Mitä mieltä ootte Mannisten/Ritaki tavasta kasvattaa lastaan? Esim nyrkkeilyvideo
En tiedä miksi ärsyttävät minua. Ehkä tuo huonojen tapojen opettaminen. Usein huonoa käytöstä kuvaavat. Kiroilua, läiskii äitiään tai potkii toista päin. Koiran retuuttaminen. Jotenkin sellasta moukkamaista käytöstä. Lisäksi vanhanaikaiseen rooliin yritetään istuttaa. Puhutaan jatkuvasti poikaystävistä ton ikäiselle.
Kommentit (39)
Itseä kauhistutti, kun päästivät lapsen niin kauas yksin suppailemaan.
Kun olen nähnyt mainospätkiä heidän podcasteoistaan niin suorastaan nyppii toi Akin käytös. Rita ottaa muka huumorilla, mutta tuntuu olevan ihan tossun alla.
Säälin valtavasti tuota lasta, kun päättivät muuttaa tuollaiseen paikkaan niin vanhemmilla pitäisi olla vankka tahtotila lapsen ystävyyssuhteiden luomiseen ja ylläpitämiseen eli kuskausta, kuskausta, kuskausta (tuolta lapsi ei pääse itsenäisesti mihinkään, ei edes pyörällä vielä) mutta tätä manniset ei tee. Lapsi on tosi yksinäinen. Lasta ei myöskään viedä mihinkään lasten tapahtumiin, joita Porissa kyllä riittää. Toivoisin niin että joku älyväläys tai muutos tapahtuisi - tuon lapsen takia
Ja lisäksi lapsen totaalinen yksityisyydensuojan puuttuminen kun kaikki kuvataan someen on kauhistuttavaa!
Mitä pohjasakalta voi muuta odottaa
Raskas rasti lapselle, kun vanhemmat on valtakunnanjuntteja. Ja tyhmiä kuin vasemman jalan saappaat. Mutta minkäs teet, kun kummallekaan pariskunnasta ei ole älynlahjoja suotu sen vertaa, että ymmärtäisi edes vähän hillitä julkisuuskuvaansa eikä rahan sekä maineen himossa keksisi yhtä sun toista höpöjuttua julkaistavaksi.
Sen nämä kyllä osaa, keksimisen. Kyllähän sen normiälyllä varustettu heti näkee, että jutut on usein joko täysin keksittyjä tai sitten laitettu raskaasti Mannislisää päälle.
Lastaanhan nämä eivät osaa kasvattaa, siinä toki eivät ole mitenkään ainutlaatuisia, mutta täytyy sanoa, että kovin agressiiviselta vaikuttavat mitä olen lukenut. Esim. Aki puhunut, että jos Donnaa kiusattaisiin koulussa niin hän menisi hummerilla koulun seinästä läpi ja Rita ohjeisti heti vaan Donnaa muksauttamaan kiusaajaa nyrkillä nekkuun. Ja sitähän nyt Akin kanssa treenataan. Akilla tosin on vain kokemusta nekkuun ottamisesta mutta ehkä Donna sitten voi opettaa Akille kunnon turpasaunat kun on ensin muksinut vähän koulukavereita.
Ei varmaan montaa vuotta mene kun Akin ja Ritan älyllinen ja henkinen kehitys on Donnan kanssa tasoissa.
Itsellä meni yli se, kun Aki kertoi jossain podcastissa äitinsä tehneen nuorena abortin ja isänsä pettäneen äitiään näiden avioliiton aikana. Manninen on 50-vuotias ja vanhempansa siis jo suhteellisen iäkkäitä. Isällään on muistisairaus.
Miten kukaan voi mennä kertomaan julkisesti läheisistään tällaisia asioita?
Vierailija kirjoitti:
Säälin valtavasti tuota lasta, kun päättivät muuttaa tuollaiseen paikkaan niin vanhemmilla pitäisi olla vankka tahtotila lapsen ystävyyssuhteiden luomiseen ja ylläpitämiseen eli kuskausta, kuskausta, kuskausta (tuolta lapsi ei pääse itsenäisesti mihinkään, ei edes pyörällä vielä) mutta tätä manniset ei tee. Lapsi on tosi yksinäinen. Lasta ei myöskään viedä mihinkään lasten tapahtumiin, joita Porissa kyllä riittää. Toivoisin niin että joku älyväläys tai muutos tapahtuisi - tuon lapsen takia
Kaksi alapeukkua = moikka rita ja aki!
On ainakin mitä tutkia netistä kun oppii lukemaan. Saattaa joutua koulukiusatuksi, ainakin matskua löytyy kiusaajille.
Menkää itteenne ja katsokaa noita tympeitä kateellisia katkeria kommenttejanne :D He tekevät ja kasvattavat niiku parhaakseen näkevät. Mikään muu ei ole oksettavamman näköistä kun luuserit ketkä projisoivat omaa kurjuuttaan toisiin ihmisiin ja heidän tapoihinsa tehdä asioita.
Se tyttö on firman maskotti ja lisää myyntiä
Vierailija kirjoitti:
Säälin valtavasti tuota lasta, kun päättivät muuttaa tuollaiseen paikkaan niin vanhemmilla pitäisi olla vankka tahtotila lapsen ystävyyssuhteiden luomiseen ja ylläpitämiseen eli kuskausta, kuskausta, kuskausta (tuolta lapsi ei pääse itsenäisesti mihinkään, ei edes pyörällä vielä) mutta tätä manniset ei tee. Lapsi on tosi yksinäinen. Lasta ei myöskään viedä mihinkään lasten tapahtumiin, joita Porissa kyllä riittää. Toivoisin niin että joku älyväläys tai muutos tapahtuisi - tuon lapsen takia
Mistä tiedät, että eivät kuljeta lasta kavereiden luo tai käy lastentapahtumissa?
Voivathan he tehdä molempia, mutta eivät jaa ja kuvaa näitä hetkiä someen.
Noin yleisesti kyllä samaa mieltä siitä, että ovat harvinaisen tyhjäpäinen pariskunta ja myös lapsen kasvattaminen näyttää justiinsa siltä.
Miksi pitää katsoa jos ärsyttää? Itse en edes tiedä kenestä kyse, joku wannabejulkkis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälin valtavasti tuota lasta, kun päättivät muuttaa tuollaiseen paikkaan niin vanhemmilla pitäisi olla vankka tahtotila lapsen ystävyyssuhteiden luomiseen ja ylläpitämiseen eli kuskausta, kuskausta, kuskausta (tuolta lapsi ei pääse itsenäisesti mihinkään, ei edes pyörällä vielä) mutta tätä manniset ei tee. Lapsi on tosi yksinäinen. Lasta ei myöskään viedä mihinkään lasten tapahtumiin, joita Porissa kyllä riittää. Toivoisin niin että joku älyväläys tai muutos tapahtuisi - tuon lapsen takia
Kaksi alapeukkua = moikka rita ja aki!
Laitoin alanuolen lähinnä siksi että tuo kommentti on naurettava ja säälittävä. Tuntematon anonyymi lusmu luulee tietävänsä kaiken toisten ihmisten perhe elämästä paremmin kuin lapsen vanhemmat itse. Ensinäkin jotta joku pystyy olemaan näin perillä toisen ihmisen arjesta, hänen on seurattava kyseistä pariskuntaa paljon median kautta, toiseksi, miksi hän seuraa jos hän ei edes tykkää pariskunnasta, ellei hän sitten itse ole täysin säälittävä stalkkeri, kenen tehtävä on vain tuoda ihmisiä alas keistä hän ei itse pidä. En ollut Aki tai Rita
Vierailija kirjoitti:
Menkää itteenne ja katsokaa noita tympeitä kateellisia katkeria kommenttejanne :D He tekevät ja kasvattavat niiku parhaakseen näkevät. Mikään muu ei ole oksettavamman näköistä kun luuserit ketkä projisoivat omaa kurjuuttaan toisiin ihmisiin ja heidän tapoihinsa tehdä asioita.
Mitä tympeää ja katkeraa on kun ollaan huolissaan lapsesta josta huolehditaan vastoin kaikkia nykyisiä ohjeistuksia? Ei kavereita, ei huolehdita turvallisuudesta, täysi some-näkyvyys, älypuhelin 7 v.- lahjaksi, tässä osa. Jos tämä on heidän paras niin mikähän se keskinkertainen olisi?..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää itteenne ja katsokaa noita tympeitä kateellisia katkeria kommenttejanne :D He tekevät ja kasvattavat niiku parhaakseen näkevät. Mikään muu ei ole oksettavamman näköistä kun luuserit ketkä projisoivat omaa kurjuuttaan toisiin ihmisiin ja heidän tapoihinsa tehdä asioita.
Mitä tympeää ja katkeraa on kun ollaan huolissaan lapsesta josta huolehditaan vastoin kaikkia nykyisiä ohjeistuksia? Ei kavereita, ei huolehdita turvallisuudesta, täysi some-näkyvyys, älypuhelin 7 v.- lahjaksi, tässä osa. Jos tämä on heidän paras niin mikähän se keskinkertainen olisi?..
Kai sä nyt pommitat lasuja paniikissa siellä yksiössäs? Se on heidän elämänsä. Mikä siinä on vaikea ymmärtää?
Juntteja