Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kreikassa 5 viikkoa sitten postitettu kortti ei ole vieläkään tullut Suomessa jakoon. Onko tämä kohtuullista ja hyväksyttävää?
22.06.2026 |
Saako Suomen Postin palvelu olla miten huonoa tahansa, kun palvelusta kuitenkin maksatetaan?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei ole tullut vieläkään perille Espanjasta 25 vuotta sitten postitetut kortit.