Nuoret Kotkat-järjestö on saanut vuosittain 1 000 000 euroa avustusta
On Sosiaalidemokraattien nuorisojärjestö. Toiminnanjohtaja ammattikoulupohjalla 8000 euron kuukausupalkalla.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Mihin tuollainen summa käytetään?
Punikkien kasvattamiseen
Vuosina 2012-2025 yhteensä 8,9 miljoonaa euroa.
Eikös tuo ole kohtaavaa toimintaa, pioneerileirejä ja semmoista?
Marttakerho saa myös miljoonatukia valtiolta vaikka heillä omaa varallisuutta 50 miljoonaa euroa. Mummut vapaaehtoisina tekee mutta johtoportaalla ministeripalkat.
Yhdistyksen puheenjohtaja on demareiden entinen puoluesihteeri.
Sain heiltä 1979 yhden vanhentuneen sitruunalakritsin. Lahjus oli liian pieni että minusta olisi tullut pioneerijärjestönjäsen.
Nyt äkkiä luiskaan nämä poliittiset tukiaiset.
Vierailija kirjoitti:
Marttakerho saa myös miljoonatukia valtiolta vaikka heillä omaa varallisuutta 50 miljoonaa euroa. Mummut vapaaehtoisina tekee mutta johtoportaalla ministeripalkat.
Nämä avustukset saa leikata pois saman tien, samaten kaikki homojen, transujen, eläimiinsekaantujien yms. tuet
Vihreät, vasemmisto ja demarit ovat nyt vauhkona kun rahaa heidän taskuihinsa lappaavat valejärjestönsä ovat lopetusuhan alla.
Turha leikata tuosta, demarit luvanneet perua leikkaukset seuraavassa hallituksessa ja jopa kasvattaa tukia. Ei mitään nähtävää.
Näitä on joka puolueella omansa. Nämä pitäisi kaikki perata auki ja lakkauttaa, mutta se ei tule tapahtumaan kuin pakosta, jota ihan vielä valitettavasti ei ole näköpiirissä.
Nyt kun saadaan vielä leikattua asumistuet, hyvätuloisten lapsilisät, osinkoja jakavien yritysten yritystuet ja puoluetuet pois niin ollaan hyvällä tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo ole kohtaavaa toimintaa, pioneerileirejä ja semmoista?
Hih. Tällaista kohtaavaa toimintaa ei kuuluisi tehdä lainkaan veronmaksajien rahoilla.
Suomi maksaa kehitysapua miljardin vuodessa mutta aivan turhaan sillä omien maidensa kehittämisen sijaan loiset singahtaa tänne vain koska voivat
Vierailija kirjoitti:
Näitä on joka puolueella omansa. Nämä pitäisi kaikki perata auki ja lakkauttaa, mutta se ei tule tapahtumaan kuin pakosta, jota ihan vielä valitettavasti ei ole näköpiirissä.
Näistä on eräässä somessa ketju, jossa yhdistyksiä, avustusmääriä ja puolueyhteyksiä on perattu auki. Järkyttävää luettavaa.
Kumma kun tekoälyn mukaan eniten tukia ovat saaneet keskustan ja kokoomuksen nuorisojärjestöt. Suurimmat tuet jotain 400 000 luokkaa. Olisiko taas persujen trollausta? Martat ovat muuten tukensa ansainneet . On vanha ja perinteikäs järjestö ja tekee arvokasta kotitalousneuvontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä on joka puolueella omansa. Nämä pitäisi kaikki perata auki ja lakkauttaa, mutta se ei tule tapahtumaan kuin pakosta, jota ihan vielä valitettavasti ei ole näköpiirissä.
Näistä on eräässä somessa ketju, jossa yhdistyksiä, avustusmääriä ja puolueyhteyksiä on perattu auki. Järkyttävää luettavaa.
Miksi tietoa pitäisi etsiä somesta? Miten joku voi luottaa somessa esiintyvään trollaukseen? Haetko tietosi aina persuviestimistä?
Mitä helvettiä