Lue keskustelun säännöt.
Eikö laihalle saa sanoa, että on laiha?
23.06.2026 |
Ei ole tervettä olla liian laiha, se voi olla myös patologista se laihuus, onhan näitä esimerkkejä suomi"julkkiksissakin", kun jänteet nåkyy käsivarsissa, etumus on aivan lattana jne.
Sen lisäksi, että on epäterveellistä itselle niin antaa sairaalloista esimerkkiä kasvuiässä oleville tytöille, ja miksei pojillekin, ja näyttää rumalta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Laihduta, läski!