Tästä tunnistaa ihmisen joka on edelleen todella alhaisessa mielentilassa ja ns "värähtelyssä"
Sille on kokoajan kaikku uhka ja vaarallista ja kaikki vahinoittavat hänen elintilaansa. Yhteiskunnassa tää näyttäytyy jatkuvana eläinten mustamaalaamisena, pelkäämisenä. Hysterian kehittäminen aivan kaikesta. Poliittinen vastustaja on aina mustamaalattava, rikkaat on ajettava alas, pärjääjä on ajettava alas, totuuden puhuja on ajettava alas, kaikki järki on ajettava alas, "eliitti" on ajettava alas. Kokoajan tulee joku uusi ilmiö mikä uhkaa kaikkia, uusi virus, aurinko polttaa kaikki hengiltä jne. Tälläne ihmine elää tästä kakasta ja media nauttii ruokkii sitä. Toi ihmistyyppi on kaikkein eniten manipuloitavissa oleva ihmistyyppi, koska se elää edelleen apinan aivoilla. Kukaan ei uhkaa eikä pidättele sua!