Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret Kotkat-järjestö on saanut vuosittain 1 000 000 euroa avustusta

Vierailija
22.06.2026 |

On Sosiaalidemokraattien nuorisojärjestö. Toiminnanjohtaja ammattikoulupohjalla 8000 euron kuukausupalkalla.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tässä alkaa pikkuhiljaa selvitä. Mihin ne verorahat oikein menevätkään. 

Vierailija
42/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nuoret kotkat muka vielä olemassa? Silloin joskus 70-luvulla muistan kun oli partiolaiset ja oli nuoret kotkat. En tiennyt että nk selvisi, luulin että se meni Työväen  Urheiluliiton jne mukana historiaan ja nykyään kaikki mahtuisivat samaan porukkaan.

Nuorten harrastuksia on kyllä hyvä tukea valtionkin varoista. Moni vähän epävarma ja ujo lapsi/nuori joka muuten olisi yksinäinen ja pahimmillaan vapaata riistaa jengeille saa harrastuksien kautta mallia siitä että maailmassa on vaikka mitä tekemistä ja kokemista. Ja saa onnistumisenkokemuksia ja yhteenkuuluvuutta. 

Työväen Urheiluliitto TUL on yhä voimissaan. Jatkuvasti ravataan TUL alaisissa voimistelukisoissa. Yksi tytär on TUL aktiivi nykyään valmennuksen ja tuomaroinnin myötä. Just oli kevätkokous Tampereella. Sitä edeltävänä viikonloppuna Gymestrada Joensuussa. Semmoinen tietoisku tähän päivään. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten ja nuorten kesäleirit ja kerhotoiminta on sieltä järkevimmästä päästä mihin verorahoja käytetään.

Vierailija
44/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nuoret kotkat muka vielä olemassa? Silloin joskus 70-luvulla muistan kun oli partiolaiset ja oli nuoret kotkat. En tiennyt että nk selvisi, luulin että se meni Työväen  Urheiluliiton jne mukana historiaan ja nykyään kaikki mahtuisivat samaan porukkaan.

Nuorten harrastuksia on kyllä hyvä tukea valtionkin varoista. Moni vähän epävarma ja ujo lapsi/nuori joka muuten olisi yksinäinen ja pahimmillaan vapaata riistaa jengeille saa harrastuksien kautta mallia siitä että maailmassa on vaikka mitä tekemistä ja kokemista. Ja saa onnistumisenkokemuksia ja yhteenkuuluvuutta. 

Työväen Urheiluliitto TUL on yhä voimissaan. Jatkuvasti ravataan TUL alaisissa voimistelukisoissa. Yksi tytär on TUL aktiivi nykyään valmennuksen ja tuomaroinnin myötä. Just oli kevätkokous Tampereella. Sitä edeltävänä viikonloppuna Gymestrada Joensuussa. Semmoinen tietoisku tähän päivään. ;)

TUL on siis kattojärjestö ja sen rahat menee palkkoihin ja matkakorvauksiin, kuten tuossa Ylen jutussa kerrotaan. Lasten liikuntaa se ei tue.

Vierailija
45/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä

Sitäpä. Loppuu aika kesken korruption purulta, Hölmölän kansa takuulla ampuu taas itseään päähän äänestämällä demareita.

Vierailija
46/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on aivan täynnä korruptioita...

Korruptioita on kaikkialla ja kaikissa hankkeissa ja hankinnoissa.

 

sama työ mitä Trump ja Musk tekivät eli purkivat USA:ssa valtavia korruptioita ja valtavat veronmaksajien rahojen väärinkäytöt pitäisi tehdä sekä Suomessa että EU:ssa välittömästi 

 

toki korruptoiden purkajien kimppuun käydään heti kuten käytiin Trumpin ja Muskin kimppuun, ei korruptioita ja väärinkäytöksiä saa tuoda esille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

korruptioiden

Vierailija
48/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt tässä alkaa pikkuhiljaa selvitä. Mihin ne verorahat oikein menevätkään. 

Linkittäisin tuon ekalla sivulla mainitsemani someketjun missä näitä on lisää, mutta sitten tämä keskustelu poistuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on aivan täynnä korruptioita...

Korruptioita on kaikkialla ja kaikissa hankkeissa ja hankinnoissa.

 

sama työ mitä Trump ja Musk tekivät eli purkivat USA:ssa valtavia korruptioita ja valtavat veronmaksajien rahojen väärinkäytöt pitäisi tehdä sekä Suomessa että EU:ssa välittömästi 

 

toki korruptoiden purkajien kimppuun käydään heti kuten käytiin Trumpin ja Muskin kimppuun, ei korruptioita ja väärinkäytöksiä saa tuoda esille

Tällä tuella ei ole mitään tekemistä korruption kanssa.

Vierailija
50/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on aivan täynnä korruptioita...

Korruptioita on kaikkialla ja kaikissa hankkeissa ja hankinnoissa.

 

sama työ mitä Trump ja Musk tekivät eli purkivat USA:ssa valtavia korruptioita ja valtavat veronmaksajien rahojen väärinkäytöt pitäisi tehdä sekä Suomessa että EU:ssa välittömästi 

 

toki korruptoiden purkajien kimppuun käydään heti kuten käytiin Trumpin ja Muskin kimppuun, ei korruptioita ja väärinkäytöksiä saa tuoda esille

Tällä tuella ei ole mitään tekemistä korruption kanssa.

Ei tietenkään. Eihän Suomessa edes ole korruptiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on aivan täynnä korruptioita...

Korruptioita on kaikkialla ja kaikissa hankkeissa ja hankinnoissa.

 

sama työ mitä Trump ja Musk tekivät eli purkivat USA:ssa valtavia korruptioita ja valtavat veronmaksajien rahojen väärinkäytöt pitäisi tehdä sekä Suomessa että EU:ssa välittömästi 

 

toki korruptoiden purkajien kimppuun käydään heti kuten käytiin Trumpin ja Muskin kimppuun, ei korruptioita ja väärinkäytöksiä saa tuoda esille

Tällä tuella ei ole mitään tekemistä korruption kanssa.

Ei tietenkään. Eihän Suomessa edes ole korruptiota.

Meillä on maan tapa ja sen muuttaminen näyttää olevan kivuliasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi