Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakee tyhmää! Lihakset kipeenä.

Vierailija
17.05.2007 |

Aloitin liikunnan riemut näköjään liian kovaa. Onnettomuus siis tapahtui eilen. Nyt on kintut niin kipeänä ettei kävelemään meinaa päästä. Mitäs nyt? Jumppaanko kivusta huolimatta vai pitääkö lihaksien toipua järkytyksestä. Olisi sittenkin pitänyt syödä se fasulevy, ei sattuisi nyt näin paljoa ;) Ei vaan. Auta jos osaat, kiitos.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olisit säästynyt noilta tuskilta. Alkuun lämmittely ja lopuksi kunnon venyttely, muista seuraavalla kerralla...

Vierailija
2/3 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä mulla tosiaan se jumppa siihen auttoi.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen käynyt jumpassa ja kuntosalilla jo pidempään niin aina jos tulee pidempi tauko tai tavallista rankempi treeni/ uusia liikkeitä niin lihakset kipeytyvät. minulla auttaa parhaiten se että lepää päivän tai kaksi ja sitten menee kaiken uhalla uudestaan jumppaamaan. alkulämmittelyssä yleensä tuntuu vielä mutta kun lihakset siitä lämpenee niin kipukin helpottaa.

olen ehkä vähän masokisti mutta minusta tuo lihasten kipeytyminen on oikeastaan aika ihanaa kipua. siinä tietää todella tehneensä jotain ja että liikkeet on menneet oikeaan osoitteeseen. ja ainakin voi kuvitella että pehva ja reidet on taas muutaman millin kapeampia kuin ennen jumppaa ;)

magnesium muuten auttaa lihasten palautumisessa joten sen syömisestä voi olla apua. magnesiumia on ainakin banaanissa jos ei pillereitä löydy tähän hätään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän