Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimintaterapeutti monimuoto vs päivätoteutus

Vierailija
22.06.2026 |

Moi!

 

Oon lukion kolmannen vuoden opiskelija ja valmistun joulukuussa. Haluaisin muuttaa syksyllä/vuoden vaihteessa kotoa pois ja mieluusti aloittaa toimintaterapeutin opinnot tammikuussa. Keväällä alkavat opinnot on kuitenki monimuotona, eikö päivälinjaa ole valittavissa missään Suomen kouluissa. Haluaisin kuulla kokemuksia teiltä, jotka ootte ollu tai ootte tällä hetkellä monimuoto-opiskelijoita ja erityisesti jos opiskelet toimintaterapeutiksi.

 

Erityisesti kiinnostaa:

-Millaisia monimuoto-opinnot oikeasti on arjessa?

-Kuinka paljon on lähiopetusta vs etäopiskelua?

-Onko ryhmässä (erityisesti tammikuus alottavissa) paljon suoraan lukiosta tulleita vai enemmän alan vaihtajia/aikusia?

-Onko ollut helppo saada kavereita ja kokea opiskelijaelämää?

-Voiko monimuodon ohella elää “normaalia” opiskelijaelämää uudessa kaupungissa?

-Onko mahdollista esim alottaa monimuodolla ja vaihtaa syksyllä päivätoteutukseen?

 

Olis kiva kuulla rehellisiä kokemuksia, kiitos jo etukäteen vastauksista :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän