USA:n presidenttivaalit 2024 Official
Ennakkotunnelmat ja veikkauksesi voittajasta perusteluineen tänne, kiitos!
Kommentit (156)
Kaikki merkit viittaa Trumpin voittoon. Mulla on myös iso aavistus siitä.
Toki se voi mennä niinkin että Harris yllättää. Sen jälkeen mä veikkaan että Jenkeissä räjähtää ihan huolella. Mä uskon et tää rikas eliitti Jenkeissä myös tajuaa homman nimen. Niiden on sallittava Trump pressaksi tai kohta ei ole enää leikkikenttää missä leikkiä.
Ihmiset ei jaksa enää tätä nykyistä menoa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki merkit viittaa Trumpin voittoon. Mulla on myös iso aavistus siitä.
Toki se voi mennä niinkin että Harris yllättää. Sen jälkeen mä veikkaan että Jenkeissä räjähtää ihan huolella. Mä uskon et tää rikas eliitti Jenkeissä myös tajuaa homman nimen. Niiden on sallittava Trump pressaksi tai kohta ei ole enää leikkikenttää missä leikkiä.
Ihmiset ei jaksa enää tätä nykyistä menoa.
Täysin käsittämätön tämä narratiivi Trumpia vastustavasta rikkaasta eliitistä-
https://www.businessinsider.com/which-billionaires-support-donald-trump…
Kahdesta ehdokkaasta toinen on luvannut kaikkein rikkaimmille veronalennuksia ja muuta mukavaa. Tuo ehdokas ei ole Harris.
Veikkaan että Harris voittaa niukasti. Sitä seuraa joukko väkivaltaisuuksia, mutten osaa sanoa niiden tarkkaa laajuutta tai raakuutta. Ihan ehjänä Amerikka ei ensi viikosta kuitenkaan selviä.
Koska jenkit on älykkäitä, he valitsevat Trumpin. Fasismissa media toitottaa vain yhden ehdokkaan paremmuutta eli Kamalaa. Silloin tietää, että Trump on oikea valinta. Kansan mies eikä suuryritystesten käsinukke.
Tulos on niin täpärä, että molemmilla osapuolilla on perustellut syyt epäillä sitä. Tässä mielessä tilanne on harvinaisen räjähdysaltis.
Vierailija kirjoitti:
Tulos on niin täpärä, että molemmilla osapuolilla on perustellut syyt epäillä sitä. Tässä mielessä tilanne on harvinaisen räjähdysaltis.
Jep, voitettavaa ei tässä mielessä oikein ole. Kumman tahansa voitto tulee olemaan niukka ja siten äkkiä vastapuolen kyseenalaistettavissa. Sääli, kyllä Harrisin kuuluisi viedä vaalit selkeällä erolla oranssiin moukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska jenkit on älykkäitä, he valitsevat Trumpin. Fasismissa media toitottaa vain yhden ehdokkaan paremmuutta eli Kamalaa. Silloin tietää, että Trump on oikea valinta. Kansan mies eikä suuryritystesten käsinukke.
Media ei ainakaan Jenkeissä toitota yhden ehdokkaan paremmuutta. Fox on täysin Trumpin propagandakanava, pienemmistä oikeistomedioista sitten puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Tilanne on oikeasti huolestuttava. Tällä kertaa vaalien varastamisen narratiivia on ehditty rakennella Trumpin leirissä (yli) neljä vuotta. Myös demokraateilla on oikeasti syytä epäillä, että republikaanit ovat vaikuttaneet vaalitulokseen erityisesti äänioikeuksia epäämällä.
"Fox on täysin Trumpin propagandakanava." Vuoden 2016 vaalien alla sekin toitotti Hilaryn voittoa - toisin kävi.
Vierailija kirjoitti:
"Fox on täysin Trumpin propagandakanava." Vuoden 2016 vaalien alla sekin toitotti Hilaryn voittoa - toisin kävi.
Toitotti Hillaryn voittoa merkityksessä "toivottavasti Hillary voittaa" vai merkityksessä "Hillary tulee voittamaan"? Trumpin voittoon ei tuolloin uskonut edes Trumpin leiri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toitotti Hillaryn voittoa merkityksessä "toivottavasti Hillary voittaa" vai merkityksessä "Hillary tulee voittamaan"? Trumpin voittoon ei tuolloin uskonut edes Trumpin leiri.
Trump oli ollut järkyttynyt voitosta, kun oli osallistunut vain vedonlyönnin takia.
Melania vasta olikin ollut järkyttynyt, slaagin partaalla.
Ei täällä saa keskustella Usan vaaleista, joten en jaksa kirjoittaa aiheesta mitään vaikka tiedänkin paljon ja seuraan Usan politiikkaa. Koska kaikki poistetaan, miksi näkisin vaivaa kun kenenkään kirjoituksia tai tietämystä ei arvosteta täällä.
Iskettäisiinkö Capitoliin tällä kertaa vielä vähän isommalla porukalla ja järeämmällä aseistuksella jos Trumppi ottaa takkiin?
Elon Musk: Trump on liian vanha presidentiksi.
Elon Musk: "70-vuotta pitäsi olla presidentin iän yläraja. Tämän jälkeen aivot alkavat rappeutua hyvin nopeasti ja noin 80-vuotiaana vaurioita on jo aivan kaikilla."
Lähteet:
Elon Musk Says People Over 70 Should Not Run for Office
https://www.newsweek.com/elon-musk-joe-biden-donald-trump-election-age-…
Elon Musk says no one over 70 should be allowed in office
https://thehill.com/changing-america/enrichment/arts-culture/584552-elo…
"En enää edes ole mukana kisassa - olen suuri kuningas. Erittäin suuri. Aateloin itseni. Se tulee tapahtumaan hyvin nopeasti. Hyvin nopeasti. Tiedän mitä tehdä. Kaikki tulevat olemaan siitä ihmeissään. Mutta se tulee olemaan minulle erittäin helppoa. Erittäin helppoa. Tämä on viimeinen kerta kuin kenenkään olisi täytynyt edes äänestää. Sitä ei enää tarvita."
Eikö Trumpille olisi aika saada edunvalvoja
A-Team. Trump ottaa halliintoonsa Muskin lisäksi myös Jordan Petersonin ja Andrew Taten
Voimaa
Vierailija kirjoitti:
Iskettäisiinkö Capitoliin tällä kertaa vielä vähän isommalla porukalla ja järeämmällä aseistuksella jos Trumppi ottaa takkiin?
Ne ovat kuulemma suunnitelleet jo monta kuukautta, joten voi olla tiedossa melkein mitä tahansa.
Ja jos armeijassa on poliittisia ja uskonnollisia hörhöjä, niin kuin kuulemma on, niin menee mielenkiintoiseksi.
Ennuste: Kamala Harris on Yhdysvaltojen seuraava presidentti 🎉🥳
Malli näytti Trumpin voittavan 2016
Nyt se näyttää Harriksen voittavan.
Keys to the White House, tunnettu myös nimellä 13 Keys, on Yhdysvaltain presidentinvaalien ennustusmalli, jonka kehittivät historioitsija Allan Lichtman ja geofyysikko Vladimir Keilis-Borok vuonna 1981. Malli perustuu alun perin maanjäristysten ennustamiseen käytettyyn analyysimenetelmään.Tämä järjestelmä käyttää kolmetoista "avainta" väittämää, jotka käsittelevät Yhdysvaltojen poliittista, taloudellista ja sosiaalista tilaa. Jokainen avain on joko tosi tai epätosi. Jos kuusi tai enemmän väittämistä on epätosia, malli ennustaa, että istuva puolue häviää vaalit. Väittämät käsittelevät muun muassa istuvan presidentin suosiota, talouden tilaa, yhteiskunnallista rauhaa ja ulkopoliittisia saavutuksia.Malli on tunnettu tarkkuudestaan, ja se keskittyy yhteiskunnallisiin olosuhteisiin jättäen sivuun esimerkiksi mielipidemittaukset ja kampanjastrategiat.
Malli ennustaa voittajan erittäin hyvin.
Ja se on ennustanut oikein 9 kertaa viimeisten 10 vaalin aikana. Se on ennustanut oikein viimeiset 5 vaalia.
Malli on ollut mallinnettaessa vuodesta 1892 asti väärässä 1 kerran 34 vaalin aikana.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Keys_to_the_White_House
Ennusteen mukaan K. Harris voittaa 🥳🎉
Koskaan ei pidä aliarvioida jenkkien typeryyttä, siksi veikkaan Trumpin voittavan. Toivottavasti olen väärässä.