Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon kateellinen keski-ikäisille naisille, jotka on pieniä ja siroja

Vierailija
31.08.2025 |

Näyttävät kauniilta pitkään.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän kannattaa käydä luuntiheysmittauksessa: osteoporoosiriski on kohonnut.

Vierailija
2/19 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli sellainen: päihde- ja mielenterveysongelma, mukana elämänmittainen syömishäriö. Oikein nätti oli päihteistä huolimatta, miehiä riitti.

Hän sai päällekkäin kaksi dementiasairautta ja kuoli niihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hyvä puoli isoluusuidessa on, että epäilen omaavani vahvat luut. Mitään ei ole murtunut koskaan. Olen tietysti varovainen myös. 

Vierailija
4/19 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini oli sellainen: päihde- ja mielenterveysongelma, mukana elämänmittainen syömishäriö. Oikein nätti oli päihteistä huolimatta, miehiä riitti.

Hän sai päällekkäin kaksi dementiasairautta ja kuoli niihin.

Kaikki eivät ole kuin äitisi. Usein nuo kauniit naiset on menestyneitä, ja elävät menestyneen ja hyvätuloisen puolisonsa kanssa jossain Westendissä.

Ap

Vierailija
5/19 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei keski-ikäisten naisten kannata vaivautua pysymään hoikkana ja laittautumaan. Mies ajattelee kuitenkin seksin aikana 15-25 vuotiaita naisia.

Vierailija
6/19 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tällainen pieni ja siro. Ei mun elämässä ainakaan ole mitään kadehdittavaa. Ihan tavallista keski-ikäisen elämää vietän. Paljon töitä ja unettomia öitä.

Vierailija
7/19 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tällainen pieni ja siro. Ei mun elämässä ainakaan ole mitään kadehdittavaa. Ihan tavallista keski-ikäisen elämää vietän. Paljon töitä ja unettomia öitä.

Johtuuko ne työt ja unettomat yöt pienuudesta ja siroudesta? Ajatteletko, että isokokoisella ei ole liikaa töitä ja unettomia öitä?

Ap

Vierailija
8/19 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei keski-ikäisten naisten kannata vaivautua pysymään hoikkana ja laittautumaan. Mies ajattelee kuitenkin seksin aikana 15-25 vuotiaita naisia.

Minulla ei ole miestä, eikä tule. Laittaudun ihan vain itseni iloksi. 

Vierailija
9/19 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla tuntemistani hyvin siroista naisista on syömishäriötausta. Vaikka asuisivatkin Westendissä.

Vierailija
10/19 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki.

Monet pienet ja sirot alkaa muistuttamaan jo ruipeloa kun se vähäinenkin lihasmassa katoaa..

Vierailija
11/19 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin mieheni 26-vuotiaana ja kyllä hän oli ihan hulluna minuun ja on vieläkin! Ei tuo raja nyt niin noi jyrkkä ole ja kaunis nainen on aina kaunis.

Vierailija
12/19 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se hyvä puoli isoluusuidessa on, että epäilen omaavani vahvat luut. Mitään ei ole murtunut koskaan. Olen tietysti varovainen myös. 

Luut ovat kaikilla samaa kokoa, olet vain läski. 

Vierailija
13/19 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun vaimo on myös pieni ja siro.tosi seksikäs paketti vaikka ikää 54v .terhakkaat pikku tisut ja hyvä peppu

Vierailija
14/19 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas miesvihaa....

Vierailija
15/19 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki.

Monet pienet ja sirot alkaa muistuttamaan jo ruipeloa kun se vähäinenkin lihasmassa katoaa..

Näyttelijä Alexandra Rapaport on ainakin todella upea vaikka hänellä on ikää jo 53. Pituutta 162 cm ainakin Wikipedian mukaan.

Ap

Vierailija
16/19 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi tyytyväinen omaan keski-ikäiseen lihaksikkaaseen, leveäharteiseen, terveeseen ja toimivaan kroppaani!

Vierailija
17/19 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luut ovat kaikilla samaa kokoa, olet vain läski. 

Ahaa, 150-senttisellä ja 170-senttisellä on siis täysin saman kokoiset luut? Miten toinen voi olla silloin pidempi?

Vierailija
18/19 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työkaverina reilusti ylipainoinen nainen ja itse olen sellainen 155 cm taskuvenus niin muutkin ovat kommentoineet että hauskan näköistä jos olemme vierekkäin, niin toinen on tuplasti isompi kuin toinen.

Vierailija
19/19 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitini oli sellainen: päihde- ja mielenterveysongelma, mukana elämänmittainen syömishäriö. Oikein nätti oli päihteistä huolimatta, miehiä riitti. Hän sai päällekkäin kaksi dementiasairautta ja kuoli niihin.

Kaikki eivät ole kuin äitisi. Usein nuo kauniit naiset on menestyneitä, ja elävät menestyneen ja hyvätuloisen puolisonsa kanssa jossain Westendissä.

Ap

Tuo on pelkkä mielikuva. Minun mummoni oli pieni ja siro loppuun asti, samoin isäni, ehkä minäkin. Se on geeneissä. Kaikkiin ei vain rasva tartu samalla tavalla, eikä ole samanlaista ruokahaluakaan. Jotkut hormonithan sitä ruokahalua ja kylläisyyttäkin säätelee. Mutta ruumiinrakenne on kuitenkin eri asia kuin vain paino tai lihominen, eli on enemmän luustokysymys. Siihen liittyy myös suurempi osteoporoosiriski ja alttius luunmurtumiin. Liittyy myös parempi soveltuvuus tiettyihin urheilulajeihin, jotka edellyttävät siroa rakennetta. Valitettavasti ei kuitenkaan liity mitenkään Westendiin tai taloudelliseen menestykseen, eikä myöskään päihde- tai mielenterveysongelmiin.