4,5. Melkoinen luikku siis, mutta sillä on pärjätty 😁.
Vierailija kirjoitti:
Mitta ei ole ykköskriteeri, vaas se, miten sitä osaa käyttää.
No vaikka veivais miten, jos ei tunnu missään..Eikä sen niin pitkäntartte olla. Kuhan on paksuutta eikä ohut korsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika vähän on varmaan 13 senttisiä joiden paksuus on 5 senttiä? Itellä 19 ja paksuus vain 4,5. Melkoinen luikku siis, mutta sillä on pärjätty 😁.
Sori, tuolla ei tee mitään. Naiset on ihan villinä tähän omaano 13cm / 6cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, tuolla ei tee mitään. Naiset on ihan villinä tähän omaano 13cm / 6cm
No hienoo, että sulla on moinen murkula
16-18cm ja paksu riittää mulle. Miehelläni ei ikävä kyllä sellaista ole mutta saahan sitä haaveilla.
Mulla on tosi pieni pillu, eli kyllä kelpaa jos mies on muuten siisti ja mukava.
N30
20cm lersseillä ei tee mitään kun ei ne niitä osaa käyttää ja ne ei oikeasti pysy kunnolla jäykkänä pitkään. sperman määrän on myös usein mitätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tosi pieni pillu, eli kyllä kelpaa jos mies on muuten siisti ja mukava.
N30
Persereikä jossa karvoja?
Minulla oli 13-senttinen 13-vuotiaana ja 16-senttinen 16-vuotiaana.
Kuvittelin sen kasvavan samaan tahtiin, mutta tuohon se jäi.
Keskiarvo Suomessa 0n 14 cm.
En stressaisi asiasta liikaa.
Ihan niinkun on erikokoisia vehkeitä niin on myös erikokoisia värkkejä. Osaan sujahtaa käsi ja osa puristaa kovasti jo yksittäistä sormea. Pitää vaan löytää sellainen kumppani kenen kanssa mitat kohtaa.
Itsellä 16,5 ja koko nuoruus tuli mietittyä että riittääkö se, näin vanhempana voi todeta että hyvin on riittänyt😄
Ei riitä 13cm ei millään.