Mitä hyviä päätöksiä nykyinen hallitus on tehnyt?
Mä toivoisin asiallista keskustelua aiheesta.
Minusta on hämmentävää, että itselleni ei tule mieleen yhtäkään asiaa, jonka nykyinen hallitus olisi päätöksellään jotenkin parantunut? Joku muutos tai uudistus, joka selvästi näkyisi jonkun ihmisryhmän elämässä positiivisesti, että ai nykyään tämä onkin näin, onpa hyvä.
Onko sellaisia asioita?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinivalovilkkuhäirintälaki. Eli kovemmat tuomiot työssään väkivaltaa kohtaaville ensihoitajille.
Eikö ihmisten kuulukkaan olla saman arvoisia?
Virkamiestä kohtaan perseily ei varsinaisesti liity ihmisarvoon. Saisi kyllä liittyä, sellainen ihminen nyt vaan on huono, joka pahoinpitelee ensihoitajan.
Vierailija kirjoitti:
Luottotiedot palautuvat nykyään 3 kuukaudessa entisen 2 vuoden sijaan. Siinäpä ne.
Ei mulla ole palautunut vaikka laskut maksanut ajallaan jo 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinivalovilkkuhäirintälaki. Eli kovemmat tuomiot työssään väkivaltaa kohtaaville ensihoitajille.
Eikö ihmisten kuulukkaan olla saman arvoisia?
Virkamiestä kohtaan perseily ei varsinaisesti liity ihmisarvoon. Saisi kyllä liittyä, sellainen ihminen nyt vaan on huono, joka pahoinpitelee ensihoitajan.
Minkäänlaisia keissejä nuo on että alkaa pahoinpitelemään avunantajaa. Onko kyseessä vanhukset vai päihteidenkäyttäjät
Vierailija kirjoitti:
Sinivalovilkkuhäirintälaki. Eli kovemmat tuomiot työssään väkivaltaa kohtaaville ensihoitajille.
Väkivalta on väärin.
Tässä meni tasa-arvolaki roskiin.
Olis nostanut KAIKKIA väkivaltatuomioita!
Metsää ostavien metsävähennyspohjan korotus.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtäkään joka kohentaisi normaali ihmisen elämänlaatua
Kyllä mun elämänlaatua kohentaa kummasti mm. se, ettei tänne enää kävellä ulkomailta kuin hollitupaan. Skuuttirajoituksetkin on hyviä ja alaikäisten yöajokielto. Kännykkäkielto kouluihin on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinivalovilkkuhäirintälaki. Eli kovemmat tuomiot työssään väkivaltaa kohtaaville ensihoitajille.
Eikö ihmisten kuulukkaan olla saman arvoisia?
Virkamiestä kohtaan perseily ei varsinaisesti liity ihmisarvoon. Saisi kyllä liittyä, sellainen ihminen nyt vaan on huono, joka pahoinpitelee ensihoitajan.
Minkäänlaisia keissejä nuo on että alkaa pahoinpitelemään avunantajaa. Onko kyseessä vanhukset vai päihteidenkäyttäjät
Itse luin jostain kuinka Itsrael vähän kohteli våhän kovakouraisesti ensiavun henkilöstöä ei tosin ollut Suomessa
Ajokorttilain uudistus oli todella tarpeellinen. Olisi saanut uudistua enemmänkin, mutta oikea suunta silti.
Naisten ja tyttöjen sukupuolielinten silpominen on nyt rangaistava teko Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti kannata maahanmuuton rajoittamista ja palautusten helpottamista?
höpö höpö, ei ole rajoitettu
Hah, olet siis aivan pihalla jos noin sanot
Rikoksentekijä voi olla ensikertalainen vain kerran elämässään.
Irtisanomisten helpottaminen ja suojaosan poisto on tällaisen työssäkäyvän mielestä hyviä uudistuksia. Se on kohti sitä, että työssäkäynti ja ahkeruus palkitaan. Että tuilla ei saa samaa elintasoa kuin työtä tekemällä.
Paikallisen sopimisen lisääminen parantaa niiden asemaa, jotka eivät koe ammattiliiton ajamia etuja omiksi eduikseen, vaan joka haluaa jotain erilaista, kuten pitää lomansa syksyllä eikä kesällä. Tällä hetkellä työehtosopimukset estävät sen ja noin voi sopia työnantajan kanssa vain laittomasti.
Niitä on paljon, mutta ei ehkä sinun mieleisiäsi
Itärajan sulku tehtiin napakasti. Ja on pitänyt kauan. Kiitos hallitukselle siitä.
Rikoslakiin ja maahanmuuttoon tehdyt tiukennukset, on minulle hyvä asia.
Samoin taksilakiin parannukset
Työttömät yli 25-vuotiaat saavat ilmeisesti nyt ensi kuusta alkaen opiskella avoimessa yliopistossa ja ammattikorkeakouluissa sekä kesäyliopistossa, eikä tarvitse kysellä lupia. Tarkastakaa tämä, sillä en ole itse työtön enkä tiedä varmaksi.
Yhtään mitään muuta ei tule mieleen.
Hirvittää eläinten olojen huononeminen.
Näitähän on läjäpäin, ja paljon on vielä tulossa ennen hallituskauden loppua.
Miten vinoutunut maailma on ihmisellä, joka ei ole huomannut yhtäkään näistä ja muista hyvistä uudistuksista.
Kännykkäkielto kouluissa on loistava päätös.
Edellinen hallitus ei uskaltanut sitä tehdä
Itärajan sulkeminen, koulujen kännykkäkielto ja kansalaisuuskoe nyt esimerkiksi.
Eikö ihmisten kuulukkaan olla saman arvoisia?