Muita jotka vaihtaneet K-ketjuun S-ryhmän paskan appin takia?
Redditissä kohtalotovereita. Onko täällä?
https://www.reddit.com/r/Suomi/comments/1gxvdsd/sryhmän_sovellukset_ja_…
On suorastaan hämmentävää, miten huono aplikaatio voi edes nykypäivänä olla. Tuotteita et voi selata ilman että ensin valitset kaupan. Ja kun olet valinnut kaupan et voi enää vaihtaa sitä. Mobiilietukupongit on tehty niin vaikeiksi, että käyttämättä jää, lisäksi ne tarjoukset ovat ihan vitsi huonoudessaan.
Uskon että S-uskovaiset jatkavat ostoksiaan, eli se jengi joka ei tilaile verkosta ruokia tai seuraa verkkotarjouksia.
Meillä ostetaan nykyisin Cittarista ja se appi on tosi kätevä, ostoslista jaetaan ja kauppaa voi vaihtaa kesken ostoslistan teon, toimii kuin unelma.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Pistin koko kesko konsernin boikottiin K-auton vuoksi. Menettivät vastuun pakoilulla uskollisen ja maksukykyisen asiakkaan loppuiäksi.
Mulla on hilkulla myös siirtyä pääsääntöisesti äs-kauppaan, kun on yhtä lähellä kuin koo. Ylimielisen oloinen kauppias saa moista harkitsemaan vakavasti.
S-kauppa meni pökköön jo siinä vaiheessa kun foodie-sivusto lakkasi olemasta. Oli kätevä selata kauppakohtaista valikoimaa hintoineen. Sovelluksista ei ole kokemusta, koska ne eivät kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Nolouden huippu ruveta kassalla kaivamaan jotain alennuskuponkia jolla saa 20 sentin alennuksen jostain.
Noloin kokemus koskaan oli mennä hakemaan kahvipaketista saamatta jäänyttä alennusta pikkukaupan ainoalle avoimelle kassalle kun taakse kerääntyi syvästi huokaileva jono asiakkaita.
Mun mielestä s-kaupan ostoslista on parhain ja toimii parhaiten verrattavissa vastaavan cittarin omaan.
K-kaupan äpissä kauppakohtaiset hinnat piti aina paikkansa mutta ässällä aivan eri hinnat mitä hyllyssä vaikka oikea kauppa valittu. Noin muuten ässä voittaa 100-0, saisivat vaan tuon kuntoon.
S-ryhmä on tehnyt sivustonsa ja ne eri portaalit tms vähintäänkin raivostuttaviksi käyttää. Menet s-ryhmän sivuille, niin siellä esitellään s-ryhmää ja heidän toimintaa, yms. Menet k-ruoan sivuille, niin pääset selaamaan kauppoja helposti ja katsomaan eri tarjouksia.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole appiukon vika.
Totta, mun appi on kuollut ajat sitten. Oli muuten aika kakka💩
S-kauppa on edelleen lähellä, eikä minulla ole puhelimessa minkään kauppaketjun sovelluksia. Hyvin pärjää ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
K-kaupan äpissä kauppakohtaiset hinnat piti aina paikkansa mutta ässällä aivan eri hinnat mitä hyllyssä vaikka oikea kauppa valittu. Noin muuten ässä voittaa 100-0, saisivat vaan tuon kuntoon.
Mulla ei ole koskaan ollut tota ongelmaa s-ostoslistan kanssa. Aina hinnat on ollut oikein
En vaihtanut mutta samaa mieltä S-sovellus tosi syvältä, K-sovellus ei aivan yhtä syvältä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, Alepa on se kauppa mistä niitä tarjouksia ei syystä tai toisesta tule. Huomaa vasta kuitista myöhemmin. Ja niitä tuotteita on vammaista selata varsinkin jos ei aina kävisi samassa kaupassa.
Mä koitan tilata ruokarobotilla niin sovellus ei anna valita meidän osotetta omakotitaloalueelta, vaan väkisin pakottaa tilaa naapuriin. Identtiset tontit, uusi asuinalue mutta meidän talon numeroa ei löydä. Joten en sitten tilaa. Ja Alepasta sanoivat että katso ohjeet sovelluksesta😅
Prismasta tilaan. Mutta mokomat tuovat pahvilaatikossa. Nyt varmaan on kämppä täynnä paperitoukkia.
Ihan hintojen takia aikanaan vaihdoin.
Olen ostanut kaiken ruoan ja päivittäistavarat S-kaupoilta kotiinkuljetettuna jo useita vuosia (olen liikuntarajoitteinen, joten olen kokonaan kuljetusten varassa). Tänään tuli viimeisin tilaus, ja kaikki sujui hyvin.
Tein tänään tilauksen ensi viikolle paikalliseen Citymarketiin, koska Prisman kuljetuksissa on haluaminani päivinä remonttitauko. En ole ennen tilannut K-ketjulta ja yllätyin siitä, että sivusto (selaimella) on kuin S-kauppojen kaksonen. Olen tänään pari kertaa muokannut tilaustani, ja kokemistani pikkuvaikeuksista saanen syyttää omaa noviisiuttani. Kumpikin verkkokauppa toimii erittäin hyvin varsinkin siinä mielessä, että niillä on valtava, vaihtuva valikoima ja asiakaskunta.
Mobiilisovellukset ovat pääsääntöisesti surkeita. Kaikessa. Pankkien yksinkertaisimmat toiminot sujuvat kyllä, mutta verkkokauppojen selaaminen on itsensä kiduttamista, joka ei edes pääty haluttuun lopputulokseen. Kuka edes teoriassa haluaa selata ja vertailla tuotteita kännykän pikkuruiselta ruudulta?
Teen ruokaostokset old school tyyliin ilman appia. Ärsyttää kun kaikkeen pitäisi muka olla joku appi ja maksella sitten kalliista tallennustilasta puhelimessa.
Vierailija kirjoitti:
Hetken aikaa jaksoin joskus sillä äpillä pelleillä mutta alkoi se olemaan noloa puuhaa siinä kassalla alkaa hosumaan jotain äpin tarjouskuponkeja kassatyypille.
Ihan samanlailla pitää k kaupassa kaivella tarjoukset apista.
Tulee bonuksia S-pankkiin noin 60 e kuussa. K on kallis ja on vain tyhmää maksaa liikaa samasta tavarasta!!
Mihin v_ttuun sinä molopää noita kaiken maailman appeja oikein tarvitset?
En ole vaihtanut mutta tosiaan nuo mobiili edut, kupongit voisivat s-mobiiliissa toimia samoin kuin K-Ruoka sovelluksessa. Jäävät tosiaan usein hyödyntämättä kun pitäisi alkaa sitä sieltä etsiä ja näytellä kassahenkilölle että "katso nyt.. tässä on tämmöinen etu ja nyt minä hyödynnän sen näpäyttämällä etua, ja sen jälkeen näytän sitä myyjälle että katsos nyt olen näyttänyt kupongia myyjälle.
Nolouden huippu ruveta kassalla kaivamaan jotain alennuskuponkia jolla saa 20 sentin alennuksen jostain.