Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyviä päätöksiä nykyinen hallitus on tehnyt?

Vierailija
22.06.2026 |

Mä toivoisin asiallista keskustelua aiheesta. 

Minusta on hämmentävää, että itselleni ei tule mieleen yhtäkään asiaa, jonka nykyinen hallitus olisi päätöksellään jotenkin parantunut? Joku muutos tai uudistus, joka selvästi näkyisi jonkun ihmisryhmän elämässä positiivisesti, että ai nykyään tämä onkin näin, onpa hyvä.

Onko sellaisia asioita? 

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat toimineet kuin päättömät kanat.

Vierailija
42/69 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitähän on läjäpäin, ja paljon on vielä tulossa ennen hallituskauden loppua.

Miten vinoutunut maailma on ihmisellä, joka ei ole huomannut yhtäkään näistä ja muista hyvistä uudistuksista.

Provohan toi aloitus on. Ei kukaan ole noin kujalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtäkään joka kohentaisi normaali ihmisen elämänlaatua 

Et sinä kelan loinen ole mikään normaali.

Vierailija
44/69 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti kannata maahanmuuton rajoittamista ja palautusten helpottamista?

Vihervasurit ovat juuri eri linjoilla kaikki sisään,Sannan laki on tuonut jo 120-tuhatta EU,n ulkopuolista elätettäväksi

Vierailija
45/69 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömät yli 25-vuotiaat saavat ilmeisesti nyt ensi kuusta alkaen opiskella avoimessa yliopistossa ja ammattikorkeakouluissa sekä kesäyliopistossa, eikä tarvitse kysellä lupia. Tarkastakaa tämä, sillä en ole itse työtön enkä tiedä varmaksi.

 

Yhtään mitään muuta ei tule mieleen.

 

Hirvittää eläinten olojen huononeminen.

Mikä eläinten olojen huonominen? Meillä on eläimiä, ja kyllä niiden pitovaatimukset ovat ihan yhtä tiukat kuin ennenkin. Tosin nykyään esim. yhtä hevosta ei saa pitää, vaan hevosella on aina oltava ympärillään lauma, eli vähintään toinen hevonen. Onko se sinusta huononnus hevosten oloihin?

Vierailija
46/69 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä keskeneräinen yel-laki vaikuttaa kohtuullisen hyvältä. Tosin katastrofin korjaaminen on kestänyt luvattoman kauan.

Arviolta 20tuhatta on lopettanut Marinin lakimuutoksen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/69 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinivalovilkkuhäirintälaki. Eli kovemmat tuomiot työssään väkivaltaa kohtaaville ensihoitajille.

Väkivalta on väärin.

Tässä meni tasa-arvolaki roskiin.

Olis nostanut KAIKKIA väkivaltatuomioita!

Saisi kyllä nostaa, olet oikeassa. Mutta ehkä helpompi siirtää tiettyjä lisää ammattiryhmiä virkamiehen väkivaltaisen vastustamisen alle kuin muuttaa lakia kokonaan.

Vierailija
48/69 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti kannata maahanmuuton rajoittamista ja palautusten helpottamista?

höpö höpö, ei ole rajoitettu

On,mutta aina menee aikaa korjauksiin miksi Marinin hallitus teki sen typerääkin typerimmän lakimuutoksen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/69 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti kannata maahanmuuton rajoittamista ja palautusten helpottamista?

höpö höpö, ei ole rajoitettu

Miten niin ei ole?

Hallitus tuo lisää ulkkeja Aasiasta.

https://ylojarvenuutiset.fi/2024/10/01/suomi-naivettyy-ilman-maahanmuut…

Vierailija
50/69 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikoksentekijä voi olla ensikertalainen vain kerran elämässään.

mikä tää juttu on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/69 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itärajan sulkeminen, koulujen kännykkäkielto ja kansalaisuuskoe nyt esimerkiksi.

Vierailija
52/69 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten ja tyttöjen sukupuolielinten silpominen on nyt rangaistava teko Suomessa.

Tämä. Piti saada persut hallitukseen ennen kuin tämäkin laki lopulta toteutui. Olen sen 30 vuotta ihmetellyt, että eikö ketään kiinnosta somalityttöjen silpomiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/69 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä keskeneräinen yel-laki vaikuttaa kohtuullisen hyvältä. Tosin katastrofin korjaaminen on kestänyt luvattoman kauan.

Arviolta 20tuhatta on lopettanut Marinin lakimuutoksen jälkeen.

Ja Myryn kyselyn mukaan noin 20 prosenttia vastanneista (otos ei ollut kylläkään kovin suuri) himmailee liiketoimintaa niin, että pysyy varmasti yel-velvollisuuden alla.

Vierailija
54/69 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouluihin tullut kännykkäkielto. Muuta en nyt äkkiseltään keksi.

Laittomat lakot rajattiin 24h,ne maksoivat viimeksi yli 2 miljardia yrityksille jotka olivat syyttömiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/69 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itärajan sulkeminen, koulujen kännykkäkielto ja kansalaisuuskoe nyt esimerkiksi.

Itärajalta olisi tullut ahkeraa työvoimaa lastenpolkupyörillä mutta persut pilasivat tämänkin.

Vierailija
56/69 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolustukseen on panostettu.

Vierailija
57/69 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kouluihin tullut kännykkäkielto. Muuta en nyt äkkiseltään keksi.

Laittomat lakot rajattiin 24h,ne maksoivat viimeksi yli 2 miljardia yrityksille jotka olivat syyttömiä.

Totta, tämä oli ihan loistava päätös hallitukselta. Minä vihasin sitä Suomen talouden tuhoavaa lakkoa.

Vierailija
58/69 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikoksentekijä voi olla ensikertalainen vain kerran elämässään.

mikä tää juttu on?

Ensikertalainen istuu tuomiostaan puolet. Aikaisemmin muuttui takaisin ensikertalaiseksi, jos edellisestä tuomiosta oli kulunut viisi vuotta. Nyt rikoksenuusija on aina rikoksenuusija.

Vierailija
59/69 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintöveron ja lahjaveron alarajan nostaminen nyt ainakin. Hallitus on tehnyt myös oikeasti hyviä päätöksiä.

Vierailija
60/69 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikoslakiin ja maahanmuuttoon tehdyt tiukennukset, on minulle hyvä asia.

Samoin taksilakiin parannukset

Tehtiin jo edellisen hallituksen aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi