Ostin juuri lapsille ja itselle syksyvaatteet kirpparilta. Loput tilattu Temusta.
Meillä kolme alakouluikäistä lasta. Mukaan tarttui mm. Timberlandia, Adidasta jne..
Asumme Helsingissä ja tienaamme kumpikin n. 4000€/kk, itse vähän yli, mieheni vähän alle tuon. Lisäksi vuokratuloa 800€/kk ja lapsilisät 334€/kk.
Taloutemme yhteenlaskettu nettovarallisuus 1,2milj.€. Ei velkoja, kaksi isoa autoa.
Joko tee muut olette tehneet hankintoja elokuulle?
Kommentit (67)
Voi kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin, kun joku kehtaa ostaa temusta!
Vierailija kirjoitti:
Rikkaat pysyy rikkaina kun ostavat halpaa. Hyvä ap
Niinpä. Rikkaan tunnistaa mm. siitä, että he yrittävät kaikin tavoin peittää sen, että ovat rikkaita.
Köyhät ostavat velalla asuntoja, sijoitusasuntoja ja autoja. Rikkaat ostavat ne varoilla, jotka heillä jo on.
Ap
Voi laps ressukoita, koulussa haukkuvat temun mukamas merkkivaatteita.
Mistä näitä onnettomia nettimiljonäärejä oikein tupsahtaa näille palstoille? 😂 Ja jos olet oikea miljonääri (jota en usko), niin eikö sinulla riitä tarpeeksi selkääntaputtajia tai kateellisia omassa tuttavapiirissäsi, koska täällä roikut varoistasi leuhkimassa?
Vierailija kirjoitti:
Voi laps ressukoita, koulussa haukkuvat temun mukamas merkkivaatteita.
Mistä ne tietävät, että vaatteet on temusta?
Sitä paitsi merkkivaatteet ei ole mikään välttämättömyys. Kiusaajien vika on jos kiusataan, ei vanhempien.
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä onnettomia nettimiljonäärejä oikein tupsahtaa näille palstoille? 😂 Ja jos olet oikea miljonääri (jota en usko), niin eikö sinulla riitä tarpeeksi selkääntaputtajia tai kateellisia omassa tuttavapiirissäsi, koska täällä roikut varoistasi leuhkimassa?
Voi itku, kun niin kiukuttaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä onnettomia nettimiljonäärejä oikein tupsahtaa näille palstoille? 😂 Ja jos olet oikea miljonääri (jota en usko), niin eikö sinulla riitä tarpeeksi selkääntaputtajia tai kateellisia omassa tuttavapiirissäsi, koska täällä roikut varoistasi leuhkimassa?
Voi itku, kun niin kiukuttaa!
Kyllä juu kiukuttaa sinun keksimät jutut, voi sentään kun riepookin. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään tajua mikä provon yritys tämä oli, mutta välitä niiden muksujen terveydestä niin, ettet pue temua päälle, mieluummin se kirpputori.
Mä en myöskään ymmärrä koko tulokulmaa, onko ideana v*ttuilla pienituloisille vai?
Juurihan täällä kerrottiin, että olen pienituloinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä onnettomia nettimiljonäärejä oikein tupsahtaa näille palstoille? 😂 Ja jos olet oikea miljonääri (jota en usko), niin eikö sinulla riitä tarpeeksi selkääntaputtajia tai kateellisia omassa tuttavapiirissäsi, koska täällä roikut varoistasi leuhkimassa?
Voi itku, kun niin kiukuttaa!
Kyllä juu kiukuttaa sinun keksimät jutut, voi sentään kun riepookin. 😂
En ole ap.
Vierailija kirjoitti:
Voi laps ressukoita, koulussa haukkuvat temun mukamas merkkivaatteita.
Meidän lapset ovat niin hyvätasoisessa koulussa, ettei siellä kiusata.
Lisäksi heillä on hyvä itsetunto kaikilla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kukin kykyjensä mukaan. :)
Niinpä. Me maksamme veroja palkoista, vuokratulosta sekä nyt myös perinnöistä 😊.
Ap
Luettelee merkkejä ja rahoja... Niin noloa.
Huvittava aloitus. Oma varallisuuteni on noin 7 miljoonaa. Ei tulisi mieleenkään ostaa mitään temusta tms. rojuloista.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään tajua mikä provon yritys tämä oli, mutta välitä niiden muksujen terveydestä niin, ettet pue temua päälle, mieluummin se kirpputori.
Muksut tykkää kemikaaleista!
Minulla on oikeastaan kaikki. En koe tarpeelliseksi käydä vaateostoksilla. Jos vahingossa törmään hyvään vaatteeseen, ostan sen.
Vierailija kirjoitti:
Luettelee merkkejä ja rahoja... Niin noloa.
Narsistikortti.
Narsisti muuten pelaa häpeällä. Muiden ei tarvitse.
Ap
Perintöveroa maksamme tänä vuonna yhteensä 90 000€. Sillä rahalla elättää kaksi Te-toimiston virkailijaa vuoden ajan.
Ostamme muuten myös aina punalaputettuja tuotteita.
Ap