Nyt erittäin VAKAVA varoitus! Eteenkin Helsinki, länsi-Uusimaa ja Varsinais-Suomi!
Esitän erittäin VAKAVAN varoituksen nyt! Nyt kannattaa olla hereillä! Nimittäin, Helsingissä, Länsi-Uusimaalla ja Varsinais-Suomessa on tehty havaintoja toukokuusta lähtien siitä, että äärimmäisen vaarallinen HEROIINI on tehnyt paluun Suomen markkinoille!
Heroiini ei anna minkäänlaista armoa, se vie hautaan 100% varmuudella! Minä kerron tämän kun jouduin todistamaan 90-luvun puolivälissä tätä Turussa, jossa se vei nuoria hautaan. 90-luvun puolivälissä heroiini oli viimeeksi Suomessa. Se saatiin silloin kitkettyä pois markkinoilta, mutta nyt siis tehnyt näemmä paluun!!! Olen erittäin vakavissani kun sanon, että pitäkää hyvät ihmiset nyt huolta lähimmäisistänne jotka saattaisivat näissä piireissä liikkua!!
Kommentit (24)
Miten tuo koskettaa tavallista kadun tallaajaa?
Vierailija kirjoitti:
Sinne sortuu lähinnä eroperhemammojen lapset, jotka olivat jo muutenkin vaarassa joutua väliinputoajiksi.
Ehkäpä mammapalstan mammojen lapset ovat yliedustettuina?
Tiedän muutaman, jotka alkaneet käyttämään kovia huumeita, eikä olleet mitään eromammojen tai elämänkoululaisten lapsia vaan ihan tavallisista perheistä.
Ihan hyvä. Suomen päihdekulttuuri on ollut ihan naurettavaa. Porukka vetää innolla jotain korvaushoitolääkkeitä ja kolmeenkymmeneen kertaan jatkettua piriä.
Niin sä aattelit että me äiti-ihmiset ollaan kovien huumeiden käyttäjiä?
Voisitko kohdentaa vähän paremmin ton sun mainoksen, laita se Hommalle. Siellä on diilereitä ja niiden mutseja ja asiakkaita.
Ja laita ihan erikseen meilinä Purran valtiosihteerille. Sen poika on alalla.