Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin juuri lapsille ja itselle syksyvaatteet kirpparilta. Loput tilattu Temusta.

Vierailija
23.06.2026 |

Meillä kolme alakouluikäistä lasta. Mukaan tarttui mm. Timberlandia, Adidasta jne..


Asumme Helsingissä ja tienaamme kumpikin n. 4000€/kk, itse vähän yli, mieheni vähän alle tuon. Lisäksi vuokratuloa 800€/kk ja lapsilisät 334€/kk.


Taloutemme yhteenlaskettu nettovarallisuus 1,2milj.€. Ei velkoja, kaksi isoa autoa.


Joko tee muut olette tehneet hankintoja elokuulle?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään tajua mikä provon yritys tämä oli, mutta välitä niiden muksujen terveydestä niin, ettet pue temua päälle, mieluummin se kirpputori. 

Ei ole provo. Saimme hiljattain vähän perintöjä.


Lapseni ovat jo sen ikäisiä, etteivät nuole kenkiä, eivätkä kumisaappaita. Sieltä siis nuo.


Ap

Mutta sinä nuolet.




Niinkö teillä on tapana? 

Ok, tapansa kullakin.


Ap

Jostain tämä provoiluautismisi on peräisin, kerro toki mistä.



Perintöveroa maksamme tänä vuonna yhteensä 90 000€. Sillä rahalla elättää kaksi Te-toimiston virkailijaa vuoden ajan.


Ostamme muuten myös aina punalaputettuja tuotteita.

 

Ap

Vierailija
22/67 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin, kun joku kehtaa ostaa temusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkaat pysyy rikkaina kun ostavat halpaa. Hyvä ap

Niinpä. Rikkaan tunnistaa mm. siitä, että he yrittävät kaikin tavoin peittää sen, että ovat rikkaita. 

Köyhät ostavat velalla asuntoja, sijoitusasuntoja ja autoja. Rikkaat ostavat ne varoilla, jotka heillä jo on.



Ap

Vierailija
24/67 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upp

Vierailija
25/67 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi laps ressukoita, koulussa haukkuvat temun mukamas merkkivaatteita.

Vierailija
26/67 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä onnettomia nettimiljonäärejä oikein tupsahtaa näille palstoille? 😂 Ja jos olet oikea miljonääri (jota en usko), niin eikö sinulla riitä tarpeeksi selkääntaputtajia tai kateellisia omassa tuttavapiirissäsi, koska täällä roikut varoistasi leuhkimassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/67 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi laps ressukoita, koulussa haukkuvat temun mukamas merkkivaatteita.

Mistä ne tietävät, että vaatteet on temusta?

Sitä paitsi merkkivaatteet ei ole mikään välttämättömyys. Kiusaajien vika on jos kiusataan, ei vanhempien.

Vierailija
28/67 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä onnettomia nettimiljonäärejä oikein tupsahtaa näille palstoille? 😂 Ja jos olet oikea miljonääri (jota en usko), niin eikö sinulla riitä tarpeeksi selkääntaputtajia tai kateellisia omassa tuttavapiirissäsi, koska täällä roikut varoistasi leuhkimassa?

Voi itku, kun niin kiukuttaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/67 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä onnettomia nettimiljonäärejä oikein tupsahtaa näille palstoille? 😂 Ja jos olet oikea miljonääri (jota en usko), niin eikö sinulla riitä tarpeeksi selkääntaputtajia tai kateellisia omassa tuttavapiirissäsi, koska täällä roikut varoistasi leuhkimassa?

Voi itku, kun niin kiukuttaa!

Kyllä juu kiukuttaa sinun keksimät jutut, voi sentään kun riepookin. 😂

Vierailija
30/67 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin kykyjensä mukaan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/67 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään tajua mikä provon yritys tämä oli, mutta välitä niiden muksujen terveydestä niin, ettet pue temua päälle, mieluummin se kirpputori. 

Mä en myöskään ymmärrä koko tulokulmaa, onko ideana v*ttuilla pienituloisille vai?




Juurihan täällä kerrottiin, että olen pienituloinen. 

Ap

Vierailija
32/67 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. 🥱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/67 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä onnettomia nettimiljonäärejä oikein tupsahtaa näille palstoille? 😂 Ja jos olet oikea miljonääri (jota en usko), niin eikö sinulla riitä tarpeeksi selkääntaputtajia tai kateellisia omassa tuttavapiirissäsi, koska täällä roikut varoistasi leuhkimassa?

Voi itku, kun niin kiukuttaa!

Kyllä juu kiukuttaa sinun keksimät jutut, voi sentään kun riepookin. 😂

En ole ap.

Vierailija
34/67 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi laps ressukoita, koulussa haukkuvat temun mukamas merkkivaatteita.

Meidän lapset ovat niin hyvätasoisessa koulussa, ettei siellä kiusata.


Lisäksi heillä on hyvä itsetunto kaikilla.


Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/67 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukin kykyjensä mukaan. :)


Niinpä. Me maksamme veroja palkoista, vuokratulosta sekä nyt myös perinnöistä 😊.



Ap

Vierailija
36/67 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettelee merkkejä ja rahoja... Niin noloa.

Vierailija
37/67 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittava aloitus. Oma varallisuuteni on noin 7 miljoonaa. Ei tulisi mieleenkään ostaa mitään temusta tms. rojuloista.

Vierailija
38/67 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään tajua mikä provon yritys tämä oli, mutta välitä niiden muksujen terveydestä niin, ettet pue temua päälle, mieluummin se kirpputori. 

Muksut tykkää kemikaaleista!

Vierailija
39/67 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oikeastaan kaikki. En koe tarpeelliseksi käydä vaateostoksilla. Jos vahingossa törmään hyvään vaatteeseen, ostan sen.

Vierailija
40/67 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luettelee merkkejä ja rahoja... Niin noloa.

Narsistikortti. 

Narsisti muuten pelaa häpeällä. Muiden ei tarvitse.


Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi