Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka vaihtaneet K-ketjuun S-ryhmän paskan appin takia?

Vierailija
22.06.2026 |

Redditissä kohtalotovereita. Onko täällä?

https://www.reddit.com/r/Suomi/comments/1gxvdsd/sryhmän_sovellukset_ja_…

On suorastaan hämmentävää, miten huono aplikaatio voi edes nykypäivänä olla. Tuotteita et voi selata ilman että ensin valitset kaupan. Ja kun olet valinnut kaupan et voi enää vaihtaa sitä. Mobiilietukupongit on tehty niin vaikeiksi, että käyttämättä jää, lisäksi ne tarjoukset ovat ihan vitsi huonoudessaan.

Uskon että S-uskovaiset jatkavat ostoksiaan, eli se jengi joka ei tilaile verkosta ruokia tai seuraa verkkotarjouksia. 
Meillä ostetaan nykyisin Cittarista ja se appi on tosi kätevä, ostoslista jaetaan ja kauppaa voi vaihtaa kesken ostoslistan teon, toimii kuin unelma.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää aina avata S-pankki että näkee tarjoukset ja kupongit. Lopetan tuon tilin. Pankkinakin on paska. Maksan mieluimmin kuukausimaksun että pankin palvelut toimii. Oli virhe käyttää s-pankkia.

Vierailija
42/49 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetken aikaa jaksoin joskus sillä äpillä pelleillä mutta alkoi se olemaan noloa puuhaa siinä kassalla alkaa hosumaan jotain äpin tarjouskuponkeja kassatyypille.

Ihan samanlailla pitää k kaupassa kaivella tarjoukset apista. 

Eikä pidä. Siellä ne on etusivulla aktivoitavissa tai valmiina jo aktivoitu ja kaiken voi tehdä ennakkoon jo kotona jos ei ole valmiiksi aktivoitu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K-kaupan äpissä kauppakohtaiset hinnat piti aina paikkansa mutta ässällä aivan eri hinnat mitä hyllyssä vaikka oikea kauppa valittu. Noin muuten ässä voittaa 100-0, saisivat vaan tuon kuntoon.

Mulla ei ole koskaan ollut tota ongelmaa s-ostoslistan kanssa. Aina hinnat on ollut oikein

Ehkä se sitten on kauppakohtaista miten ilmoittavat hintansa, lähi ässässä lähes kaikki hinnat väärin.

Vierailija
44/49 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistun käymään kaupassa ihan ilman äppejä.

Vierailija
45/49 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-kauppa meni pökköön jo siinä vaiheessa kun foodie-sivusto lakkasi olemasta. Oli kätevä selata kauppakohtaista valikoimaa hintoineen. Sovelluksista ei ole kokemusta, koska ne eivät kiinnosta.

Minuakin Foodien poistuminen harmitti, mutta S-kaupat osoittautui lopulta paremmaksi. Syytä en enää kyllä muista.

Muutama vuosi sitten Vantaalla oli Alepan varasto, jossa voi tehdä vain verkko-ostoksia. Se oli perustarvikkeiden hankintapaikkana ylivoimainen. Sekin lopetettiin.

Muistaako kukaan muuten enää Odaa, joka toimi pääkaupunkiseudulla vuodesta 2022 runsaan vuoden eteenpäin? Hinnat olivat matalat, mutta ostoslistaa ei voinut muokata ollenkaan; se, minkä oli sinne valinnut, myös pysyi siellä. Tästä seurasi se hyvä puoli, että tuotteet tavallaan varattiin etukäteen, eivätkä ne siis päässeet loppumaan, mutta muuten systeemi oli kamala.

Vierailija
46/49 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S-kauppa meni pökköön jo siinä vaiheessa kun foodie-sivusto lakkasi olemasta. Oli kätevä selata kauppakohtaista valikoimaa hintoineen. Sovelluksista ei ole kokemusta, koska ne eivät kiinnosta.

Minuakin Foodien poistuminen harmitti, mutta S-kaupat osoittautui lopulta paremmaksi. Syytä en enää kyllä muista.

Muutama vuosi sitten Vantaalla oli Alepan varasto, jossa voi tehdä vain verkko-ostoksia. Se oli perustarvikkeiden hankintapaikkana ylivoimainen. Sekin lopetettiin.

Muistaako kukaan muuten enää Odaa, joka toimi pääkaupunkiseudulla vuodesta 2022 runsaan vuoden eteenpäin? Hinnat olivat matalat, mutta ostoslistaa ei voinut muokata ollenkaan; se, minkä oli sinne valinnut, myös pysyi siellä. Tästä seurasi se hyvä puoli, että tuotteet tavallaan varattiin etukäteen, eivätkä ne siis päässeet loppumaan, mutta muuten systeemi oli kamala.

Oda oli ihan paras, jäin kaipaamaan. Minulle se, ettei listaa voinut enää tilauksen jälkeen muokata ei ollut ongelma. Sen sijaan ongelma ennen Odaa oli, että Prismasta oli aivan liikaa tavaroita loppu ja jos suostui korvaaviin tuotteisiin, niin tuli mitä sattui. Unohtumattominta oli, kun oli Juhannuksena tarkoitus grillata vieraille ribsejä ja vasta siinä vaiheessa huomasi, että esikypsennetyt oli korvattu raa’-alla lihalla eli valmistusaikaan olisi tullut keittämisen takia kaksi tuntia lisää. Onneksi oli jotain muutakin tarjottavaa. En ole Odan lopettamisenkaan jälkeen palannut Prisman verkkokaupan asiakkaaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/49 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskon paikat ihan saatanan kalliita. Kuka hullu maksaa semmosia hintoja. Juustokin yli 2e kalliimpaa

Vierailija
48/49 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois käydä muuallakin kuin S-ryhmässä jos vaihtoehdot olisi parempia. LIDLissä on umpisurkea valikoima ja hinnat Prisma-tasoa. K-tyhmät on 30-40% kalliimpi kuin Prisma, valikoima tosin olisi hieman parempi ja kattavampi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/49 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S-kauppa meni pökköön jo siinä vaiheessa kun foodie-sivusto lakkasi olemasta. Oli kätevä selata kauppakohtaista valikoimaa hintoineen. Sovelluksista ei ole kokemusta, koska ne eivät kiinnosta.

Minuakin Foodien poistuminen harmitti, mutta S-kaupat osoittautui lopulta paremmaksi. Syytä en enää kyllä muista.

Muutama vuosi sitten Vantaalla oli Alepan varasto, jossa voi tehdä vain verkko-ostoksia. Se oli perustarvikkeiden hankintapaikkana ylivoimainen. Sekin lopetettiin.

Muistaako kukaan muuten enää Odaa, joka toimi pääkaupunkiseudulla vuodesta 2022 runsaan vuoden eteenpäin? Hinnat olivat matalat, mutta ostoslistaa ei voinut muokata ollenkaan; se, minkä oli sinne valinnut, myös pysyi siellä. Tästä seurasi se hyvä puoli, että tuotteet tavallaan varattiin etukäteen, eivätkä ne siis päässeet loppumaan, mutta muuten systeemi oli kamala.

Oda oli ihan paras, jäin kaipaamaan. Minulle se, ettei listaa voinut enää tilauksen jälkeen muokata ei ollut ongelma. Sen sijaan ongelma ennen Odaa oli, että Prismasta oli aivan liikaa tavaroita loppu ja jos suostui korvaaviin tuotteisiin, niin tuli mitä sattui. Unohtumattominta oli, kun oli Juhannuksena tarkoitus grillata vieraille ribsejä ja vasta siinä vaiheessa huomasi, että esikypsennetyt oli korvattu raa’-alla lihalla eli valmistusaikaan olisi tullut keittämisen takia kaksi tuntia lisää. Onneksi oli jotain muutakin tarjottavaa. En ole Odan lopettamisenkaan jälkeen palannut Prisman verkkokaupan asiakkaaksi. 

Prisma on kyllä parantanut verkkokauppansa toimintaa. Tai siis S-kaupat.

Jos minulle jokin tuote on tärkeä, kerron huomautuksille varatussa kentässä, millä sen voi korvata. Joillekin tuotteille annan pitkän listan tärkeysjärjestyksessä. Ei tule vääränlaisia tuotteita, ja jos mitään tuotetta ei löydy, sähköpostilla tulevassa kuitissa lukee näkyvästi, että tuotteita puuttuu. 

Hauska tapaus muutaman vuoden takaa. Haluamani kynsilakka oli lopussa, joten keräilijä soitti minulle ja kuvaili hyllyssä olevien lakkojen sävyjä, kunnes löytyi sopiva. Silloin tällöin soitettiin, mutta ei enää aikoihin. Mikähän on syynä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä