SUURI KARHUKYSELY NAISILLE: kummassa viettäisit mieluunnin tunnin, eläintarhan karhuaitauksessa vai Tere Sammallahden seurassa?
Kommentit (28)
Olisiko siellä aitauksessa karhujakin?
Tere ei ehdi, kun roikkuu Alkon ovenkahvassa.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko siellä aitauksessa karhujakin?
Kysy Tereltä.
Jos miehiä kohtaisi luonnossa yhtä vähän kuin karhuja, jos taas karhuja vaeltaisi kylillä vastaan yhtä paljon kuin miehiä...
Tietenkin Teren kanssa viettäisin aikaa. Onko kukaan teistä nähnyt oikeaa karhua luonnossa läheltä, tai edes kaukaa? En suosittele. Sitä paitsi karhu ei ole verbaalisesti yhtä lahjakas, eikä niillä todellakaan ole huumorintajua, toisin kuin Terellä.
Teren valitsin, vaikken hänestä edes tykkää ja vaikka hän minusta veti herneet nenänsä ihan turhaan. Karhu ja mies -vertauksen tarkoitus on ainoastaan saada huomiota sille, että väkivalta naisia kohtaan on lisääntynyt. Itsekin olen nuorena likkana juossut parikin kertaa miestä pakoon ilta- ja yöaikaan kaupungilla. Ja kerran keski-iässä yksi meinasi tulla täysin syyttä suotta päälle, kun hänet ohitin. Tämmöiset tapaukset ja vakavammatkin ovat selvästi lisääntyneet. Itse en kulje enää ilta- saatikka yöaikaan yksin. Kun on joskus pakko ollut ilta-aikaan esim. työstä palata, ei se mitään herkkua ole ollut, koska on tämmöisiä kokemuksia taustalla.
Olenpa myös asunut ja mökkeillyt karhuseudulla. Siinä pelko olisi vielä suurempi, jos semmoisen kohtaisi. Karhulle kun ei voi edes yrittää kauniisti puhua, jos se koittaa päälle tulla.
Kallion Nalle Pubissa oli ainakin aiemmin paljon Teren näköisiä partaisia miehiä.