Miten olla hyvinvoiva ja naisellinen?
Ohjeita ja vinkkejä siihen miten voisin voida paremmin. Pitkään olen vain tehnyt töitä ja huomioinut muut. Nyt tuli sellainen olo, että on minun vuoroni saada elää mukavaa ja naisellista elämää. Ei ketään muuta varten, vain ihan omaksi iloksi. Eikä kauhean kallista muutosta, vaan jotain järkevää pienellä rahalla.
Kommentit (21)
Muumimammakin on nainen, hoivaaja ja toisten auttaja. Mistähän hän tykkää muuten? Ainakin kiva käsilaukku on tarpeen ja voihan se olla vaikka reppu.
Jos tykkää käydä uimassa tai kylpylässä, niin siellä voi hemmottelua itseään jollain ihanalla suihkusaippualla ja voiteella. Onnistuuhan se kotonakin. Mutta siis uinti ja sauna tuovat aina hyvää oloa. Sitten hiusten laitto ja kivat vaatteet päälle ja kaffelle.
Tyyny, hyvä huoneilma makuuhuoneessa
YouTube-jumpat
Kivoja vaatteita kirppikseltä
Essence-meikit (esim. Tokmanni)
Ammattioppilaitoksen kampaamot ja kosmetologit
Normalin hammashoitotuotteet
Uimahallipäivä viikoittain
Klassista musiikkia radiosta tai Spotifysta viikoittain
Kirjastosta hyvinvointiaiheisia kirjoja ja hyvänolon kirjoja
Verkkokirjastossa terveyslehtien lukeminen
Joka päivä liikuntahetki
Kasvisruokapäiviä (jos et vielä ole kasvissyöjä)
Värianalyysi. Sen avulla opin näkemään vaatteiden sopivuuden itselle. Ja ylipäätään erotin kylmät ja lämpimät sävyt toisistaan. Vielä kun oppisi värien yhdistämistä, niin olisin jo mestari.
Vierailija kirjoitti:
Tyyny, hyvä huoneilma makuuhuoneessa
YouTube-jumpat
Kivoja vaatteita kirppikseltä
Essence-meikit (esim. Tokmanni)
Ammattioppilaitoksen kampaamot ja kosmetologit
Normalin hammashoitotuotteet
Uimahallipäivä viikoittain
Klassista musiikkia radiosta tai Spotifysta viikoittain
Kirjastosta hyvinvointiaiheisia kirjoja ja hyvänolon kirjoja
Verkkokirjastossa terveyslehtien lukeminen
Joka päivä liikuntahetki
Kasvisruokapäiviä (jos et vielä ole kasvissyöjä)
YouTubessa ja Instagramissa on tilejä, joissa opetetaan pukeutumaan edullisesti mutta tyylikkäästi ja esimerkiksi kampausten tekoa. Näitä kannattaa seurata ja opetella.
Eroa miehestä, jos sulla on sellainen, ja ala elä vain itsellesi.
Välttelen vapaa-ajalla sellaista miehistä älämölöä eli elokuvat ym, joissa vain hurjastellaan ja tapellaan. Joskus se auttaa rauhoittamaan ja tilalle jotakin mistä itse tykkää. Ehkä jotain naisellista, mitä se kellekin sitten on.
Vierailija kirjoitti:
Eroa miehestä, jos sulla on sellainen, ja ala elä vain itsellesi.
Ei ole tarkoitus erota miehestä. Ihan vain kohentaa muuten omaa oloa
He! Millaisia on Normalin hammashoitotuotteet? Suositukset.
Aloin laulamaan naiskuorossa, se on kivaa.
Voi hyvin ja innostu elämästä. Rahalla et saa hyvinvointia.
Tee itsellesi hyvää.
Jos esim työ stressaa, lisää hyötyliikuntaa.
Itse avioeron jälkeen kävin matalissa vesissä. Kävin juttelemassa ammattilaisen kanssa ja sanoi tee niitä, mitkä tekee hyvälle päälle.
Budjetti heitti myös häränpyllyä. Sain % kirppispaikan ja aloin karsimaan kotia.
Siitä seurasi hyviä asioita. Kävin joskus katsomassa vaatehuonetta, kun kaikki oli ojennuksessa.
Minulle kertyi puskuria ja kun tuli hammaslääkärilasku, maksoin säästöillä.
Paras käyttöön, esim kaunein pussilakana käyttöön.
Koska vapaa-aikaa oli paljon, aloin miettimään vaateyhdistelmiä. Enää en ottanut ekoja housuja päälle, vaan oli kokonaisuus, myös huivit, korut.
Pieni juttu, joka on vieläkin käytössä. Vein aamulla petivaatteet ulos. Illalla mukavampi mennä sänkyyn ja tuli aina pedattua sänky.
Aloin panostaa syömiseen, joka tarkoitti myös parempaa kroppaa ja sain myös enemmän huomiota.
Syö vähemmän ja jätä kaikki herkut pois.
Miksi niin monet naiset jättävät itsensä huomiotta??? Terveelliset elämäntavat: säännöllinen liikunnan harrastaminen ja terveellinen ruokavalio. Lisäksi muuta mielekästä harrastusta. Pitää olla myös omaa aikaa.
Voimalla hyvin ja olemalla nainen. Kuuppa kuntoon, elämä kuntoon, liikuntaa ja raitista ilmaa, kasvisruokaa eikä mitään rasvalaardia purkista.
Vedä rajat. Ota omaa aikaa, hemmottele itseäsi (päiväunet, pitkä suihku, kunnon voileipä, ihan tavallisia asioita, mutta kiireettä ja oma itse ensin). Kyllä ne muut pärjäävät, päästä irti langoista. Hyvinvointi alkaa siitä kun ei tarvitse ajatella muiden puolesta. T ent omaishoitaja
Panosta hyvään uneen. Ainakin hyvä tyyny auttaa kummasti. Sänky on jo vähän kalliimpi ostos, mutta sekin voisi olla joskus tarpeen vaihtaa. Pimennysverhot näin valkoisina öinä.