Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten rima on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.

Vierailija
22.06.2026 |

Olen tavallinen mies. Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä.

Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä. Heidänkin odotuksensa tuntuvat olevan vähintään pitkä, komea, hyväpalkkainen, jännä ja itsevarma mies. Tavallinen, kunnollinen mies ei kiinnosta enää naisia.

Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä. Miksi naisten vaatimukset ovat hyväksyttäviä, mutta miehen mieltymykset ovat ongelma?

Tuntuu siltä, että osa naisista on saanut täysin vääristyneen kuvan omasta markkina-arvostaan. Sosiaalinen media, feminismi ja deittisovellukset ovat luoneet illuusion, että jokainen ansaitsee sen yhden prosentin miehen eli sen miehen joka on lentäjälääkärimiesmalli vaikka nainen itse ei olisi edes kaunis. Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia.

Ei ihme, että niin moni mies luovuttaa, jos mies uskaltaa sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen, niin naiset heti tuomitsevat sen.

Kommentit (593)

Vierailija
441/593 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.cambridge.org/core/journals/politics-and-the-life-sciences/…

"the top 1% of men receive 16% of women’s likes, the top 15% receive 50%, while the bottom 50% are left with 4% of women’s likes (Edmunds, Reference Edmunds2017; Steinberg, Reference Steinberg2024)."

AP on täysin oikeassa! Tutkimuksetkin sanovat samaa!

Ihmiset hiljenivät heti kun faktat tuotiin pöydän ääreen! Naisia kiinnostaa vain top 15 % miehet! Tämä on todistettu!

Mitkä faktat? Naiset tykkää apeissa valikoidummin miehistä kun taas miehet sarjatykkää liki kaikista naisista. Ja kun miettii, miten huonoja profiileja miehet tekee, ei ole ihmekään että osa saa vähän tykkäyksiä. 

Itse olen kyllä täysin eri mieltä ja olen mies. Minusta naisten profiilit ovat todella huonoja, erittäin sekavia on paljon. Välillä on päiviä ettei esimerkiksi tinderiä selaamalla tule ainuttakaan tykkäiltävää naista vastaan. Huonon siitä profiilista tekee esimerkiksi naisten kuvat. Kuvia lomareissuilta ulkomailta, Lapin tuntureita, terasseilta, festareilta, salilta, harrastuksista ja rannalta. Jään miettimään mikä nainen on oikeasti. Miksi ne kuvat eivät ole esim vaikka kotona otettuja neutraaleja joissa ei esitetä mitään? Minua on lukuisia kertoja kehuttu esimerkiksi todella fiksuksi, jopa sovelluksen ainoaksi järkeväksi mieheksi jonka kanssa on jopa kiva tutustua ja olenkin käynyt kyllä treffeillä ja on tykätty, jopa vuosia kyselty perääni, mutta ei voisi vähempää kiinnostaa sellainen määrä esittämistä mitä 90% naisista tekee deittiäpeissä. M40

Niin, sinusta. Mutta keskivertotindermieskäyttäjä ei lue edes naisen profiilia, katsoo vaan kuvan ja antaa tykkäyksen, jos kuvassa on vähänkin naista muistuttava hahmo.

SItäpaitsi, saamasi kehut kertovat muitten miesten huonoista profiileista ja tasosta, kuten tuo jolle vastasit kirjoitti.

Vierailija
442/593 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on naisten oma ongelma, jos on varaa olla ronkeli. 

Ei ole siinä vaiheessa joskun syntyvyys on laskenut jo niin alas että suomalaiset katoavat maan päältä.

Tajuatko? Siis suomalaiset katoavat kokonaan, vain koska nykynaiselle ei mikään riitä.

 

Silloin todellakin kriteerit ovat liian suuret jos se johtaa koko sivilisaation katoon. Toki meidät korvaa vahvempi kulttuuri.

Miksi naisten pitäisi kelpuuttaa paskoja miehiä vain jotta suomalaiset kansana säilyisivät olemassa? Aika sairasta syyttää sukupuutosta naisia, jotka ovat (muka) liian ronkeleita, samalla kun et vaadi miehiltä mitään. Miesten pitää itse olla parempia, eikä se tarkoita mitään supersankaria. Se tarkoittaa naista kaltaisenaan ihmisenä kohtelevaa, tasapainoista miestä, joka ei syytä muita ongelmistaan ja ajattelee muutakin kuin seksiä ja omaa napaansa.

Jos kerran miehet eivät pane omaa kortta kekoon maansa hyväksi, niin suomalaiset saavatkin kadota maan päältä. Ei ole mitään syytä miksi vain naisten pitäisi tulla vastaan ja miesten ei.

Suomalainen mies nyt sattuu olemaan globaalisti jotain top-10% helposti. Pitkä, koulutettu, valkoinen, naisia hyvin kohteleva, tasa-arvoon uskova...kuuminta hottia kaikkialla muualla paitsi kotosuomessa. Kokeilisit vaikka Intiaa hetkeksi niin voisi tulla suomimiestä ikävä. 

 

Jos globaali top-10% ei kelpaa, niin kyllä, vika on silloin naisissa. 

Ja sen jälkeen heräsit käsi housussa noiden lapsellisten kuvitelmiesi jälkeen.

Jos kerran muualla on olevinaan paremmin, niin miksi olet vielä täällä?

Miksi ihmeessä kuvittelet että olisin vielä täällä?

Koska jos olisit elämääsi tyytyväinen ja/tai jossain muualla, et valittaisi tässä.

Asun ulkomailla, sekstaan nuorten nättien naisten kanssa ja illastan fiineissä ravintoloissa. Terkkuja vaan sosialistihelvettiin.

Tota et usko itsekään ja olet niin katkera, ettet näe edes päiväunia tuollaisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/593 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on naisten oma ongelma, jos on varaa olla ronkeli. 

Ei ole siinä vaiheessa joskun syntyvyys on laskenut jo niin alas että suomalaiset katoavat maan päältä.

Tajuatko? Siis suomalaiset katoavat kokonaan, vain koska nykynaiselle ei mikään riitä.

 

Silloin todellakin kriteerit ovat liian suuret jos se johtaa koko sivilisaation katoon. Toki meidät korvaa vahvempi kulttuuri.

Voihan miehet parantaa tasoaan, se ei paljoa vaadi. On sellainen, että nainen huomaa, miten siinä on hyvä mies puolisoksi ja lasten isäksi.

Yksinkertaisen ihmisen postaus. Mies voi parantaa tasoaan, mutta se rima nousee jatkuvasti. Vaatimukset kasvavat. 

 

Naisetkin voisivat laihduttaa. Ja reippaasti.

Millähän tavalla se rima muka nousee ja jos nouseekin, miksi se on ongelma vain naisten kohdalla? Miksi heidän pitäisi tyytyä huonoon ja miesten ei?

Mukavaa myös, että viestisi lopussa heität saman tien esimerkin siitä, miksi sinä ja muut surkkumiehet olette ilman naista.

Kuinka pihalla täytyy olla jos ei ole huomannut miten miehen täytyy olla enemmän ja enemmän jatkuvasti?

 

Pitää olla 183cm+. Se oli hetki sitten 180cm+ Se oli hetki sitten 175cm+. Se oli hetki sitten 170cm+....

 

Mukavaa myös, että viestisi lopussa heität saman tien esimerkin siitä, miksi sinä ja muut tyhmeliininaiset ajatte koko yhteiskunnan tuhoon.

Onko heittää ihan oikeitakin "kohtuuttomia" vaatimuksia, joita miehet kohtaa, eikä vain pituutta? Muutenkin sairasta valittaa että nainen haluaa pitkän miehen kun miehet itsekin tämän tästä vaativat naisilta nuoruutta, hoikkuutta jne.

Mukavaa on huomata, ettet sitten myöskään osaa vastata kuin epämääräisellä "tyhmät naiset tuhoaa Suomen" -fraasilla, kun huomautin miten asiattomalla laihdutuskäskyllä paljastit miksi sinunkaltaisilla miehillä ei ole vientiä. Märiset siitä että nainen X haluaa tietyn mittaisen miehen mutta samalla itse sanot naisia läskeiksi.

Tätä väittelyä on turha käydä, koska äärimmäisen harva nainen pystyy edes kuvittelemaan mitä meno pariutumisleikeissä on miehenä. Eräs influensseri-nainen yritti päästä treffeille miehenä ja sai niin paljon paskaa niskaan naisilta että teki itsemurhan. 

Ja voit varmaan antaa vähän lisätietoa kuka tämä influensseri edes oli? 

Ihan oikeasti, luuletko kenenkään uskovan tuota paskaa? Tinder ja muut ovat julmia, useimmilla miehillä ei ole sellaista vuorta kiivettävänä kuin väität.

https://youtube.com/shorts/_PZXeXUYfYU?si=Pzrci3eyk7LmHihm

 

Norah Vincent, a journalist and author who disguised herself as a man for 18 months to explore the male experience, died by medically assisted suicide on July 6, 2022, at the age of 53. Her undercover experiment, which included dating women, was detailed in her 2006 book, Self-Made Man.

 

Jaa et uskonut? Ignorance is a bliss.

Vierailija
444/593 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on naisten oma ongelma, jos on varaa olla ronkeli. 

Ei ole siinä vaiheessa joskun syntyvyys on laskenut jo niin alas että suomalaiset katoavat maan päältä.

Tajuatko? Siis suomalaiset katoavat kokonaan, vain koska nykynaiselle ei mikään riitä.

 

Silloin todellakin kriteerit ovat liian suuret jos se johtaa koko sivilisaation katoon. Toki meidät korvaa vahvempi kulttuuri.

Ei suomalaiset katoa koska alle prosentti suomalaisista miehistä, eli inselit, ei saa seksiä.

Vierailija
445/593 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten taso on aivan liian matalalla naisten riman suhteen, ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.

Vierailija
446/593 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän on ratkaisu: luovu naisen tarpeestasi. Unohda heidät ja naisia mielistelevä yhteiskunta. Anna naisten ihan rauhassa jakaa itseään jännämiehille nauttien seurauksistaan. He saavat nyt vihdoin feminisminsä myötä sitä mitä halusivat: itsenäisyyttä, vapautta ja seksuaalista voimaantumista vahvojen korkeatasoisten miesten kanssa. Mutta onnellisuus - se heistä alkaa kadota. Pikkuhiljalleen heidän viehätysvoimansa kuihtuu, eivätkä jännämiehet enää heitä halua. Nyt aletaankin jo pohtimaan hyvien miesten katoa eikä lainkaan ajatella omien valintojen ja vastuun välistä suhdetta.

 

Aloittajalla on asiat hyvin. Kun tutkit asiaa syvällisesti, et tarvitse (länsimaalaista) naista mihinkään. Naisia kauhistuttaa mies joka voi olla onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä ilman heitä. Mikäli parisuhde on se mitä haluat, tiedä mistä et ole valmis tinkimään ja pidä siitä kiinni (huomioi kuitenkin oma statuksellinen sekä ulkonäöllinen tasosi, pysy realistisena).

Sä nyt jälleen kerran sorrut asettamaan miehen naisen elämän keskiöön. Minä, mies!!!!

 

Et tajua omahyväisyydessäsi, että nainen VALITSEE olla ilman miestä, mitään miestä, keään miestä, edes sitä jännämiestä. Ilman sua. 

 

Jos sulla olisi aivot, joilla ajatella, ymmärtäisit, että tähän tilanteeseen on päädytty siksi, ettei naisia enää kiinnosta alkaa parisuhteeseen, ellei se tuo positiivisia asioita hänen elämänsä. Sä et selvästikään tuo, joten olet jatkossakin yksin.  

Olen olemassa, hengitä, maksan veroja ja käyn töissä.

 

Vähin mitä naiset voisivat tehdä on palkita seksillä. Mieluiten myös rakkaudella.

Sä saat pomolta palkkaa. Ehkä saisit osan seksinä. Kukaan nainen ei ole sulle mitään velkaa.

Miksi mies on sitten velkaa naisen turvallisuuden kollektiivisesti vs idän barbaarit? Puhumattakaan kuinka kollektiivisena ryhmänä naiset eivät edes maksa nettoveroja, kiitos julkisen duunit jotka se sama nettoveronmaksajainceli-mies maksaa.

 

Mies siis maksaa verot (=julkisen duunit), takaa turvallisuuden ja saa lämmintä kättä palkaksi.

Aika paska diili etten sanoisi. Kannattaa siis erota reservistä ja minimoida veron maksu.

Uliulului. Uliuliuli uliiiiii.

Poliisit, yhteiskunta, palomiehet, vartijat, terveydenhuolto, sotilaat, kaikki pitävät huolta niin miehistä kuin naisista kuin lapsistakin.

Yhteiskunta on olemassa sen kansalaisia varten, ei toisinpäin.

Ja jos asia noin kyrpii sua, olet vapaa muuttamaan haluamaasi maahan toteuttamaan itseäsi. Vaikutat sellaiselta, joka tykkäisi asua Trumplandiassa, palvomassa häntä. Menejo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
447/593 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on naisten oma ongelma, jos on varaa olla ronkeli. 

Ei ole siinä vaiheessa joskun syntyvyys on laskenut jo niin alas että suomalaiset katoavat maan päältä.

Tajuatko? Siis suomalaiset katoavat kokonaan, vain koska nykynaiselle ei mikään riitä.

 

Silloin todellakin kriteerit ovat liian suuret jos se johtaa koko sivilisaation katoon. Toki meidät korvaa vahvempi kulttuuri.

Voihan miehet parantaa tasoaan, se ei paljoa vaadi. On sellainen, että nainen huomaa, miten siinä on hyvä mies puolisoksi ja lasten isäksi.

Yksinkertaisen ihmisen postaus. Mies voi parantaa tasoaan, mutta se rima nousee jatkuvasti. Vaatimukset kasvavat. 

 

Naisetkin voisivat laihduttaa. Ja reippaasti.

Olen hoikka, ollut aina, mutta en mä silti ottaisi sua kumppanikseni, koska olet ällöttävä ja arvostan ihmistä, joka arvostaa toisessa muita seikkoja kun vain ulkonäköä. Kivaa yksinäistä loppuelämää 🤗 

Vierailija
448/593 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on naisten oma ongelma, jos on varaa olla ronkeli. 

Ei ole siinä vaiheessa joskun syntyvyys on laskenut jo niin alas että suomalaiset katoavat maan päältä.

Tajuatko? Siis suomalaiset katoavat kokonaan, vain koska nykynaiselle ei mikään riitä.

 

Silloin todellakin kriteerit ovat liian suuret jos se johtaa koko sivilisaation katoon. Toki meidät korvaa vahvempi kulttuuri.

Ei suomalaiset katoa koska alle prosentti suomalaisista miehistä, eli inselit, ei saa seksiä.

Heh heh. Heitäppä lähteet peliin sitten. Kuulosti kovasti päästä heitetyltä luvulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
449/593 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on naisten oma ongelma, jos on varaa olla ronkeli. 

Ei ole siinä vaiheessa joskun syntyvyys on laskenut jo niin alas että suomalaiset katoavat maan päältä.

Tajuatko? Siis suomalaiset katoavat kokonaan, vain koska nykynaiselle ei mikään riitä.

 

Silloin todellakin kriteerit ovat liian suuret jos se johtaa koko sivilisaation katoon. Toki meidät korvaa vahvempi kulttuuri.

Miksi naisten pitäisi kelpuuttaa paskoja miehiä vain jotta suomalaiset kansana säilyisivät olemassa? Aika sairasta syyttää sukupuutosta naisia, jotka ovat (muka) liian ronkeleita, samalla kun et vaadi miehiltä mitään. Miesten pitää itse olla parempia, eikä se tarkoita mitään supersankaria. Se tarkoittaa naista kaltaisenaan ihmisenä kohtelevaa, tasapainoista miestä, joka ei syytä muita ongelmistaan ja ajattelee muutakin kuin seksiä ja omaa napaansa.

Jos kerran miehet eivät pane omaa kortta kekoon maansa hyväksi, niin suomalaiset saavatkin kadota maan päältä. Ei ole mitään syytä miksi vain naisten pitäisi tulla vastaan ja miesten ei.

Suomalainen mies nyt sattuu olemaan globaalisti jotain top-10% helposti. Pitkä, koulutettu, valkoinen, naisia hyvin kohteleva, tasa-arvoon uskova...kuuminta hottia kaikkialla muualla paitsi kotosuomessa. Kokeilisit vaikka Intiaa hetkeksi niin voisi tulla suomimiestä ikävä. 

 

Jos globaali top-10% ei kelpaa, niin kyllä, vika on silloin naisissa. 

Ja sen jälkeen heräsit käsi housussa noiden lapsellisten kuvitelmiesi jälkeen.

Jos kerran muualla on olevinaan paremmin, niin miksi olet vielä täällä?

Miksi ihmeessä kuvittelet että olisin vielä täällä?

Koska jos olisit elämääsi tyytyväinen ja/tai jossain muualla, et valittaisi tässä.

Asun ulkomailla, sekstaan nuorten nättien naisten kanssa ja illastan fiineissä ravintoloissa. Terkkuja vaan sosialistihelvettiin.

Tota et usko itsekään ja olet niin katkera, ettet näe edes päiväunia tuollaisesta.

Kiitti. Tuntuu kivalta olla niin menestynyt että luuserit yrittää vetää sua alas. 

Vierailija
450/593 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on naisten oma ongelma, jos on varaa olla ronkeli. 

Ei ole siinä vaiheessa joskun syntyvyys on laskenut jo niin alas että suomalaiset katoavat maan päältä.

Tajuatko? Siis suomalaiset katoavat kokonaan, vain koska nykynaiselle ei mikään riitä.

 

Silloin todellakin kriteerit ovat liian suuret jos se johtaa koko sivilisaation katoon. Toki meidät korvaa vahvempi kulttuuri.

Voihan miehet parantaa tasoaan, se ei paljoa vaadi. On sellainen, että nainen huomaa, miten siinä on hyvä mies puolisoksi ja lasten isäksi.

Yksinkertaisen ihmisen postaus. Mies voi parantaa tasoaan, mutta se rima nousee jatkuvasti. Vaatimukset kasvavat. 

 

Naisetkin voisivat laihduttaa. Ja reippaasti.

Miksi? Et sä silti naista saa. Ja jos nainen laihduttaa, hänen tasonsa nousee. Todennäköisyytesi saada ketään on jo nyt naurettavan heikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
451/593 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Pitäisi olla joku rima, nyt kaikki heinähöperöt miehenä naisilla.

Karalahteako tarkoitat? Jätkää jolla on korvien välissä pelkkää tyhjää, huumetuomioita ja velkoja + viisi lasta kolmelle eri naiselle?

Oletko yhtään miettinyt millaisia naisia hän saa, tämä uusinkin jota hän kuulemma kosi juhannuksena.

Nanna Karalahti on koulutettu ja kaunis nainen, miten Jere Karalahti voi saada sellaisen naisen? Todellisuus on se että naise viehättyy Karalahden kaltaisista miehistä eli miehistä jotka on "pahojapoikia" sellasia jotka tuo naisen elämään jännitystä, julkisuutta ja rahaa. 

Nämä höpinät ovat kyllä hauskoja. En tiedä yhdenkään lähipiirini naisen olevan kiinnostunut Karalahden tyyppisistä miehistä. Lähipiirini naiset ovat korkeasti koulutettuja, kauniita ja omillaan toimeen tulevia. Paino vaihtelee yksilöstä riippuen, mutta jokainen on kuitenkin liikunnallinen ja itsestään huolta pitäviä. Heidän puolisonsa ovat vastaavanlaisia. Mitään kirurgimallilentäjiä ei kellään ole, vaan pääasiassa eri akateemisilta aloilta valmistuneita. Yhden puoliso on lääkäri, mutta ulkonäöltään hän on aika tavallinen.

 

Mikä oli viestini pointti? Se, että jos ajattelet naisten viehättyvän päihteitä käyttävästä elämäntaparikollisesta niin se kertoo vain sinusta (sinun tasostasi?) ja ihailemistasi naisista.

Vierailija
452/593 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on naisten oma ongelma, jos on varaa olla ronkeli. 

Ei ole siinä vaiheessa joskun syntyvyys on laskenut jo niin alas että suomalaiset katoavat maan päältä.

Tajuatko? Siis suomalaiset katoavat kokonaan, vain koska nykynaiselle ei mikään riitä.

 

Silloin todellakin kriteerit ovat liian suuret jos se johtaa koko sivilisaation katoon. Toki meidät korvaa vahvempi kulttuuri.

Miksi naisten pitäisi kelpuuttaa paskoja miehiä vain jotta suomalaiset kansana säilyisivät olemassa? Aika sairasta syyttää sukupuutosta naisia, jotka ovat (muka) liian ronkeleita, samalla kun et vaadi miehiltä mitään. Miesten pitää itse olla parempia, eikä se tarkoita mitään supersankaria. Se tarkoittaa naista kaltaisenaan ihmisenä kohtelevaa, tasapainoista miestä, joka ei syytä muita ongelmistaan ja ajattelee muutakin kuin seksiä ja omaa napaansa.

Jos kerran miehet eivät pane omaa kortta kekoon maansa hyväksi, niin suomalaiset saavatkin kadota maan päältä. Ei ole mitään syytä miksi vain naisten pitäisi tulla vastaan ja miesten ei.

Suomalainen mies nyt sattuu olemaan globaalisti jotain top-10% helposti. Pitkä, koulutettu, valkoinen, naisia hyvin kohteleva, tasa-arvoon uskova...kuuminta hottia kaikkialla muualla paitsi kotosuomessa. Kokeilisit vaikka Intiaa hetkeksi niin voisi tulla suomimiestä ikävä. 

 

Jos globaali top-10% ei kelpaa, niin kyllä, vika on silloin naisissa. 

Ja sen jälkeen heräsit käsi housussa noiden lapsellisten kuvitelmiesi jälkeen.

Jos kerran muualla on olevinaan paremmin, niin miksi olet vielä täällä?

Miksi ihmeessä kuvittelet että olisin vielä täällä?

Koska jos olisit elämääsi tyytyväinen ja/tai jossain muualla, et valittaisi tässä.

Asun ulkomailla, sekstaan nuorten nättien naisten kanssa ja illastan fiineissä ravintoloissa. Terkkuja vaan sosialistihelvettiin.

Tota et usko itsekään ja olet niin katkera, ettet näe edes päiväunia tuollaisesta.

Rahalla se ostaa nuoria naisia, kaikki sen tietää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
453/593 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän on ratkaisu: luovu naisen tarpeestasi. Unohda heidät ja naisia mielistelevä yhteiskunta. Anna naisten ihan rauhassa jakaa itseään jännämiehille nauttien seurauksistaan. He saavat nyt vihdoin feminisminsä myötä sitä mitä halusivat: itsenäisyyttä, vapautta ja seksuaalista voimaantumista vahvojen korkeatasoisten miesten kanssa. Mutta onnellisuus - se heistä alkaa kadota. Pikkuhiljalleen heidän viehätysvoimansa kuihtuu, eivätkä jännämiehet enää heitä halua. Nyt aletaankin jo pohtimaan hyvien miesten katoa eikä lainkaan ajatella omien valintojen ja vastuun välistä suhdetta.

 

Aloittajalla on asiat hyvin. Kun tutkit asiaa syvällisesti, et tarvitse (länsimaalaista) naista mihinkään. Naisia kauhistuttaa mies joka voi olla onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä ilman heitä. Mikäli parisuhde on se mitä haluat, tiedä mistä et ole valmis tinkimään ja pidä siitä kiinni (huomioi kuitenkin oma statuksellinen sekä ulkonäöllinen tasosi, pysy realistisena).

Sä nyt jälleen kerran sorrut asettamaan miehen naisen elämän keskiöön. Minä, mies!!!!

 

Et tajua omahyväisyydessäsi, että nainen VALITSEE olla ilman miestä, mitään miestä, keään miestä, edes sitä jännämiestä. Ilman sua. 

 

Jos sulla olisi aivot, joilla ajatella, ymmärtäisit, että tähän tilanteeseen on päädytty siksi, ettei naisia enää kiinnosta alkaa parisuhteeseen, ellei se tuo positiivisia asioita hänen elämänsä. Sä et selvästikään tuo, joten olet jatkossakin yksin.  

Olen olemassa, hengitä, maksan veroja ja käyn töissä.

 

Vähin mitä naiset voisivat tehdä on palkita seksillä. Mieluiten myös rakkaudella.

Sä saat pomolta palkkaa. Ehkä saisit osan seksinä. Kukaan nainen ei ole sulle mitään velkaa.

Miksi mies on sitten velkaa naisen turvallisuuden kollektiivisesti vs idän barbaarit? Puhumattakaan kuinka kollektiivisena ryhmänä naiset eivät edes maksa nettoveroja, kiitos julkisen duunit jotka se sama nettoveronmaksajainceli-mies maksaa.

 

Mies siis maksaa verot (=julkisen duunit), takaa turvallisuuden ja saa lämmintä kättä palkaksi.

Aika paska diili etten sanoisi. Kannattaa siis erota reservistä ja minimoida veron maksu.

Koska siinä samalla puolustetaan myös omaa turvallisuutta ja pidetään omaa yhteiskuntaa koossa, pälli. 

Sinä voit rauhassa erota reservistä ja jättää verot maksamatta yhden miehen mielenosoituksena siitä ettet saa pillua kiitoksena olemassaolostasi. Miksi ketään kiinnostaisi? Ei sota eikä yhteiskunta yhtä itseään säälivää mulkeroa kaipaa.

Minä ainakin teen oman osani yhteiskunnassa, kuvittelematta, että olisin jotenkin oikeutettu käyttämään toisen ihmisen kehoa hyväkseni.

Puolustat yhteiskunnan sairaita rakenteita jotka tekevä sinusta arvottoman naisille, tyhmeliini. Hyvinvointiyhteiskuntaa maailman isoimmalla julkisella sektorilla ja miesmamutusta, bitch.

 

En kaipaa maailman etuoikeutetuinta, vaativinta ja lihavinta naisoletettua. Thank God rajat on auki ja globalisaatio ja vapaat markkinat pelastavat.

 

Minä ainakin teen oman osani yhteiskunnassa, kuvittelematta, että olisin jotenkin oikeutettu muiden tarjoamaan turvallisuuten ja julkisen tekoduuniin.

Miten joku voi olla noin pihalla maailman menosta.

Ja kuvittelee, että suomalaiset 80-kiloiset on maailman lihavimpia ja vaativimpia vaikka jenkkilässä naiset voi painaa viisinkertaisen määrä.

Näin tyhmän on pakko olla trolli.

Vierailija
454/593 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän on ratkaisu: luovu naisen tarpeestasi. Unohda heidät ja naisia mielistelevä yhteiskunta. Anna naisten ihan rauhassa jakaa itseään jännämiehille nauttien seurauksistaan. He saavat nyt vihdoin feminisminsä myötä sitä mitä halusivat: itsenäisyyttä, vapautta ja seksuaalista voimaantumista vahvojen korkeatasoisten miesten kanssa. Mutta onnellisuus - se heistä alkaa kadota. Pikkuhiljalleen heidän viehätysvoimansa kuihtuu, eivätkä jännämiehet enää heitä halua. Nyt aletaankin jo pohtimaan hyvien miesten katoa eikä lainkaan ajatella omien valintojen ja vastuun välistä suhdetta.

 

Aloittajalla on asiat hyvin. Kun tutkit asiaa syvällisesti, et tarvitse (länsimaalaista) naista mihinkään. Naisia kauhistuttaa mies joka voi olla onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä ilman heitä. Mikäli parisuhde on se mitä haluat, tiedä mistä et ole valmis tinkimään ja pidä siitä kiinni (huomioi kuitenkin oma statuksellinen sekä ulkonäöllinen tasosi, pysy realistisena).

Sä nyt jälleen kerran sorrut asettamaan miehen naisen elämän keskiöön. Minä, mies!!!!

 

Et tajua omahyväisyydessäsi, että nainen VALITSEE olla ilman miestä, mitään miestä, keään miestä, edes sitä jännämiestä. Ilman sua. 

 

Jos sulla olisi aivot, joilla ajatella, ymmärtäisit, että tähän tilanteeseen on päädytty siksi, ettei naisia enää kiinnosta alkaa parisuhteeseen, ellei se tuo positiivisia asioita hänen elämänsä. Sä et selvästikään tuo, joten olet jatkossakin yksin.  

Olen olemassa, hengitä, maksan veroja ja käyn töissä.

 

Vähin mitä naiset voisivat tehdä on palkita seksillä. Mieluiten myös rakkaudella.

Sä saat pomolta palkkaa. Ehkä saisit osan seksinä. Kukaan nainen ei ole sulle mitään velkaa.

Miksi mies on sitten velkaa naisen turvallisuuden kollektiivisesti vs idän barbaarit? Puhumattakaan kuinka kollektiivisena ryhmänä naiset eivät edes maksa nettoveroja, kiitos julkisen duunit jotka se sama nettoveronmaksajainceli-mies maksaa.

 

Mies siis maksaa verot (=julkisen duunit), takaa turvallisuuden ja saa lämmintä kättä palkaksi.

Aika paska diili etten sanoisi. Kannattaa siis erota reservistä ja minimoida veron maksu.

Kaikki maksavat veroja.

Kaikki hyötyvät yhteiskunnan tuottamista palveluista.

Sä oot vaan nolo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
455/593 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on naisten oma ongelma, jos on varaa olla ronkeli. 

Ei ole siinä vaiheessa joskun syntyvyys on laskenut jo niin alas että suomalaiset katoavat maan päältä.

Tajuatko? Siis suomalaiset katoavat kokonaan, vain koska nykynaiselle ei mikään riitä.

 

Silloin todellakin kriteerit ovat liian suuret jos se johtaa koko sivilisaation katoon. Toki meidät korvaa vahvempi kulttuuri.

Voihan miehet parantaa tasoaan, se ei paljoa vaadi. On sellainen, että nainen huomaa, miten siinä on hyvä mies puolisoksi ja lasten isäksi.

Yksinkertaisen ihmisen postaus. Mies voi parantaa tasoaan, mutta se rima nousee jatkuvasti. Vaatimukset kasvavat. 

 

Naisetkin voisivat laihduttaa. Ja reippaasti.

Miksi? Et sä silti naista saa. Ja jos nainen laihduttaa, hänen tasonsa nousee. Todennäköisyytesi saada ketään on jo nyt naurettavan heikko.

Heh eli tunnustat itsekin että naisen hoikkuus on ihan kärkipään juttu naisessa. Todennäköisyytesi olla hoikka nuori nätti nainen on jo nyt naurettavan heikko.

Vierailija
456/593 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on naisten oma ongelma, jos on varaa olla ronkeli. 

Ei ole siinä vaiheessa joskun syntyvyys on laskenut jo niin alas että suomalaiset katoavat maan päältä.

Tajuatko? Siis suomalaiset katoavat kokonaan, vain koska nykynaiselle ei mikään riitä.

 

Silloin todellakin kriteerit ovat liian suuret jos se johtaa koko sivilisaation katoon. Toki meidät korvaa vahvempi kulttuuri.

Miksi naisten pitäisi kelpuuttaa paskoja miehiä vain jotta suomalaiset kansana säilyisivät olemassa? Aika sairasta syyttää sukupuutosta naisia, jotka ovat (muka) liian ronkeleita, samalla kun et vaadi miehiltä mitään. Miesten pitää itse olla parempia, eikä se tarkoita mitään supersankaria. Se tarkoittaa naista kaltaisenaan ihmisenä kohtelevaa, tasapainoista miestä, joka ei syytä muita ongelmistaan ja ajattelee muutakin kuin seksiä ja omaa napaansa.

Jos kerran miehet eivät pane omaa kortta kekoon maansa hyväksi, niin suomalaiset saavatkin kadota maan päältä. Ei ole mitään syytä miksi vain naisten pitäisi tulla vastaan ja miesten ei.

Suomalainen mies nyt sattuu olemaan globaalisti jotain top-10% helposti. Pitkä, koulutettu, valkoinen, naisia hyvin kohteleva, tasa-arvoon uskova...kuuminta hottia kaikkialla muualla paitsi kotosuomessa. Kokeilisit vaikka Intiaa hetkeksi niin voisi tulla suomimiestä ikävä. 

 

Jos globaali top-10% ei kelpaa, niin kyllä, vika on silloin naisissa. 

Mikä pelle 😂😂😂

Vierailija
457/593 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on naisten oma ongelma, jos on varaa olla ronkeli. 

Ei ole siinä vaiheessa joskun syntyvyys on laskenut jo niin alas että suomalaiset katoavat maan päältä.

Tajuatko? Siis suomalaiset katoavat kokonaan, vain koska nykynaiselle ei mikään riitä.

 

Silloin todellakin kriteerit ovat liian suuret jos se johtaa koko sivilisaation katoon. Toki meidät korvaa vahvempi kulttuuri.

Miksi naisten pitäisi kelpuuttaa paskoja miehiä vain jotta suomalaiset kansana säilyisivät olemassa? Aika sairasta syyttää sukupuutosta naisia, jotka ovat (muka) liian ronkeleita, samalla kun et vaadi miehiltä mitään. Miesten pitää itse olla parempia, eikä se tarkoita mitään supersankaria. Se tarkoittaa naista kaltaisenaan ihmisenä kohtelevaa, tasapainoista miestä, joka ei syytä muita ongelmistaan ja ajattelee muutakin kuin seksiä ja omaa napaansa.

Jos kerran miehet eivät pane omaa kortta kekoon maansa hyväksi, niin suomalaiset saavatkin kadota maan päältä. Ei ole mitään syytä miksi vain naisten pitäisi tulla vastaan ja miesten ei.

Suomalainen mies nyt sattuu olemaan globaalisti jotain top-10% helposti. Pitkä, koulutettu, valkoinen, naisia hyvin kohteleva, tasa-arvoon uskova...kuuminta hottia kaikkialla muualla paitsi kotosuomessa. Kokeilisit vaikka Intiaa hetkeksi niin voisi tulla suomimiestä ikävä. 

 

Jos globaali top-10% ei kelpaa, niin kyllä, vika on silloin naisissa. 

Ja sen jälkeen heräsit käsi housussa noiden lapsellisten kuvitelmiesi jälkeen.

Jos kerran muualla on olevinaan paremmin, niin miksi olet vielä täällä?

Miksi ihmeessä kuvittelet että olisin vielä täällä?

Koska jos olisit elämääsi tyytyväinen ja/tai jossain muualla, et valittaisi tässä.

Asun ulkomailla, sekstaan nuorten nättien naisten kanssa ja illastan fiineissä ravintoloissa. Terkkuja vaan sosialistihelvettiin.

Tota et usko itsekään ja olet niin katkera, ettet näe edes päiväunia tuollaisesta.

Kiitti. Tuntuu kivalta olla niin menestynyt että luuserit yrittää vetää sua alas. 

Ammutko useinkin itseäsi polveen tai oliko tää nyt vaan joku lipsahdus? 

Vierailija
458/593 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on naisten oma ongelma, jos on varaa olla ronkeli. 

Ei ole siinä vaiheessa joskun syntyvyys on laskenut jo niin alas että suomalaiset katoavat maan päältä.

Tajuatko? Siis suomalaiset katoavat kokonaan, vain koska nykynaiselle ei mikään riitä.

 

Silloin todellakin kriteerit ovat liian suuret jos se johtaa koko sivilisaation katoon. Toki meidät korvaa vahvempi kulttuuri.

Voihan miehet parantaa tasoaan, se ei paljoa vaadi. On sellainen, että nainen huomaa, miten siinä on hyvä mies puolisoksi ja lasten isäksi.

Yksinkertaisen ihmisen postaus. Mies voi parantaa tasoaan, mutta se rima nousee jatkuvasti. Vaatimukset kasvavat. 

 

Naisetkin voisivat laihduttaa. Ja reippaasti.

Millähän tavalla se rima muka nousee ja jos nouseekin, miksi se on ongelma vain naisten kohdalla? Miksi heidän pitäisi tyytyä huonoon ja miesten ei?

Mukavaa myös, että viestisi lopussa heität saman tien esimerkin siitä, miksi sinä ja muut surkkumiehet olette ilman naista.

Kuinka pihalla täytyy olla jos ei ole huomannut miten miehen täytyy olla enemmän ja enemmän jatkuvasti?

 

Pitää olla 183cm+. Se oli hetki sitten 180cm+ Se oli hetki sitten 175cm+. Se oli hetki sitten 170cm+....

 

Mukavaa myös, että viestisi lopussa heität saman tien esimerkin siitä, miksi sinä ja muut tyhmeliininaiset ajatte koko yhteiskunnan tuhoon.

Mikäs ongelma tuossa on? Sun "hetki" on aika pitkä aika. tuossa ajassa miehen keskipituus on jo noussut tuon halutun määrän.

Vierailija
459/593 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on naisten oma ongelma, jos on varaa olla ronkeli. 

Ei ole siinä vaiheessa joskun syntyvyys on laskenut jo niin alas että suomalaiset katoavat maan päältä.

Tajuatko? Siis suomalaiset katoavat kokonaan, vain koska nykynaiselle ei mikään riitä.

 

Silloin todellakin kriteerit ovat liian suuret jos se johtaa koko sivilisaation katoon. Toki meidät korvaa vahvempi kulttuuri.

Miksi naisten pitäisi kelpuuttaa paskoja miehiä vain jotta suomalaiset kansana säilyisivät olemassa? Aika sairasta syyttää sukupuutosta naisia, jotka ovat (muka) liian ronkeleita, samalla kun et vaadi miehiltä mitään. Miesten pitää itse olla parempia, eikä se tarkoita mitään supersankaria. Se tarkoittaa naista kaltaisenaan ihmisenä kohtelevaa, tasapainoista miestä, joka ei syytä muita ongelmistaan ja ajattelee muutakin kuin seksiä ja omaa napaansa.

Jos kerran miehet eivät pane omaa kortta kekoon maansa hyväksi, niin suomalaiset saavatkin kadota maan päältä. Ei ole mitään syytä miksi vain naisten pitäisi tulla vastaan ja miesten ei.

Suomalainen mies nyt sattuu olemaan globaalisti jotain top-10% helposti. Pitkä, koulutettu, valkoinen, naisia hyvin kohteleva, tasa-arvoon uskova...kuuminta hottia kaikkialla muualla paitsi kotosuomessa. Kokeilisit vaikka Intiaa hetkeksi niin voisi tulla suomimiestä ikävä. 

 

Jos globaali top-10% ei kelpaa, niin kyllä, vika on silloin naisissa. 

Ja sen jälkeen heräsit käsi housussa noiden lapsellisten kuvitelmiesi jälkeen.

Jos kerran muualla on olevinaan paremmin, niin miksi olet vielä täällä?

Miksi ihmeessä kuvittelet että olisin vielä täällä?

Koska jos olisit elämääsi tyytyväinen ja/tai jossain muualla, et valittaisi tässä.

Asun ulkomailla, sekstaan nuorten nättien naisten kanssa ja illastan fiineissä ravintoloissa. Terkkuja vaan sosialistihelvettiin.

Tota et usko itsekään ja olet niin katkera, ettet näe edes päiväunia tuollaisesta.

Kiitti. Tuntuu kivalta olla niin menestynyt että luuserit yrittää vetää sua alas. 

Ammutko useinkin itseäsi polveen tai oliko tää nyt vaan joku lipsahdus? 

Vierailija
460/593 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanna Karalahti on koulutettu ja kaunis nainen, miten Jere Karalahti voi saada sellaisen naisen? Todellisuus on se että naise viehättyy Karalahden kaltaisista miehistä eli miehistä jotka on "pahojapoikia" sellasia jotka tuo naisen elämään jännitystä, julkisuutta ja rahaa. 

Mites heille kävikään? Riitaisa on-off-suhde, jota lopussa käytiin läpi oikeutta myöten. Niin onnellinen se heidän parisuhde oli. 

Mikä muuten Nannan koulutus on? Koulutustahan Jere ei arvostanut, yritti ympäripuhua tytärtäänkin, että hän ei menisi lukioon. Se jos mikä on minusta outoa.