Mitä mieltä ootte Mannisten/Ritaki tavasta kasvattaa lastaan? Esim nyrkkeilyvideo
En tiedä miksi ärsyttävät minua. Ehkä tuo huonojen tapojen opettaminen. Usein huonoa käytöstä kuvaavat. Kiroilua, läiskii äitiään tai potkii toista päin. Koiran retuuttaminen. Jotenkin sellasta moukkamaista käytöstä. Lisäksi vanhanaikaiseen rooliin yritetään istuttaa. Puhutaan jatkuvasti poikaystävistä ton ikäiselle.
Kommentit (39)
Siis ovatko kertoneet, ettei tytöllä ole kavereita eivätkä käy lastentapahtumissa?
Lapsella ei oo ees lasten pelastusliivi. Pää menee upoksiin ku tipahtaa. Idiootti Aki ja Rita. 😡
No ainakin se Aki on usein kännissä ja sit veneillään pikku kännissä. Lapsi mukana näissä aikuisten illanvietoissa. Hupaisaa hyvinvointi kontsaa.
Se firman tilanne tässä on erikoisin. Tilinpäätöstä edes vuodelta 2024 ei ole vielä toimitettu. Onko se niin paska, että mieluummin pimitetään loppuun saakka vai onko taustalla jotain veroepäselvyyksiä?
En ole nähnyt yhtään. Missä sinä noita oikein näet. Ai niin, seuraat ihan tietoisesti niiden elämää, ethän muuten tietäisi.
Ensin seuraat, sitten valitat
Suloinen ja reipas likka tää Donna on.
Varmaan joskus teininä kyseenalaistaa vanhempiensa päätöksen näyttää lapsi somessa noin avoimesti. Tosi ajattelematonta vanhemmilta. Raha puhuu. Toi jatkuva oudon sävyinen puhe poikaystävistä 7 veelle pikkutytölle on kummallista ja vaivaannuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsella ei oo ees lasten pelastusliivi. Pää menee upoksiin ku tipahtaa. Idiootti Aki ja Rita. 😡
Seuraat siis heidän videoitaan ?
Vierailija kirjoitti:
Suloinen ja reipas likka tää Donna on.
Varmaan joskus teininä kyseenalaistaa vanhempiensa päätöksen näyttää lapsi somessa noin avoimesti. Tosi ajattelematonta vanhemmilta. Raha puhuu. Toi jatkuva oudon sävyinen puhe poikaystävistä 7 veelle pikkutytölle on kummallista ja vaivaannuttavaa.
Tyttö on reipas. Vedetty mukaan ihmeelliseen vanhempien some teatteriin.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin se Aki on usein kännissä ja sit veneillään pikku kännissä. Lapsi mukana näissä aikuisten illanvietoissa. Hupaisaa hyvinvointi kontsaa.
Tekevät videoita, ja vetävät vähän överiksi, että tulee lisää katsojia jotka maksaa. Näyttelevät samalla lailla kuin tositv ohjelmissa on käsikirjoitus.
Vierailija kirjoitti:
Siis ovatko kertoneet, ettei tytöllä ole kavereita eivätkä käy lastentapahtumissa?
Tämä perhe postaa elämästään käytännössä kaiken nettiin, mukaan lukien lapsen eskariin lähdön joka aamu silloin, kun se ylipäätään tapahtui (paljon lapsi oli myös poissa eskarista). Viime kesänä lapsi pääsi kai kerran liikennepuistoon, edelliskesänä kerran tai pari leikkipuistoon. Lisäksi käytiin kerran Pori Jazzin lastentapahtumassa, joka oli lapsen isän mielestä "paskin idea ikinä", ja lapsen äiti postasi senkin kommentin kaikkien nähtäväksi. Tykkimäelläkin perhe vieraili pari kolme vuotta sitten ja jonakin kesänä jossakin vesipuistossa, ja näistä reissuista on käynyt hyvin ilmi, että lastentapahtumat eivät ole todellakaan perheen isän juttu, kuten hän on itse videoilla nyrpeänä todennut.
Kavereita lapsi näkee, kun kavereilla on synttäreitä, joille mennään aina koko perheen voimin. Ja lisäksi tietysti eskarissa, mutta vapaa-ajalla ollaan muuten aina joko oman perheen kesken tai mukana on vanhempien aikuisia kavereita. Satunnaisesti saarella käy lapsen isän kaverin poika, kun tämän isä on auttamassa milloin missäkin hommissa. Poika on perheen lasta jonkin verran vanhempi, ja häntä kutsutaan lapsen poikaystäväksi, tietenkin.
Aki ja Rita avoimina seksielämästään: "Aina teltta pystyssä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin se Aki on usein kännissä ja sit veneillään pikku kännissä. Lapsi mukana näissä aikuisten illanvietoissa. Hupaisaa hyvinvointi kontsaa.
Tekevät videoita, ja vetävät vähän överiksi, että tulee lisää katsojia jotka maksaa. Näyttelevät samalla lailla kuin tositv ohjelmissa on käsikirjoitus.
Tota alkoholin käyttöä kyllä yrittävät peitellä... Mut kyl sen känän huomaa ja kuvissa yritellään piilotella laseja.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä meni yli se, kun Aki kertoi jossain podcastissa äitinsä tehneen nuorena abortin ja isänsä pettäneen äitiään näiden avioliiton aikana. Manninen on 50-vuotias ja vanhempansa siis jo suhteellisen iäkkäitä. Isällään on muistisairaus.
Miten kukaan voi mennä kertomaan julkisesti läheisistään tällaisia asioita?
Mä ihmettelen miten tuollaista edes päästetään julkaistavaksi. Eikö pitäisi leikata pois tuollaiset. Puhutaan kahden yksityishenkilön elämästä ja terveystiedoista ja he eivät ole tuossa edes mukana? Eikö podcast-julkaisuissa ole mitään eettisiä sääntöjä? Jos vieras ei ymmärrä lain tai sopivuuden rajoista, niin eikö podcastin isännällä/emännällä ole joku vastuu omasta podcastistaan mitä siellä julkaistaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin se Aki on usein kännissä ja sit veneillään pikku kännissä. Lapsi mukana näissä aikuisten illanvietoissa. Hupaisaa hyvinvointi kontsaa.
Tekevät videoita, ja vetävät vähän överiksi, että tulee lisää katsojia jotka maksaa. Näyttelevät samalla lailla kuin tositv ohjelmissa on käsikirjoitus.
Tota alkoholin käyttöä kyllä yrittävät peitellä... Mut kyl sen känän huomaa ja kuvissa yritellään piilotella laseja.
Rita Niemi-Manninen muistelee teinivuosiaan: "Salmaripullot tyhjenivät viikollakin"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rita-niemi-manninen-muistelee-teini…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ovatko kertoneet, ettei tytöllä ole kavereita eivätkä käy lastentapahtumissa?
Tämä perhe postaa elämästään käytännössä kaiken nettiin, mukaan lukien lapsen eskariin lähdön joka aamu silloin, kun se ylipäätään tapahtui (paljon lapsi oli myös poissa eskarista). Viime kesänä lapsi pääsi kai kerran liikennepuistoon, edelliskesänä kerran tai pari leikkipuistoon. Lisäksi käytiin kerran Pori Jazzin lastentapahtumassa, joka oli lapsen isän mielestä "paskin idea ikinä", ja lapsen äiti postasi senkin kommentin kaikkien nähtäväksi. Tykkimäelläkin perhe vieraili pari kolme vuotta sitten ja jonakin kesänä jossakin vesipuistossa, ja näistä reissuista on käynyt hyvin ilmi, että lastentapahtumat eivät ole todellakaan perheen isän juttu, kuten hän on itse videoilla nyrpeänä todennut.
Kavereita lapsi näkee, kun kavereilla on synttäreitä, joille mennään aina koko perheen voimin. Ja lisäksi tietysti eskarissa, mutta vapaa-ajalla ollaan muuten aina joko oman perheen kesken tai mukana on vanhempien aikuisia kavereita. Satunnaisesti saarella käy lapsen isän kaverin poika, kun tämän isä on auttamassa milloin missäkin hommissa. Poika on perheen lasta jonkin verran vanhempi, ja häntä kutsutaan lapsen poikaystäväksi, tietenkin.
Apua mikä stalkkeri sä olet, creepyä.. onko sulla jotain tuota pientä lasta vastaan?
Totta. Yyttö on tosielämän Truman show'n päätähti. Surullista. Tuon ikäinen ei ole valmis päättämään sitä, että haluaako hän olla nähtävillä kaikelle kansalle.
Ihmiset tuntuvat tietävän täällä palstalla kaikkien asiat aina itse asianomaisia paremmin :D Veloista lähtien :D Vissii aikaa riittää omassa arjessa vähä liikaa :D