Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä ootte Mannisten/Ritaki tavasta kasvattaa lastaan? Esim nyrkkeilyvideo

Vierailija
22.06.2026 |

En tiedä miksi ärsyttävät minua. Ehkä tuo huonojen tapojen opettaminen. Usein huonoa käytöstä kuvaavat. Kiroilua, läiskii äitiään tai potkii toista päin. Koiran retuuttaminen. Jotenkin sellasta moukkamaista käytöstä. Lisäksi vanhanaikaiseen rooliin yritetään istuttaa. Puhutaan jatkuvasti poikaystävistä ton ikäiselle. 

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälin valtavasti tuota lasta, kun päättivät muuttaa tuollaiseen paikkaan niin vanhemmilla pitäisi olla vankka tahtotila lapsen ystävyyssuhteiden luomiseen ja ylläpitämiseen eli kuskausta, kuskausta, kuskausta (tuolta lapsi ei pääse itsenäisesti mihinkään, ei edes pyörällä vielä) mutta tätä manniset ei tee. Lapsi on tosi yksinäinen. Lasta ei myöskään viedä mihinkään lasten tapahtumiin, joita Porissa kyllä riittää. Toivoisin niin että joku älyväläys tai muutos tapahtuisi - tuon lapsen takia

Kaksi alapeukkua = moikka rita ja aki!

Laitoin alanuolen lähinnä siksi että tuo kommentti on naurettava ja säälittävä. Tuntematon anonyymi lusmu luulee tietävänsä kaiken toisten ihmisten perhe elämästä paremmin kuin lapsen vanhemmat itse. Ensinäkin jotta joku pystyy olemaan näin perillä toisen ihmisen arjesta, hänen on seurattava kyseistä pariskuntaa paljon median kautta, toiseksi, miksi hän seuraa jos hän ei edes tykkää pariskunnasta, ellei hän sitten itse ole täysin säälittävä stalkkeri, kenen tehtävä on vain tuoda ihmisiä alas keistä hän ei itse pidä. En ollut Aki tai Rita

Ihmiset tuntuvat tietävän täällä palstalla kaikkien asiat aina itse asianomaisia paremmin :D Veloista lähtien :D Vissii aikaa riittää omassa arjessa vähä liikaa :D

Vierailija
22/39 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ovatko kertoneet, ettei tytöllä ole kavereita eivätkä käy lastentapahtumissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella ei oo ees lasten pelastusliivi. Pää menee upoksiin ku tipahtaa. Idiootti Aki ja Rita. 😡

Vierailija
24/39 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin se Aki on usein kännissä ja sit veneillään pikku kännissä. Lapsi mukana näissä aikuisten illanvietoissa. Hupaisaa hyvinvointi kontsaa. 

Vierailija
25/39 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se firman tilanne tässä on erikoisin. Tilinpäätöstä edes vuodelta 2024 ei ole vielä toimitettu. Onko se niin paska, että mieluummin pimitetään loppuun saakka vai onko taustalla jotain veroepäselvyyksiä? 

Vierailija
26/39 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt yhtään. Missä sinä noita oikein näet. Ai niin, seuraat ihan tietoisesti niiden elämää, ethän muuten tietäisi.

Ensin seuraat, sitten valitat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/39 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloinen ja reipas likka tää Donna on.

Varmaan joskus teininä kyseenalaistaa vanhempiensa päätöksen näyttää lapsi somessa noin avoimesti. Tosi ajattelematonta vanhemmilta. Raha puhuu. Toi jatkuva oudon sävyinen puhe poikaystävistä 7 veelle pikkutytölle on kummallista ja vaivaannuttavaa.

Vierailija
28/39 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsella ei oo ees lasten pelastusliivi. Pää menee upoksiin ku tipahtaa. Idiootti Aki ja Rita. 😡

Seuraat siis heidän videoitaan  ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/39 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suloinen ja reipas likka tää Donna on.

Varmaan joskus teininä kyseenalaistaa vanhempiensa päätöksen näyttää lapsi somessa noin avoimesti. Tosi ajattelematonta vanhemmilta. Raha puhuu. Toi jatkuva oudon sävyinen puhe poikaystävistä 7 veelle pikkutytölle on kummallista ja vaivaannuttavaa.

Tyttö on reipas. Vedetty mukaan ihmeelliseen vanhempien some teatteriin. 

Vierailija
30/39 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin se Aki on usein kännissä ja sit veneillään pikku kännissä. Lapsi mukana näissä aikuisten illanvietoissa. Hupaisaa hyvinvointi kontsaa. 

Tekevät videoita, ja vetävät vähän överiksi, että tulee lisää katsojia jotka maksaa. Näyttelevät samalla lailla kuin tositv ohjelmissa on käsikirjoitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/39 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ovatko kertoneet, ettei tytöllä ole kavereita eivätkä käy lastentapahtumissa?

Tämä perhe postaa elämästään käytännössä kaiken nettiin, mukaan lukien lapsen eskariin lähdön joka aamu silloin, kun se ylipäätään tapahtui (paljon lapsi oli myös poissa eskarista). Viime kesänä lapsi pääsi kai kerran liikennepuistoon, edelliskesänä kerran tai pari leikkipuistoon. Lisäksi käytiin kerran Pori Jazzin lastentapahtumassa, joka oli lapsen isän mielestä "paskin idea ikinä", ja lapsen äiti postasi senkin kommentin kaikkien nähtäväksi. Tykkimäelläkin perhe vieraili pari kolme vuotta sitten ja jonakin kesänä jossakin vesipuistossa, ja näistä reissuista on käynyt hyvin ilmi, että lastentapahtumat eivät ole todellakaan perheen isän juttu, kuten hän on itse videoilla nyrpeänä todennut.

Kavereita lapsi näkee, kun kavereilla on synttäreitä, joille mennään aina koko perheen voimin. Ja lisäksi tietysti eskarissa, mutta vapaa-ajalla ollaan muuten aina joko oman perheen kesken tai mukana on vanhempien aikuisia kavereita. Satunnaisesti saarella käy lapsen isän kaverin poika, kun tämän isä on auttamassa milloin missäkin hommissa. Poika on perheen lasta jonkin verran vanhempi, ja häntä kutsutaan lapsen poikaystäväksi, tietenkin.

Vierailija
32/39 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki ja Rita avoimina seksielämästään: "Aina teltta pystyssä"

https://www.is.fi/viihde/art-2000012059674.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/39 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin se Aki on usein kännissä ja sit veneillään pikku kännissä. Lapsi mukana näissä aikuisten illanvietoissa. Hupaisaa hyvinvointi kontsaa. 

Tekevät videoita, ja vetävät vähän överiksi, että tulee lisää katsojia jotka maksaa. Näyttelevät samalla lailla kuin tositv ohjelmissa on käsikirjoitus.

Tota alkoholin käyttöä kyllä yrittävät peitellä... Mut kyl sen känän huomaa ja kuvissa yritellään piilotella laseja. 

Vierailija
34/39 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä meni yli se, kun Aki kertoi jossain podcastissa äitinsä tehneen nuorena abortin ja isänsä pettäneen äitiään näiden avioliiton aikana. Manninen on 50-vuotias ja vanhempansa siis jo suhteellisen iäkkäitä. Isällään on muistisairaus.

Miten kukaan voi mennä kertomaan julkisesti läheisistään tällaisia asioita?

Mä ihmettelen miten tuollaista edes päästetään julkaistavaksi. Eikö pitäisi leikata pois tuollaiset. Puhutaan kahden yksityishenkilön elämästä ja terveystiedoista ja he eivät ole tuossa edes mukana? Eikö podcast-julkaisuissa ole mitään eettisiä sääntöjä? Jos vieras ei ymmärrä lain tai sopivuuden rajoista, niin eikö podcastin isännällä/emännällä ole joku vastuu omasta podcastistaan mitä siellä julkaistaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/39 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin se Aki on usein kännissä ja sit veneillään pikku kännissä. Lapsi mukana näissä aikuisten illanvietoissa. Hupaisaa hyvinvointi kontsaa. 

Tekevät videoita, ja vetävät vähän överiksi, että tulee lisää katsojia jotka maksaa. Näyttelevät samalla lailla kuin tositv ohjelmissa on käsikirjoitus.

Tota alkoholin käyttöä kyllä yrittävät peitellä... Mut kyl sen känän huomaa ja kuvissa yritellään piilotella laseja. 

Rita Niemi-Manninen muistelee teinivuosiaan: "Salmaripullot tyhjenivät viikollakin"

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rita-niemi-manninen-muistelee-teini…

Vierailija
36/39 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli kyllä järkyttävää!!

Vierailija
37/39 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ovatko kertoneet, ettei tytöllä ole kavereita eivätkä käy lastentapahtumissa?

Tämä perhe postaa elämästään käytännössä kaiken nettiin, mukaan lukien lapsen eskariin lähdön joka aamu silloin, kun se ylipäätään tapahtui (paljon lapsi oli myös poissa eskarista). Viime kesänä lapsi pääsi kai kerran liikennepuistoon, edelliskesänä kerran tai pari leikkipuistoon. Lisäksi käytiin kerran Pori Jazzin lastentapahtumassa, joka oli lapsen isän mielestä "paskin idea ikinä", ja lapsen äiti postasi senkin kommentin kaikkien nähtäväksi. Tykkimäelläkin perhe vieraili pari kolme vuotta sitten ja jonakin kesänä jossakin vesipuistossa, ja näistä reissuista on käynyt hyvin ilmi, että lastentapahtumat eivät ole todellakaan perheen isän juttu, kuten hän on itse videoilla nyrpeänä todennut.

Kavereita lapsi näkee, kun kavereilla on synttäreitä, joille mennään aina koko perheen voimin. Ja lisäksi tietysti eskarissa, mutta vapaa-ajalla ollaan muuten aina joko oman perheen kesken tai mukana on vanhempien aikuisia kavereita. Satunnaisesti saarella käy lapsen isän kaverin poika, kun tämän isä on auttamassa milloin missäkin hommissa. Poika on perheen lasta jonkin verran vanhempi, ja häntä kutsutaan lapsen poikaystäväksi, tietenkin.

Apua mikä stalkkeri sä olet, creepyä.. onko sulla jotain tuota pientä lasta vastaan?

Vierailija
38/39 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Yyttö on tosielämän Truman show'n päätähti. Surullista. Tuon ikäinen ei ole valmis päättämään sitä, että haluaako hän olla nähtävillä kaikelle kansalle.

Vierailija
39/39 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista.