Nuoret Kotkat-järjestö on saanut vuosittain 1 000 000 euroa avustusta
On Sosiaalidemokraattien nuorisojärjestö. Toiminnanjohtaja ammattikoulupohjalla 8000 euron kuukausupalkalla.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Onko nuoret kotkat muka vielä olemassa? Silloin joskus 70-luvulla muistan kun oli partiolaiset ja oli nuoret kotkat. En tiennyt että nk selvisi, luulin että se meni Työväen Urheiluliiton jne mukana historiaan ja nykyään kaikki mahtuisivat samaan porukkaan.
Nuorten harrastuksia on kyllä hyvä tukea valtionkin varoista. Moni vähän epävarma ja ujo lapsi/nuori joka muuten olisi yksinäinen ja pahimmillaan vapaata riistaa jengeille saa harrastuksien kautta mallia siitä että maailmassa on vaikka mitä tekemistä ja kokemista. Ja saa onnistumisenkokemuksia ja yhteenkuuluvuutta.
Työväen Urheiluliitto TUL on yhä voimissaan. Jatkuvasti ravataan TUL alaisissa voimistelukisoissa. Yksi tytär on TUL aktiivi nykyään valmennuksen ja tuomaroinnin myötä. Just oli kevätkokous Tampereella. Sitä edeltävänä viikonloppuna Gymestrada Joensuussa. Semmoinen tietoisku tähän päivään. ;)
Lasten ja nuorten kesäleirit ja kerhotoiminta on sieltä järkevimmästä päästä mihin verorahoja käytetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nuoret kotkat muka vielä olemassa? Silloin joskus 70-luvulla muistan kun oli partiolaiset ja oli nuoret kotkat. En tiennyt että nk selvisi, luulin että se meni Työväen Urheiluliiton jne mukana historiaan ja nykyään kaikki mahtuisivat samaan porukkaan.
Nuorten harrastuksia on kyllä hyvä tukea valtionkin varoista. Moni vähän epävarma ja ujo lapsi/nuori joka muuten olisi yksinäinen ja pahimmillaan vapaata riistaa jengeille saa harrastuksien kautta mallia siitä että maailmassa on vaikka mitä tekemistä ja kokemista. Ja saa onnistumisenkokemuksia ja yhteenkuuluvuutta.
Työväen Urheiluliitto TUL on yhä voimissaan. Jatkuvasti ravataan TUL alaisissa voimistelukisoissa. Yksi tytär on TUL aktiivi nykyään valmennuksen ja tuomaroinnin myötä. Just oli kevätkokous Tampereella. Sitä edeltävänä viikonloppuna Gymestrada Joensuussa. Semmoinen tietoisku tähän päivään. ;)
TUL on siis kattojärjestö ja sen rahat menee palkkoihin ja matkakorvauksiin, kuten tuossa Ylen jutussa kerrotaan. Lasten liikuntaa se ei tue.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä
Sitäpä. Loppuu aika kesken korruption purulta, Hölmölän kansa takuulla ampuu taas itseään päähän äänestämällä demareita.
Suomi on aivan täynnä korruptioita...
Korruptioita on kaikkialla ja kaikissa hankkeissa ja hankinnoissa.
sama työ mitä Trump ja Musk tekivät eli purkivat USA:ssa valtavia korruptioita ja valtavat veronmaksajien rahojen väärinkäytöt pitäisi tehdä sekä Suomessa että EU:ssa välittömästi
toki korruptoiden purkajien kimppuun käydään heti kuten käytiin Trumpin ja Muskin kimppuun, ei korruptioita ja väärinkäytöksiä saa tuoda esille
Vierailija kirjoitti:
No nyt tässä alkaa pikkuhiljaa selvitä. Mihin ne verorahat oikein menevätkään.
Linkittäisin tuon ekalla sivulla mainitsemani someketjun missä näitä on lisää, mutta sitten tämä keskustelu poistuisi.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on aivan täynnä korruptioita...
Korruptioita on kaikkialla ja kaikissa hankkeissa ja hankinnoissa.
sama työ mitä Trump ja Musk tekivät eli purkivat USA:ssa valtavia korruptioita ja valtavat veronmaksajien rahojen väärinkäytöt pitäisi tehdä sekä Suomessa että EU:ssa välittömästi
toki korruptoiden purkajien kimppuun käydään heti kuten käytiin Trumpin ja Muskin kimppuun, ei korruptioita ja väärinkäytöksiä saa tuoda esille
Tällä tuella ei ole mitään tekemistä korruption kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on aivan täynnä korruptioita...
Korruptioita on kaikkialla ja kaikissa hankkeissa ja hankinnoissa.
sama työ mitä Trump ja Musk tekivät eli purkivat USA:ssa valtavia korruptioita ja valtavat veronmaksajien rahojen väärinkäytöt pitäisi tehdä sekä Suomessa että EU:ssa välittömästi
toki korruptoiden purkajien kimppuun käydään heti kuten käytiin Trumpin ja Muskin kimppuun, ei korruptioita ja väärinkäytöksiä saa tuoda esille
Tällä tuella ei ole mitään tekemistä korruption kanssa.
Ei tietenkään. Eihän Suomessa edes ole korruptiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on aivan täynnä korruptioita...
Korruptioita on kaikkialla ja kaikissa hankkeissa ja hankinnoissa.
sama työ mitä Trump ja Musk tekivät eli purkivat USA:ssa valtavia korruptioita ja valtavat veronmaksajien rahojen väärinkäytöt pitäisi tehdä sekä Suomessa että EU:ssa välittömästi
toki korruptoiden purkajien kimppuun käydään heti kuten käytiin Trumpin ja Muskin kimppuun, ei korruptioita ja väärinkäytöksiä saa tuoda esille
Tällä tuella ei ole mitään tekemistä korruption kanssa.
Ei tietenkään. Eihän Suomessa edes ole korruptiota.
Meillä on maan tapa ja sen muuttaminen näyttää olevan kivuliasta.
No nyt tässä alkaa pikkuhiljaa selvitä. Mihin ne verorahat oikein menevätkään.